B0b skrev:
Karinlil skrev:
Jeg er bange for, at jeg er afhængig af mine piller (har taget dem i 15 år), men vil gerne prøve svampe alligevel - så hvis der er nogen, der har prøvet i denne kombi, hører jeg gerne fra dem

Min bedste bud vil være at du skal lade være med at kombinere de to. Hvis du virkelig gerne vil prøve svampe, så forsøg og stop med at tage SSRI'er i nogle uger (cirka 2 uger)
Overvej lige personen ( Karinlil ) har været på antidepressiv i 15 år, 14 dage er ikke engang nok til at medicinen er ude af ens krop, for så enda at skulle have bearbejdet de processer der sker hvis man/ når man stopper på ssri, da dette slet ikke er noget at kimse af og kan give seriøse bagslag, så vil jeg anbefale en konsultation med egen læge om udtrapning af den pågældende ssri medicin, for så at gå i terapi og efter succes med terapi kan man overveje om et svampe trip kan vække nogle positive følelser til livs man ikk har mærket før...
Mit råd er, lad vær at eksperimentere med svampe når du er i behandling for depression/angst, undgå at blande alle former for medicin og stoffer, man aner ikke hvilken coktail effekt stoffer kan have på hinanden.