Fair nok, det var os bare hvis det var, jeg ved jo at der er test-grupper rundt omkring, hvor man kan prøve det, men hvor mange, og om det foregår i norden ved jeg ikke noget om. Jeg kan også godt se potentialet i en dosis på 200mg, men jeg er ikke helt enig med dig i at det ikke samtidig er det mere skadeligt. Min erfaring er klart at der er sammenhæng mellem dosis, og nedturen bagefter, hvor 80mg er næsten ikke eksisterende, men over 130mg er det noget mere, og det er også det indtryk jeg har fra folk her på siden gennem tiden. Tror jeg blev lidt triggered af tråden som helhed, og så "men sådan er det ikke for alle os andre, og sådan er det bare.". Kan heller ikke lade være med at tænke på folk der aldrig har prøvet noget før, de kommer da til at kravle rundt på væggene af så meget, hvis ikke de vejer noget over gennemsnittet...
Kan også godt se argumentet med fest kontra terapi, i den sammenhæng har jeg det også mere som dig, det vigtigste er at nå dybt når det er aktuelt. Det er netop fordi det her er en tråd om forbrug til fornøjelse, og der er tale om at citronen skal presses, at jeg fare lidt op. Synes ikke der er nogen grund til at forslå meget større doser, hvis OP nu har gjort en ære ud af at holde sig til det anbefalede for en gangs skyld. Så vi har selvfølgelig begge vores grunde