Philip Fry skrev:
Ø Tripperen! skrev:
Jeg har ihvertfald også haft fin succes med, at klippe mærkerne i stykker, som Philip Fry. Det gør vel ikke den store forskel, om du får 12µg eller 18µg. Du kan sagtens klippe 8-16 nogenlunde ligestore stykker ud af et frimærke.
Hvis du er ny på scenen, ville jeg vælge en kendt substance at arbejde med, som LSD eller Svampe. Så har man en masse baggrunds information at relatere til, det plejer jeg selv at være glad for ihvertfald.
Forskellen på 12 og 18 µg er bestemt ikke ubetydelig, hvis du bruger mikrodosen til arbejde, som jeg gør. Jeg synes i forvejen, 12,5 µg er i overkanten, og kan sagtens space lidt for meget ud og miste fokus. 30-40 µg ville jeg på ingen måde betegne som mikrodose.
Ja selvfølgelig det kan virke forskelligt på folk. Men forstår jeg dig korrekt, hvis du mener, at du rammer 12,5µg hvergang, du klipper et mærke opgivet til 100µg i 8 stykker?? Det kan jeg ikke få til at stemme, da du ikke engang kan vide, om der er 100µg på fra start af på mærket. Derudover tør jeg med sikkerhed sige, at du ikke klipper mærkerne i 100% lige store stykker, derfor rammer du altså ikke den samme dosis hvergang, det er umuligt. Man kan prøve at ramme tæt på den samme dosis hvergang, men man rammer den aldrig med den fremgangsmåde.
Af samme grund, aner du ikke, om det vitterligt er 12,5µg, 9µg eller 18µg du indtager. Du ved det simpelten ikke. Jeg ved heller ikke, om jeg nogensinde har ramt 10 eller 20µg, så jeg har intet at sætte 12,5µg eller 18µg op imod. Derfor er alt hvad vi snakker om på dette område, baseret på cirka erfaringer og rent gætteri.
Jeg har også brugt microdosering til skole, fest og meget andet. Jeg havde en periode på ca 3-4 måneder hvor jeg microdoserede hver 3-4 dag. Der prøvede jeg også altid at ramme den samme dose, men det ved jeg, at jeg ikke gjorde. Jeg klippede mærkerne i 16 stykker, før jeg var helt tilfreds, og de mærker var opgivet til 155µg. Dog synes jeg ikke, at min dag blev ødelagt pga at jeg måske har fået 17µg den ene dag, i forhold til en anden hvor jeg måske ramte 11µg, hvem ved. Jeg synes ikke, det giver særlig meget mening, at snakke om µg, når vi snakker om microdosering udført på denne fremgangsmåde. Vi aner ikke, hvad vi snakker om pænt sagt.
Jeg prøver bare at ramme en dose, jeg gætter på ligger imellen 10-20µg, baseret på den virkning det har haft, og den virkning jeg har læst om, at det skal have. Det virker upåklageligt, selvom jeg ved, at dosis varierer.
Man bliver nød til at bruge en anden fremgangmåde, hvis dosis skal være meget præcist.
Hector Salamanca
Som Mr. Gone siger, kalder man det først microdosering, når man kommer under threshold. Over threshold vil jeg kalde et svagt trip, som dog fungerer udmærket, hvis man bare vil have det sjovt, som du selv er indepå

Og som Gone også siger, er der langt fra ca 30-40µg til 140µg. Og jeg kan godt afsløre, at det er mindst ligeså langt fra 140µg og op til 280µg, and so on.