Mr. Gone skrev:
Frorgan_Meeman skrev:
Godaften de herrer!
Ja, jeg endte med at tage kombinationen. Men jeg tror desværre at jeg havde lidt opiat-tolerence tilbage i kroppen, fra da jeg tog Oxy for et par måneder siden. Jeg mærkede næsten slet ikke Tramadolen, da jeg først røg min joint. Jeg blev godt skæv. Det eneste jeg mærkede var en svag kildende fornemmelse i kroppen da jeg gik i seng, men det kunne ligeså godt være placebo. Har ikke haft nogle bivirkninger i dag (hovedpinen som i nævner), så jeg ville ikke have et problem med at prøve at mixe cannabis og opiater en anden gang. Jeg tror dog det bliver Oxy i stedet for Tramadol næste gang.
I skal have tak for jeres svar!
Cool. Apropos tramadol og cannabis så er jeg på kombinationen i dag, jeg tog 100 mg tramadol for nogle rygsmerter (tager dem ikke til hverdag, og har ingen tolerance), og så har jeg røget et par joints. Kan tydeligt mærke tramadolen når jeg først ryger, det er lækkert!
Er det ikke meget subjektivt hvilke opioider/opiater der påvirker en bedst, og giver mest eufori? Ligesom med benzoer.
Det er det sikkert, men tror der er ret stor enighed om, at Oxycodone er den bedste, efter Heroin selvfølgelig.
Jeg synes dog, at selv Oxy er kedeligt, og Fentanyl er klamt.
Morfin og Tramadol kan jeg næsten ikke mærke, og Opium har jeg desværre ikke prøvet endnu.