Pil skrev:
Nogen der kan fortælle mig hvorfor extasy er holdt op med at virke på mig? Tager dagligt psykofarmaka, Venlafaxin og Fluanxol. Det er efter jeg startede på Fluanxol at det er holdt op med at virke. Vil også gerne kende virkningen af disse psykofarmaka + amfetamin?
Venlafaxin er velkendt for at blokere/nedsætte virkningen af MDMA og da Flupentixol er et anti psykotisk middel som virker sløvende, ja så er kombinationen er begge vel nok til at stoppe MDMA trippet.
Jeg går ud fra der er en god grund til du får Flupentixol, måske det var værd at overveje om det er en god ide at fortsætte med at tage amfetaminer, det kan være ret så skadeligt for din psyke hvis du i forvejen har problemer på den front.
Er ked af at skulle være lyseslukkeren, men både det at du nok ikke burde tage stimulanser til at begynde med, samt at kombinationen af dine anti-depressive piller og amfetaminer i teorien kan være rigtigt skidt (se serotonin syndrom) så vil jeg klart anbefale at du stopper med at tage amfetamin, om det så er ecstasy, speed eller andet.
Selvom det er træls så er vi nu engang i den krop som vi er i, du ville heller ikke anbefale en diabetiker om at gå amok i en bagerforretning.