Du stiller mange spørgsmål.
Flakkende øjne.. Øjnene vandrer eller man undgår øjenkontakt - det er flakkende øjne.
Jeg tror ikke, at du skal fokusere så meget på rystesyn, flakkende øjne osv. Det er ikke noget, du bør sigte efter.
Det er ikke særlig positivt at have tolerance overfor mdma, i så fald bør man holde en lang pause.
Du bør gøre som førnævnt: 120 mg og efter et par timer kan du med fordel redosere med 80 mg. (Man kan som regel selv mærke, hvornår man vil have 2. dosis). Således kan du forlænge dit trip.
Du bør undgå at tage mere end de 200 mg samlet, alt derover kan forårsage nogle lede tømmermænd og der er alligevel ikke mere lykkefølelse at hente efter de to første doser.
Fordøjelsessystemet er en kanal værd at foretrække, når man indtager visse stoffer. Du kan lave en bombe eller blande din afvejede mdma i juice eller sodavand - jeg gør sidstnævnte, også selvom det smager hæsligt. Via nasal/snifning vil du opnå en hurtig virkning, men dette trip vil være mere kortvarig, har jeg kunnet læse mig frem til.
Husk nu at holde pauser på nogle måneder. Ved hyppig indtagelse får du nasty bivirkninger, og du får ikke meget ud af dine trips, hvis du har en tolerance.
Magien ved mdma kan forsvinde på sigt.
F.eks. jeg tager mdma én gang om året, og desværre er det ikke helt det samme, som de 4 første gange, jeg tog mdma.
MDMA er typisk mest magisk de første 1-3 gange, hvis du spørger mig - det er ikke et stof, som man skal vænne sig til eller lære at kende for at få mest mulig udbytte.
Første gang du prøver en forlystelse i Tivoli vil være mest fed og spændende - ligesom første gang man er sammen med en sød flirt.
Det vil sige: 120 mg + 80 mg, holde måneders pauser i mellem og husk at skabe magi i din hverdag

Spørg endelig, hvis der skulle opstå andet.