Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 22:31

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Er der andre herinde der har prøvet at komme til at tage lidt for meget af den dårlige eller emma og vågne op dagen efter og bare slå sig selv i hovedet over alle de dumme ting man har sagt, nærmest analysere hver husket sætning og bare tænke ''Det sagde jeg bare ikke'' Fordi man lod sig rive med og mistede filtret?

Det var bare et af mine eksempler, er der nogle der har andre pinlige oplevelser de vil dele? 8)

Stodder
Brugeravatar

Når de kommer til at lave og sige dumme ting så synes jeg alkohol er det absolut værste stof.
Tit er alkohol dog så "flink" at slette de værste dumheder fra hukommelsen :)

Men ja, har også være lige lidt for ærlig nogle gange på pulver.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Mine værste mest pinlige ture har alle sammen uden sammenligning været med alkohol.

Det involverede blandt andet emotionel ustabilitet på upassende tidspunkter, urin og fæces samt ustyrlige mængder bræk i hvad der må kaldes dødsdruk, alt sammen i en lejlighed som ikke var min egen.

Har faktisk ikke rigtigt drukket mig stiv siden det skete, jeg kan nu godt lide at nyde en øl eller et glas vin, men tror aldrig jeg kommer til at drikke på den måde igen.

Med de andre stoffer er jeg for det meste blevet voksen og mere fornuftig, tager ikke mere end hvad godt er.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Må give folk ret i at alkohol er den som virkeligt fordummer mig.
Ud over alkohol er noget af det pinligste nok at komme til at spise en alt for stor skål pastasalat, sammen med værten, i en ordentlig skunk-koger. Da han så ikke ville vedkende sig det dagen efter og konen blev sur, sagde jeg farvel og vi har ikke set hinanden siden.
Savner dem heller ikke.

Junior medlem
Brugeravatar

Mine pinlige oplevelser går som regel ud på at jeg snakker om lidt for private ting, på det punkt har jeg været heldig indtil videre at jeg ikke har prøvet noget værre end det.

Site Webmaster
Brugeravatar

Mig IRL på samtlige trip:
https://www.youtube.com/watch?v=xfxedibwzEk

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Puhhhh... Hvor skal man begynde? En oplevelse der altid får mine tæt til at krumme op i nunsehuller må være da jeg engsng skulle introducere mig for en pige på en bar (godt basket på weed) og lige skulle prøve at være sjov og holde håndtrykket et par ekstra sekunder. Det var ikke sjovt, det var bare bizzart. Måske fungere det også bedre når man bare gør det 100% og ikke indser "det' noget fucking lort du har gang i her" halvt inde i det.

Så der selvfølgelig utallige alkohol blackouts og et enkelt badtrip hvor jeg prøvede at kommunikere med et par folk over telefonen under egodød fordi KGB aflyttede mig m.m.

Stadigvæk relativt tamt i forhold til historier jeg har hørt/læst om folk i benzo-kogere...

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Medlem
Brugeravatar

Den pinligste gang har været en spontan tur til Frederikssund til tramperfest med min kammerat, det var alligevel en tur på en time fra hvor jeg boede. Det var slet ikke meningen vi skulle nogen steder den dag. Familiens bil som jeg havde lånt, skulle afleveres ved en middagstid, dagen efter. Tænkte ikke at det var et problem, for vi ville bare vi være ude og småfeste til en kl 2-3 stykker.

Dem vi samlede op på vejen havde en lille sjat hætter med, det var seriøst en fesen bundsjat, men nok til at vi ville tage med, ved hvordan det lyder. Vi var rimelig meget på røven men vi havde lysten til at feste.

I løbet af aften/natten så har min kammerat fået suget nogle kæmpe amf streger, hans hoved er tilbagelænet og hans øjne er vidt åbne, jeg ved ikke hvad han ligner, han fortæller at han aldrig har haft det så vildt før. Det så ikke sundt ud i hvert fald. Jeg holdte igen og nøjes 'kun' med at drikke hætter, da jeg skulle køre hjem senere.
Dem der har natklubben de har fjernet propperne på vandflaskerne. Vi har mistet vores prop og er løbet tør for hætter. Vi bliver enige om at vi blir nødt til at have nogle flere hætter. Min blæste kammerat går på jagt og finder en god sjat til en overpris, men får den uden låg!

Kl er vel 2 og der var ikke så længe før vi havde aftalt at kører hjem. Vi vil gerne have en hætte hver, men der er stadig intet at doserer med. Vi doserer pr. øjemål i bunden af 2 glas, eller ja vi forsøger på det. Der går ikke længe så står min kammerat og drikker direkte af hætteflasken på bordet, jeg ved ikke hvad fanden han har gang i og tager den væk fra hans mund.
Lige efter så begynder jeg at få det rimelig vildt. Jeg tænker jeg lige går ud på gaden. Jeg møder en pige som kigger mærkeligt på mig. "Hvad har du taget!? Er du okay?" - råber hun og tager fat i mig på en måde som om jeg er døv/fatsvag. Jeg forstår ingenting, hvorfor siger hun det tænker jeg. Så går jeg ud.

Det næste jeg husker er jeg sidder ned på bænk, det er helt lyst. De andre snakker om mig og min kammerat. "Hvad fanden laver de?". Jeg er overdrevet svimmel og jeg har brækket noget mørkt galde op. Jeg kan ikke lade være med brække mig, men maven er pænt tom. Jeg fornemme at der er en ambulance bag i. Den har hentet min kammerat, jeg har svært at koncentrerer mig end andet end at brække mig. Jeg tror de første ord lykkedes at fremstamme er "Jeg fryyyyyyseeer" den den mest ynkelige måde jeg kan forestille mig.
Jeg er så dårlig at jeg kan gå 5 m ad gangen, før jeg bliver nødt til at stoppe op og brække mig. Nogle andre kammerater slæber mig afsted, da jeg ikke gå selv.
Da lukkede festen da vi min kammerat gik kold inden for. Han har fået karantæne. Jeg bliver nødt til at bil nøglerne til en bekendt(meget grænseoverskridende i min verden, specielt når bilen ikke er min). Han havde spist noget emma tidligere, men fortæller at han godt kan køre. Jeg bliver kørt hjem i en anden bil og brækker mig hele vejen hjem.

Da jeg så taler med min kammerat som er blevet kørt på hospitalet så for jeg at vide at han har været uden puls 2 gange og er blevet nødt til at genoplive ham... Der fik vi for alvor respekt for hætterne.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neden under min kat
Kom lige til at snakke med en gammel nabo som nævnte en historie for mig som han fandt lidt pinlig, men jeg ikke selv finder det mindste pinlig, ville dog fortælle den alligevel.
Jeg havde fusioneret med temmeligt store mængder mjød, af den gode stærke hjemmebryggede slags, og når det sker, ender jeg tit med at bryde ud i sang. Har brølet/sunget i flere bands, så sang falder mig let.
I min brandert skrålede jeg noget højrystet Hero of Canton (fra Firefly serien), og forbipasserende Browncoat (hvad vi Firefly fans kalder os selv) ringede på for at sige at han syntes det var ret sejt.
HAvde dog ikke hørt før at det var en naboen prøvede at score. Men hvis han ikke kunne klare en browncoat måtte han også bare undvære :)

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordjylland
Mig og drengene var til Thy Lejren festival her i sommers, fantastiske dage, skide hyggeligt.
En af dagene bliver vi tilbudt noget LSD, og vi køber 2 mærker. Mig og en ven deler et. Fast forward et par timer og jeg ligger i teltet med ham jeg har taget det med, og en sitter (egentlig ville han bare vildt gerne overvære, hvordan vi var på LSD, endte dog med at have sitter rollen). Jeg havde løbeshorts på mens jeg var på LSD, og inden under selve shortsene, sidder endnu et par ekstremt tætsiddende shorts, og de kravlede så meget op i røven af mig i løbet af trippet, at til sidst følte det virkelig som om at disse shorts, var lort. Derefter rendte jeg rundt og var meget overbevist om at jeg havde skidt i bukserne. Folk prøvede at lugte lidt for at tjekke, og kunne altså konstatere at jeg IKKE havde skidt i bukserne, men det var jeg stadig ret så sikker på.

Efter at have dobbelttjekket, kunne jeg dog komme frem til at dette ikke var scenariet, og jeg kunne trippe videre i fred. Ikke det pinligste, men lidt bizar situation alligevel.

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Mine historier er i den fesne ende i forhold til hvad nogle folk ellers har præsteret, men til gengæld involverer de rigelige mængder bræk :oops:

Den pinligste må næsten være da jeg havde været i en nærliggende provinsby for at deltage i et møde og bagefter endte på en pub med en veninde, indtog lidt for mange stærke øl på for kort tid og noget hidsig hash. Er evig svagryger og til dels svagdrikker, så synergien mellem de to gav mig en heftig kvalme. Problemet opstod først for alvor da jeg havde taget sidste tog hjem og nåede at brække mig lidt i posen i toget. Derefter lynhurtigt ud på toilettet og fortsætte min gerning. Vel overstået agtede jeg at skylle mine efterladenskaber ud, men trykkede tilsyneladende på SOS-knappen, der med sløret syn, ditto kognitive evner og siddende på hug ligner knappen der nødvendigvis måtte skylle ud. Toget stopper, togføreren kommer ned og banker på og jeg får mumlet noget med "undskyld, jeg er fuld og skæv". Han tager det pænt og kører videre. For at det ikke skal være nok gentager jeg hele fadæsen et kvarter senere. Togføreren var en meget tålmodig mand.

En anden episode involverer heroin, som jeg ellers normalt er meget funktionel på, men denne gang havde jeg været en smule grådig. Besøgte en god ven, hørte plader og vi sniffede nogle baner af den dejlige afghanske kløpulver. Jeg skulle i studiet for at indspille, men i bussen bliver min kvalme overvældende og jeg ved godt hvad klokken er slået. Så hurtigt af bussen og ud for at få dåden overstået i den første og bedste busk. Skal til at få det klaret da jeg indser at der står en unge i en lejlighed og kigger på mig og trods den markante opioidrus bliver jeg pinligt berørt og løber så hurtigt som min påvirkede krop kan bære mig rundt om hjørnet og får det klaret. Det var stadig lyst og hverdag. Ikke mit stolteste øjeblik. Men en god tid i studiet bagefter.

En tredje gang var jeg i studiet og indspillede nogle venner. Båndet rullede, stemningen var god og musikken fantastisk. Det var sangerens medbragte tramadoler også, som udgjorde et tillæg til min lave løn. Som god harm reduction orienteret knarker undgår jeg som regel alkohol på denne stofgruppe og altid højst en enkelt genstand, men det var jo bare tramadol og en enkelt bajer kunne vel ikke skade. En halv time senere må jeg spæne ud på toilettet og får brækket mig ud over mine flotte sko. I mit euforiske sindsleje får jeg trommeslageren til at fotografere skoene og love at putte det i coveret... suk...

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Kolding
vi har allerede en legendarisk fuck up tråd drenge :D

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 18&t=14072

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Det eneste rusmiddel jeg har dårlige erfaringer med socialt, er alkohol, hvor jeg kan blive utrolig følsom - på den nederen, depressive, tudeprins-agtige måde. En enkelt gang har jeg beskadiget et familiemedlems ejendom, fordi jeg ikke kunne se eller tænke klart. Tak Arnbitter :roll: .
Psykedelika tager jeg generelt ikke blandt andre mennesker, da jeg kan have svært ved at sætte ord på, hvordan jeg har det under trippet. Det kan være lidt pinligt blandt folk, man ikke er helt tryg ved, når ordene bliver til en omgang blandet salat med for meget thousand island, men de fleste kyndige synes jo nok egentlig, at det er meget kært.

Moderator
Brugeravatar

^Arnbitter er det vildeste drug imo

Medlem

Geografisk sted: Sumpen
Buttkraken skrev:
vi har allerede en legendarisk fuck up tråd drenge :D

https://www.psychedelia.dk/forum/viewto ... 18&t=14072

Hov, du har en pointe Kraken... mod må gerne slette min post her, så smider jeg den i Fuckups tråden :-)
Smukt citat i bunden af dine indlæg btw :eyes:

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Køleskabet
Buttkraken skrev:
^Arnbitter er det vildeste drug imo

Jeg er af samme holdning. Den drik er crazyyyy

Moderator
Brugeravatar

De urter gør virkeligt noget specielt ved én!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]