nitrat skrev:
Du har nået et punkt i dit forbrug af kokain, hvor din psyke begynder at fortælle dig, at den har svært ved at kapere, hvad du gør. Jeg har selv oplevet det og jeg har set det ske for mange andre. Man begynder som helt ung, og her er kokain en drøm, og når man kommer hjem sover man som en sten. Men som man bliver ældre bliver nedturen værre og værre til et punkt, hvor man faktisk ikke kan overkomme den længere, så man spørger andre hvordan de klarer den, eller begynder at håndtere den med benzodiazepin og lignende.
Lyt til din krop og din psyke. Den fortæller dig, at du ikke kan håndtere det længere. Tro mig, du er tæt på et punkt, hvor din psyke knækker helt og du ikke længere kan stå op og passe dit job, som du tydeligvis er stolt af. Hvis du fortsætter, er det min erfaring, at du er i en risikerer større psykiske sygdomme, som depression eller direkte psykose.
Hvis jeg var dig, og hvis du har dit job kært, så ville jeg lægge kokain på hylden. Hvis det er svært at lade være med når du tager i byen, så spørg dig selv om du foretrækker kokain eller dit job? Uden dit job ville du kunne tage kokain hver dag!!! (Men det ville ikke være så fedt alligevel, vel?). Det er muligt at du efter et år eller to års pause vil kunne tage kokain et par gange om året uden den store nedtur. Men fortsætter du nu har jeg set flere knække under. Lige pludselig kommer du hjem en lørdag nat og så stopper den depression og nedtur du føler ikke. Den fortsætter en uge, så en måned og pludselig flere år.
Det kan lyde som en omgang mundlort - men jeg vil i hvert fald advare dig og fortælle at jeg har set flere knække efter at have været i din situation, fordi de ikke lyttede til de signaler, deres krop sendte dem.
Guddommeligt råd lige her, jeg er selv kæææææmpe forbruger af cannabis, forsøger på at trappe ned og det har også været succesfuldt i perioder, set afside hvad selve stoffet gør, er det selve afhængigheden der fortærrer dig, og som nitrat siger kan du ikke længere kapere. Jeg gør det samme med cannabis en gang i mellem, hvis jeg har råd til det, og er i en stime. Jeg har altid har haft en forfærdelig nattesøvn, men det er senere blevet lidt bedre ved hjælp af en lille smule motion. 15 minutter om dagen er fint, gør det gerne mere hvis du har lyst. Det hjælper 5000 gange bedre end noget andet ifht. søvn