Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 11:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Junior medlem

BasicReality skrev:
Nafets skrev:
Det kan være utroligt farligt at lege med benzoer på den måde du beskriver. Mange opleveler svære psykoser og angsttilstande ved brat afslutning og flere sidder i saksen i årevis før de får trappet helt ud af det.
Bestil noget picamilon hjem til din udtrapning det virker rigtigt godt til at tage angsten og fylde dine gaba-depoter op igen. I værste tilfælde så er små doser ghb også gode til benzoabstinenser da det også rammer gabareceptorerne.
Ahhh vi er på et HR forum og så anbefaler du manden GHB som er ligeså vanedannende og skadeligt for dig i længden..

Ikke for at træde nogle over tæerne her, men dodrugs har jo tydeligvis et misbrug og et problem med at kontrollere indtagen af stoffer, så er det sgu da ikke helt smart at anbefale andre stoffer, som tilmed er ulovlige...

:peace: TIL ALLE SAMMEN DER HAR SKREVET HER INDE :peace:

Jeg vil ikke mene at jeg har et DECIDERET misbrug da jeg sagtens kan lade pillerne være og roder ikke rundt med alle mugelige andre stoffer end dem. jeg tager dem pga. At så har jeg det nemmere med at være blandt mange mennesker feks. i byen eller skole tager dem ( men igen ikke hver dag kun når jeg VIRKELIG syndes at jeg ikke kan holde mennesker ud) også pga. at jeg har ADD/ADHA men det medicin jeg har fået udskrevet (straterra taget forbehold for stave fejl) er så fucking dyrt og jeg er altså kun på SU uden lån så har ikke råd til det. Men har fundet en løsning på at komme ud af det. Det ser sådan her ud og det kommer til at foregå med 10Mg Diazepamer hvad angår piller. Startede allerede igår med det på 3 piller om dagen. og det gik sgu fint så det skal nok gå det hele :rocking:

http://www.benzoinfo.dk/nedtrapning/sepometer.php

Tak for alle svarende alle sammen :peace: :rocking:

Junior medlem

dodrugs skrev:
BasicReality skrev:
Nafets skrev:
Det kan være utroligt farligt at lege med benzoer på den måde du beskriver. Mange opleveler svære psykoser og angsttilstande ved brat afslutning og flere sidder i saksen i årevis før de får trappet helt ud af det.
Bestil noget picamilon hjem til din udtrapning det virker rigtigt godt til at tage angsten og fylde dine gaba-depoter op igen. I værste tilfælde så er små doser ghb også gode til benzoabstinenser da det også rammer gabareceptorerne.
Ahhh vi er på et HR forum og så anbefaler du manden GHB som er ligeså vanedannende og skadeligt for dig i længden..

Ikke for at træde nogle over tæerne her, men dodrugs har jo tydeligvis et misbrug og et problem med at kontrollere indtagen af stoffer, så er det sgu da ikke helt smart at anbefale andre stoffer, som tilmed er ulovlige...

:peace: TIL ALLE SAMMEN DER HAR SKREVET HER INDE :peace:

Jeg vil ikke mene at jeg har et DECIDERET misbrug da jeg sagtens kan lade pillerne være og roder ikke rundt med alle mugelige andre stoffer end dem. jeg tager dem pga. At så har jeg det nemmere med at være blandt mange mennesker feks. i byen eller skole tager dem ( men igen ikke hver dag kun når jeg VIRKELIG syndes at jeg ikke kan holde mennesker ud) også pga. at jeg har ADD/ADHA men det medicin jeg har fået udskrevet (straterra taget forbehold for stave fejl) er så fucking dyrt og jeg er altså kun på SU uden lån så har ikke råd til det. Men har fundet en løsning på at komme ud af det. Det ser sådan her ud og det kommer til at foregå med 10Mg Diazepamer hvad angår piller. Startede allerede igår med det på 3 piller om dagen. og det gik sgu fint så det skal nok gå det hele :rocking:

Kan ikke uploade billede af hvordan det kommer til at foregå? Nogen der vil forklare mig det?? vil hellere end gerne vise jer det.

Tak for alle svarende alle sammen :peace: :rocking:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Nafets skrev:
Anbefaler ikke noget, det handler om harmreduction, og jeg skal hilse at sige at en person i høj dose rivitril-kold tyrker har bedre af at trappe ud med ghb eller andre gabaetic substanser end uden. Folk er døde af benzoabstinenser og har taget livet af sig selv eller blevet stærk psykotiske! GHB fåes også i pulver/pilleform hvilket kan fåes på recept mod søvnbesvær.

Jeg vil give BasicReality ret i at det ikke er hensigtsmæssigt at snakke om at substituere et overforbrug af benzodiazepiner med GHB, specielt ikke på et HR-forum.

Hvad der er relevant at sige er at 6 mg Rivotril er en vanvittig dosis, specielt hver dag i en måned.
Det vil uden tvivl give nogle abstinenser eller andre ubehageligheder, men det er nu der skal handles, hvis ikke det skal blive for sent.
Derud over er det relevant at sige at OP kan snakke med sin læge eller misbrugscenter, hvis OP har brug for medicinsk opfølgning på sit misbrug.

Edit:
dodrugs: Jeg kan godt læse at du prøver at forklare din omgang med benzoer som om det er et forbrug, men for mig lyder det vitterligt som et klokkeklart misbrug.
Du får ikke medicinen udskrevet mod en sygdom, du får/køber dem via det illegale marked for at bruge dem anderledes end hvad de var lavet til. Det er misbrug.
Udover dette er 6 mg også en vanvittig dosis, specielt hvis du kun har taget dem i en måned?

Når man begynder at komme med undskyldninger for at tage rusmidler i skolen og generelt for at "kunne være sammen med andre mennesker", så er det vigtigt at genoverveje hvilken rute man følger.

Edit 2:
Det er også et problem at du får udskrevet Strattera uden at have råd til at købe det. er du opmærksom på de forskellige muligheder for tilskud og kronikerbevillinger?
P.S. Benzoer bruges aldrig som ADD /ADHD medicin, det er et helt anderledes problem der prøves at medicineres for.

Dedikeret medlem

Khazim skrev:
Nafets skrev:
Anbefaler ikke noget, det handler om harmreduction, og jeg skal hilse at sige at en person i høj dose rivitril-kold tyrker har bedre af at trappe ud med ghb eller andre gabaetic substanser end uden. Folk er døde af benzoabstinenser og har taget livet af sig selv eller blevet stærk psykotiske! GHB fåes også i pulver/pilleform hvilket kan fåes på recept mod søvnbesvær.

Jeg vil give BasicReality ret i at det ikke er hensigtsmæssigt at snakke om at substituere et overforbrug af benzodiazepiner med GHB, specielt ikke på et HR-forum.

Du modsiger jo dig selv nu. Jo det giver mening, hvad mening så end er hvis det handler om harmreduction. Du kan dø, og jeg gentager DØ! hvis du stopper brat på så høje doser. Hvis det står imellem GHB eller en kold tyrker så kan jeg love dig for at GHB vil være vejen at tage her. Selvfølgelig råder jeg ham ikke til at begynde på det, men hvis han en dag står i denne situation og ikke har adgang til andre benzoer så er det måske mere i HRs ånd at fortælle om de muligheder der er for udtrapning end at i forvejen antage at han ikke kan styre det. Råder heller ikke folk til at æde loperamide i massevis men hvis de har slemme opiat-wd så hjælper det utroligt mange, selvom andre faktisk bliver afhængig af det. Det tyder på at flere folk herinde er lige så præget af alt det FUD i medierne vedrørende GHB/GBL at de ikke kan forstå at det faktisk kan hjælpe folk i svære alkoholabstinenser såvel som benzoabstinenser.

Dedikeret medlem

Kan man administrere det, så er det imo fint at trappe ned med et andet stof, men er man ny i stofverdenen og har en indre misbruger der hiver meget i en, så er det nok bedst ikke at friste skæbnen for meget. Er ikke helt klar over konsekvenserne, men der er også kun tale om ca en måneds brug, kan man virkelig dø ved stop allerede der?

Brugeren har forresten ikke været logget på siden den 14., så jeg tror han fandt det svar han søgte, men det er nu stadig en spændende diskussion at tage.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]