Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 15:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Dedikeret medlem

Det vil jeg heller ikke tage fra dig, det samme var min plan :D Jeg kender jo også godt problemstillingen, at det er træls at skulle bryde op for at bruge 10 min på redosering. Men hvorfor ikke bare måle doserne op i forskellige poser på forhånd, så skal man jo tænke endnu mindre, fordi man er forberedt hjemmefra. Eller ja, investere lidt penge i det.

Det var ikke meningen at det skulle lyde som noget imod dig, men fordi jeg har et forbehold overfor det.

Medlem

Tak for tip, Narkopolo. Er den justerbar, eller giver den fast 30mg?

Jeg kommer ikke til at drikke GBL, før jeg er kommer ned og under tag, men alligevel.

En alu blaster lyder godt nok smart. Tror i jeg kan anskaffe mig sådan en i kbh, før jeg skal afsted? Hvis ja, har i så en ide om hvor?
Men jeg kan sikkert også finde en, over nettet.

Medlem

Fandt en her fx : http://www.headshoppen.com/index.php?n= ... ter&s=show

Du er lidt for langsom, havde lige fundet den;)
Er der nogle der har prøvet dem der? Er det sådan en du snakker om Narkopolo?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har prøvet en lignende i plastik, og den fungerede upåklageligt ;-)

Du kunne evt. også lave en næsespray https://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?f=4&t=51925&hilit=n%C3%A6sespray

Medlem
Brugeravatar

Ø Tripperen! skrev:
Tror nu at min pipette er på 2ml, det fik jeg også at vide, fra ham jeg fik det af.
)

Hej Ø Tripperen nu har du vist mig din pipette og jeg ved at den er på 0.5 ml pr. dosering dvs. 4 opsug er lig med 2 ml.

I forhold til alublasteren så er jeg næsten sikker på at en af de mærkelige kiosker/alt-muligt-forretning på Istedgade har den. Jeg ved at de har en i plast i hvertfald, for har købt en engang. Det er en forretning hvor de har alt mulig gøjl, bonger og rygeudstyr.

I forhold til at tage streger til fester så har jeg bedst erfaringer midt inde i folkemængden, men jeg er også slette(festivals)skadet. Det der med at gemme sig på halvgustent toilet føles så beskidt. Du kan lægge op stregerne op på din tlf som har en formidabel sugeoverflade. Jo mere man gemme sig, desto større er chancen for en civilbetjent eller en vagt snupper én.
Personligt har jeg brugt for meget tid på at være paranoid. Det er bedst at stå inde i midten hvor alle står og holde sig fra de ødet steder og ude fra siderne. Man kan altid få sin makker til at dække eller holde udkig. Når man står med sin tlf foran sig og skal til at suge, så er det umuligt for folk der står bagi, at se hvad man laver.

Det med at suge direkte fra posen har jeg ikke gode erfaringer med. Jeg havde engang min 2 g julemix i min pølsemandspose (Ved godt det er alt for meget keta og mdma at tage, konsekvensen var også at jeg havde en depression i 1 1/2 år. pga mit høje mdma misbrug). Jeg var til tam tam. Jeg havde udviklet mig en ordenligt noir for at blive taget (er blevet taget 2 gange før). Jeg havde klamme halvsvedige emma hænder, de der hænder hvor man nærmest ikke kan mærke hvad man fumler med. Jeg stak den klamme seddel ned i posen, og det skulle bare gå hurtigt. I farten kom jeg til at suge alt for hårdt. Jeg mærkede hvordan mit ene næsebord blev blokeret og det føltes som om jeg fik 0.5 g op i næsen. Nåede lige at fortælle min ven hvad der skete før jeg havnede i hullet.

Haha sikke en dejlig vurderings mæssig fornuft jeg har. 0,5-2ml!

Nå men så må siges, at jeg bliver godt påvirket af 1ml.
Jeg er ikke så paranoide selv, og med sådan en blaster, sker det bare midt i folkemængden, som du siger. Men jeg skal ikke til, at line op på telefonen godt påvirket, midt i en folkemængde. Det er jeg alt for klodset til, så er jeg bange for, at tabe noget af det eksotiske pulver.

Lyder godt nok uheldigt med din julemands katastrofe, det er sådan noget jeg vil sikre mig imod, nu når jeg er newbie med det hvide guld:D

Næsespray har jeg også overvejet Alf, det er rigtig smart. Men så må jeg finde sådan en spray dåse. Jeg finder ud af noget.

Medlem

MrPlanter - sjovt, som man kan have det forskelligt med noia. Jeg ville have mega noia over at stå og tage streger blandt folk, for selv om dem bagved måske ikke kan se noget, så kan andre foran jo hurtigt vende sig om eller måske folk ved siden af. Nogle folk får hurtigt ondt i røven. Jeg HADER at gøre det blandt andre mennesker, jeg ikke kender.

Tværtimod så synes jeg et festival-toilet er fint, når man - som jeg - kan gøre det på 15 sekunder. Man skal bare stå normalt i køen uden at virke for nervøs eller påvirket, og så gå ind og klare sagerne hurtigt. De kan knap nå at låse toilettet op udefra (da der er slå på indefra) på den tid det tager mig at suge en bane fra posen. Hvis nogen tager i døren, må man bare smide det ned i kummen eller ned i tanken. Så kan man altid påstå, det ikke er ens eget. Men det har jeg (syv ni tretten) aldrig prøvet.

Hvis bare man går helt normalt på toilettet og virker ok. Det der med at gå to derud samtidig (hvis man er fyr) er i mine øjne fx. et nogo. Eller overdrage posen fra en selv til en ven på vej ud af toilettet. Det ser jeg mange gange. No-go i min verden. Vækker opsigt.

Men det er nok det rigtige for Ø tripperen at finde en anden løsning end at suge fra posen, hvis det giver nervøsitet. Jeg synes det fungerer upåklageligt, men så kan han bare bruge sin telefon ude på toilettet og hurtigt hælde lidt ud derpå. Det er derfor jeg siger, at han bør cutte det helt ud hjemmefra, så der ikke er nogen små sten tilbage i det ved indtagelse. Det tager for lang tid at hakke det med Dankort eller lignende og line op inde i en toiletbås efter min mening. Netop DET skaber mistænksom adfærd, hvis man er derude i en evighed.

Men respekt for at du tør at suge midt i en folkemængde. Det ville jeg sgu aldrig turde :-D

Medlem
Brugeravatar

Hehe okay. Ø Tripperen jeg håber du finder den metode/stil der passer bedst til dig. Københavnerdrengen jeg tror det afhænger af hvilket kredse og miljø man kommer i. Der hvor jeg kommer der er primært psytrance og progressive der bliver spillet. Narko er ikke tabubelagt, så folk får ikke ondt i røven. Har endda oplever at de smile til én eller endda anerkender ens handling.

Jeg kan godt forstille mig at det vil være en dårlig idé i andre miljøer, altså at stå og tage streger foran fremmede :D

Medlem

Så er jeg med, MrPlanter :-D. Jeg troede bare, du rådgav om mere folkelige arrangementer, idet Ø tripperen jo siger, han skal til Tinderbox. Her ville det sgu være mærkeligt at stå og suge coke offentligt midt iblandt Hr. Hansen, fru Susie, gymnasie-elever og gutterne fra advokatkontoret under en Lukas Graham koncert :-D.

Ja, selv under David Guetta, hvor den halve crowd sikkert er på hætter, ville det virke en anelse malplaceret i forhold til ved et psy-trance arrangement eller lignende :-D.

Men Ø tripperen - hvis ikke du får fat i en alu-doseringsdims, så gå du roligt ind på et festival-toilet, line roligt og hurtigt op på telefonen fra din pose uden klumper og sug med dit på forhånd medbragte sugerør. 1 min og du er ude igen :-D

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
En coke blaster / bullet, som der tidligere i tråden er linket til, er vejen frem! :D

Plejer at have den siddende i strømpekanten, da det er vigtigt at den opbevares med tuden opad, da der ellers godt kan smutte en smule pulver ud af den.

Den giver ret små doser, men til gengæld giver den et nice flow, så coken fordeles på en lækker måde, og den er også super hurtig at lade op til en ny dose, så det er intet problem.

Eventuelt kan den bores forsigtigt op i størrelse, med et metalbor ;)

HUSK at hvis man vælger at suge sit narko på et skurvognstoilet, hvor der er betydelig luft over og under døren og væggene, er der større chance for at dem der står lige ude på den anden, rent faktisk hører dig snuse kraftigt ind, end hvis man står midt i en forholdsvis larmende menneskemængde, eller endnu bedre til en koncert og indtager sit drug.

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Stodder
Brugeravatar

Jeg kan også anbefale en bullet. Det eneste problem er at det næsten bliver for nemt at tage et lille blæs hele tiden ;)

En anden mulighed er sådan en lille glasbeholder med ske. De fungerer også fint, så længe det ikke blæser for meget :)
Billede

Tak for hjælpen drenge, jeg finder ud af noget.

Medlem

Korrekt, Koalabjørnen. Men det kan jo godt lade sig gøre at sniffe, uden at suge mega hårdt op, så det giver meget lyd.
Ellers så kan man med fordel gøre det, når man trækker ud i toilettet - det overdøver.

Der er tre slags festivaltoiletter.

De skurvogne, du nævner, hvor man står og venter inde i vognen i kø og med håndvaske uden for båsene. (Værst).
Skurvogne, hvor hvert toilet er separeret fra hinanden med hver sin indgang udenfor - men hvor væggene mellem hvert toilet dog ofte er åbne helt oppe indenfor (næstbedst).
"Dasser" i seperate rum med hul ned til tanken, hvor alt omkring en er lukket. (Mest ulækkert - men klart bedst).

Med al respekt for dine metoder Københavnerdrengen, så synes jeg alligevel, det er noget pjat at løbe ud på toilettet, og andre steder hen for at gemme sig. For mig ville det ødelægge hele oplevelsen, hvis jeg hele tiden skulle gå rundt og være paranoide.

Jeg vil prøve, at anskaffe mig en blaster, sådan at jeg kan redosere, lige hvor jeg har lyst. Kikser det, bliver man bare nødt til, at betale bøden hehe.

Medlem
Brugeravatar

Med en master blaster i ærmet, er du godt klædt på aftenens narrestreger :lol: The Posh master blaster er den model, jeg har bedst erfaring med. Den er af fin kvalitet, har god gennemgang og lader nogle passende hits. Husker ikke præcist hvor mange mg tryllestøv der kan fyldes på, men kammeret er større end andre master blasters.

En ret fræk sag alligevel...

Billede

Ender du op med en blaster af den ene eller anden model, så være omhyggelig med at få kværnet/knust/findelt/hakket kokainen så fint, som muligt. Kokain i den ende af skalaen har tendens til, at suge fugt fra luften, og dermed omforme sin konsistens. Tror dog ikke det vil give dig de helt store kvaler, men alligevel værd at nævne meistro :eyes:

Coca-entusiast
Brugeravatar

Geografisk sted: In your dreams, Pedro... In your dreams!
@z3n

Den ser sweet ud! Har i forvejen både en blaster i aluminium og en i glas, men denne her mangler i samlingen. Er hermed bestilt ;)

-BILLED GUIDE: Sådan laver man kokain! Fra Blad til HCl: viewtopic.php?f=80&t=55695
-BILLED GUIDE: Oprensning af gade kokain til 99% Kokain HCl: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 80&t=51476
-Acetonevask af kokain: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... 86&t=51577
-BOG: The Coca Homegrowers Guide: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtop ... =1&t=51497

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 38 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]