Tak for svaret The-Midnight-Howl

Det forklarede jeg også overfor hende, at stimulanser nemt kan forstærke ens følelser, og da hun var deprimeret inden hun indtog stregen, så har den bare forværret situationen.
Det vides så ikke hvilken kvaltitet det er lykkedes hende og opstøve, men det kan da godt være hun har købt noget skamcuttet kokain, som lige er blevet tunet lidt med amf, for at det rent faktisk virker i doser under 500mg :S
Det lyder skræmmende at man kan få den slags anfald på netop den kombination, men det giver jo meget god mening, da hun havde blackout, og det sidste hun husker efter at have ringet 112, var at hun fik kramper, så du har garanteret fat i noget dér.
Tak for det hehe.
Tjoh, det burde den faktisk, men håbede lidt på at den ville fungere lidt som en advarsel til alle de kokainglade mennesker derude, så de på en eller anden måde blev bevidste om problemet, og fik deres kokain testet med et marquis eller lign. Men kan godt se nu, at den ville have haft samme effekt i medaljens bagside, så hvis der er en MOD eller ADMIN der ser det flyttet, må de lige gøre det, da jeg ikke er priviligeret til det hehe.

"
Jeg er udlært elektriker med speciale i styring og regulering, så hvis nogen mangler teknisk hjælp, så skriv en PM.
(̅_̅_̅_̅(̲̲̲̲̲̅̅̅̅̅̅(̅_̅_̲̅м̲̅a̲̅я̲̅i̲̅j̲̅u̲̅a̲̅n̲̅a̲̅̅_̅_̅_̅()ڪے
"Mennesker glemmer ofte, at de psykedeliske stoffers virkning, rent faktisk tager udgangspunkt i den individuelles psyke, og at dette ofte kan forklare uventede ubehagelige virkninger."