Nafets skrev:
Anbefaler ikke noget, det handler om harmreduction, og jeg skal hilse at sige at en person i høj dose rivitril-kold tyrker har bedre af at trappe ud med ghb eller andre gabaetic substanser end uden. Folk er døde af benzoabstinenser og har taget livet af sig selv eller blevet stærk psykotiske! GHB fåes også i pulver/pilleform hvilket kan fåes på recept mod søvnbesvær.
Jeg vil give BasicReality ret i at det ikke er hensigtsmæssigt at snakke om at substituere et overforbrug af benzodiazepiner med GHB, specielt ikke på et HR-forum.
Hvad der er relevant at sige er at 6 mg Rivotril er en vanvittig dosis, specielt hver dag i en måned.
Det vil uden tvivl give nogle abstinenser eller andre ubehageligheder, men det er nu der skal handles, hvis ikke det skal blive for sent.
Derud over er det relevant at sige at OP kan snakke med sin læge eller misbrugscenter, hvis OP har brug for medicinsk opfølgning på sit misbrug.
Edit:
dodrugs: Jeg kan godt læse at du prøver at forklare din omgang med benzoer som om det er et forbrug, men for mig lyder det vitterligt som et klokkeklart misbrug.
Du får ikke medicinen udskrevet mod en sygdom, du får/køber dem via det illegale marked for at bruge dem anderledes end hvad de var lavet til. Det er misbrug.
Udover dette er 6 mg også en vanvittig dosis, specielt hvis du kun har taget dem i en måned?
Når man begynder at komme med undskyldninger for at tage rusmidler i skolen og generelt for at "kunne være sammen med andre mennesker", så er det vigtigt at genoverveje hvilken rute man følger.
Edit 2:
Det er også et problem at du får udskrevet Strattera uden at have råd til at købe det. er du opmærksom på de forskellige muligheder for tilskud og kronikerbevillinger?
P.S. Benzoer bruges aldrig som ADD /ADHD medicin, det er et helt anderledes problem der prøves at medicineres for.