Ø Tripperen! skrev:
Tror nu at min pipette er på 2ml, det fik jeg også at vide, fra ham jeg fik det af.
)
Hej Ø Tripperen nu har du vist mig din pipette og jeg ved at den er på 0.5 ml pr. dosering dvs. 4 opsug er lig med 2 ml.
I forhold til alublasteren så er jeg næsten sikker på at en af de mærkelige kiosker/alt-muligt-forretning på Istedgade har den. Jeg ved at de har en i plast i hvertfald, for har købt en engang. Det er en forretning hvor de har alt mulig gøjl, bonger og rygeudstyr.
I forhold til at tage streger til fester så har jeg bedst erfaringer midt inde i folkemængden, men jeg er også slette(festivals)skadet. Det der med at gemme sig på halvgustent toilet føles så beskidt. Du kan lægge op stregerne op på din tlf som har en formidabel sugeoverflade. Jo mere man gemme sig, desto større er chancen for en civilbetjent eller en vagt snupper én.
Personligt har jeg brugt for meget tid på at være paranoid. Det er bedst at stå inde i midten hvor alle står og holde sig fra de ødet steder og ude fra siderne. Man kan altid få sin makker til at dække eller holde udkig. Når man står med sin tlf foran sig og skal til at suge, så er det umuligt for folk der står bagi, at se hvad man laver.
Det med at suge direkte fra posen har jeg ikke gode erfaringer med. Jeg havde engang min 2 g julemix i min pølsemandspose (Ved godt det er alt for meget keta og mdma at tage, konsekvensen var også at jeg havde en depression i 1 1/2 år. pga mit høje mdma misbrug). Jeg var til tam tam. Jeg havde udviklet mig en ordenligt noir for at blive taget (er blevet taget 2 gange før). Jeg havde klamme halvsvedige emma hænder, de der hænder hvor man nærmest ikke kan mærke hvad man fumler med. Jeg stak den klamme seddel ned i posen, og det skulle bare gå hurtigt. I farten kom jeg til at suge alt for hårdt. Jeg mærkede hvordan mit ene næsebord blev blokeret og det føltes som om jeg fik 0.5 g op i næsen. Nåede lige at fortælle min ven hvad der skete før jeg havnede i hullet.