Jeg har prøvet microdoseringer og mindre trip doser flere gange. Jeg får næsten altid lidt svært ved, at formulere mig, på LSD. På microdoser er der ingen problemer, og der bliver jeg mere skarp, udadvendt og stimuleret. På 40-60µg, begynder jeg at bliver mere fjollet, og formuleringerne begynder at svigte lidt. Hvis du har det ok med det, vil jeg ikke sige, der er noget, at være bange for.
Det giver også en behagelig stimulering, der kan gøre det hele lidt sjovere
Jeg har faktisk været i skole et par gange, på omkring 20-40µg. Så mon ikke, du kan klare det på en festival, det regner jeg med
Det kan dog ikke anbefales, da dosen er for stor til at kunne holde fokus, men microdoseringer er ideelle til skolebrug.
For mig er der lige det problem i forhold til festival settings, at min krop afskyer alkohol, når jeg har LSD i hjernen. Jeg brækker mig af det omgående. Det er som om, at min krop og sanser er meget mere bevidste om, hvor slemt alkohol er for kroppen, når jeg er på LSD og derved afviser det.
Det er dog ikke så galt på microdoser, som jeg flere gange har taget, før en bytur.
Jeg havde en periode, hvor jeg microdoserede fast over ca 4 måneder, og det gav mig selvfølgelig lidt erfaring, med de små doser af LSD.