Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 maj 2025 19:11

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem
Brugeravatar

Hej Psy!

Jeg har fået fingrene i 100mg Tramadol. Jeg har en smule erfaring med opiater, da jeg har taget Oxy en 8-10 gange før for måneder tilbage. Jeg mindes at have læst her på sitet, at Tramadol og Cannabis skulle fungere fint sammen - flere beretter nærmest om udsøgt synergi mellem de to.

Men nu har jeg gjort lidt research, da jeg havde tænkt mig at tage lidt Tramadol og ryge en joint senere i aften. På et amerikansk site, ligesom Psychedelia, skriver en bruger dog at det er tvivlsomt hvorvidt cannabis øger eller sænker serotonin i kroppen. Brugeren argumenterer derfor for, at Tramadol og Cannabis blandet, kan øge risikoen for epileptiske anfald.

Har I erfaringer med at blande Tramadol og Cannabis? Jeg har kun 100mg Tramadol, så jeg kan under ingen omstændigheder overstige de 250mg hvor folk normalt beretter om anfald.

Kh. Frorgan

Jeg har også gjort det et par gange uden noget anfald. Det er dog et stykke tid siden nu, men jeg syntes ikke, det var noget særligt. Jeg blev nærmest bare så lam, at jeg ikke kunne mærke noget. Ingen mærkbar eufori.
Men jeg opnår ikke nogen særlig eufori, af nogen opiater, jeg har prøvet. Jeg bliver sådanset bare sløv og glemsom.

Junior medlem
Brugeravatar

Når din dosis ikke er større, tror jeg ikke du er i overhængende fare for at få et anfald.
Har selv kombineret de to og synes personligt de går meget godt sammen.

Husker jeg min tramadol korrekt, er det først efter dosis overstiger 400mg du risikerer anfald.

Senest rettet af Sløvsind 20 nov 2016 17:47, rettet i alt 1 gang.

Jeg havde også læst 400mg, og har derfor doseret 350mg, de gange jeg har taget, Tramadol. Det har dog givet en ulidelig hovedpine dagen efter, så vil ikke anbefale, det til andre.

Så hvis man opnår en fin rus på mindre doseringer, ville jeg heller ikke gå over 250-300mg, som I også er inde på.

Det har du nok ret i Mr. Gone, men jeg kan næsten ikke mærke 150mg Tramadol. Jeg er ihvertfald ikke tilfreds med rusen, det giver.
Men sådan har jeg det jo med de fleste stoffer :eyes:
Men der er ingen tvivl om, at Oxy er bedre end Tramadol bivirkningsmæssigt.

Junior medlem
Brugeravatar

Godaften de herrer!

Ja, jeg endte med at tage kombinationen. Men jeg tror desværre at jeg havde lidt opiat-tolerence tilbage i kroppen, fra da jeg tog Oxy for et par måneder siden. Jeg mærkede næsten slet ikke Tramadolen, da jeg først røg min joint. Jeg blev godt skæv. Det eneste jeg mærkede var en svag kildende fornemmelse i kroppen da jeg gik i seng, men det kunne ligeså godt være placebo. Har ikke haft nogle bivirkninger i dag (hovedpinen som i nævner), så jeg ville ikke have et problem med at prøve at mixe cannabis og opiater en anden gang. Jeg tror dog det bliver Oxy i stedet for Tramadol næste gang.

I skal have tak for jeres svar!

Mr. Gone skrev:
Frorgan_Meeman skrev:
Godaften de herrer!

Ja, jeg endte med at tage kombinationen. Men jeg tror desværre at jeg havde lidt opiat-tolerence tilbage i kroppen, fra da jeg tog Oxy for et par måneder siden. Jeg mærkede næsten slet ikke Tramadolen, da jeg først røg min joint. Jeg blev godt skæv. Det eneste jeg mærkede var en svag kildende fornemmelse i kroppen da jeg gik i seng, men det kunne ligeså godt være placebo. Har ikke haft nogle bivirkninger i dag (hovedpinen som i nævner), så jeg ville ikke have et problem med at prøve at mixe cannabis og opiater en anden gang. Jeg tror dog det bliver Oxy i stedet for Tramadol næste gang.

I skal have tak for jeres svar!

Cool. Apropos tramadol og cannabis så er jeg på kombinationen i dag, jeg tog 100 mg tramadol for nogle rygsmerter (tager dem ikke til hverdag, og har ingen tolerance), og så har jeg røget et par joints. Kan tydeligt mærke tramadolen når jeg først ryger, det er lækkert!

Er det ikke meget subjektivt hvilke opioider/opiater der påvirker en bedst, og giver mest eufori? Ligesom med benzoer.

Det er det sikkert, men tror der er ret stor enighed om, at Oxycodone er den bedste, efter Heroin selvfølgelig.
Jeg synes dog, at selv Oxy er kedeligt, og Fentanyl er klamt.
Morfin og Tramadol kan jeg næsten ikke mærke, og Opium har jeg desværre ikke prøvet endnu.

Junior medlem
Brugeravatar

Mr. Gone skrev:
Cool. Apropos tramadol og cannabis så er jeg på kombinationen i dag, jeg tog 100 mg tramadol for nogle rygsmerter (tager dem ikke til hverdag, og har ingen tolerance), og så har jeg røget et par joints. Kan tydeligt mærke tramadolen når jeg først ryger, det er lækkert!

Er det ikke meget subjektivt hvilke opioider/opiater der påvirker en bedst, og giver mest eufori? Ligesom med benzoer.

Jo det lyder til at være meget subjektivt. Men jeg har på fornemmelsen at jeg helt generelt har en høj tolerence overfor opiater. Ikke fordi jeg skal bruge det som undskyldning for at være overmodig, men jeg skal også minimum have 30mg Oxy før det rigtigt kilder. De 100mg Tramadol gjorde i hvertfald intet for mig..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]