Min erfaring med kokain og den efterfølgende nedtur (som jeg har mange af grundet et tidligere weekends misbrug) kan jeg fortælle, at der er en helt klar sammenhæng mellem hvor tit man bruger det i den pågældende periode, og hvor meget man bruger på den pågældende aften/nat/morgen. At sige at du udelukkende får en mærkbar efterfølgende depression pga. det ikke har været "rent nok" er på ingen måde rigtigt. Så længe der udløses dopamin i store mængder, vil man altid skulle betale igen i en større eller mindre grad de efterfølgende dage.
Hvis jeg var dig, ville jeg enten stoppe helt med det, eller holde en lang pause. Det kan godt have en overraskende negativ effekt på den generelle dopamin produktion i en lang periode, hvis man gør det for tit og for meget (taler af erfaring) og tro mig, det kan gå ud over den generelle velvære, beskæftigelser, social samt arbejdsliv mm.
De sidste to gange jeg har taget det, har det ledt mig til skræmmende paniske angst anfald, hvor mit hjerte slog så hurtigt, at jeg troede jeg skulle dø. Var ved at besvime af skræk sidste gang det skete, og jeg havde ikke taget mere end 100mg over en periode på 3 timer ca. Det har så haft den følge, at jeg har mistet alt lyst til at tage kokain igen. Jeg hader faktisk det lorte drug. Det er i øvrigt også mere skadeligt for hjertet end nogle andre "mainstream" stimulanser derude. Den måde at det får hjertet til at slå meget hurtigt bare af en lille streg "flæk" er skræmmende synes jeg.
Pas på dig/jer selv derude