Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 06 maj 2025 01:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Jeg tog for nyligt min første dosis mdma på det jeg vil tro var 150mg. Jeg er meget i tvivl om min dealer skaffede mig noget som var virkelig cuttet. Har en ide om der var næsten intet mdma i og ren amf men er lidt i tvivl. Under "trippet" blev mine pupiller kæmpestore, alt skulle gøres hurtigt bare det at lægge en lighter i en skuffe skulle gå så hurtigt som en narkoforbrug i en film som gemmer kokain væk da der er politi - hvis det giver nogen som helst mening. Jeg var mere følelsesladet jeg sagde nogle ting og tænkte nogle dybere tanker. Jeg havde euphoria også men mest i starten ellers havde jeg bare bedre humør og mit comedown var ret hårdt hvor jeg følte mig deprimeret indtil mine venner fik kvikket mig lidt op. Rusen varede kun i 2-3 timer burde den ikke vare længere? I forhold til at det var første gang og min dosis var på 150mg eller havde jeg taget mindre? Min dealer sagde der var 0,5g men det så ud af meget lidt, delte det op i 5 baner og tog 2 baner hvilket jo oprindeligt svarer til 200mg men følte at jeg sagtens kunne få mere effekt. (Jeg lavede ingen redose)

Er det jeg har oplevet normalt med mdma kunne det være at det meste var amf? Tror i jeg rent faktisk har fået 500mg da jeg ikke har nogen vægt var jeg lidt i tvivl. Men det jeg har oplevet svarer da ikke til 150-200mg?

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det ved vi ikke, køb et testkit og find ud af det. Det er svært at sige hvad du har oplevet, men eufori, følelsladet-hed, speedy følelser og lignende, hører alt sammen med til mdma trip, men 150-200mg er altså også en højere dosis end "nødvendigt".

Hvis du skal lege med de har ting på trods af GENTAGENDE advarsler fra brugerne på boardet, så køb en vægt så du i det mindste ved hvor store mængder mysterie-pulver du propper i fjæset.

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Medlem

Det er vigtigt at veje sine stoffer af, derved kan man undgå tvivl. De spørgsmål du stiller, kan man ikke nødvendigvis svare på.

Den optimale fremgangsmåde er 120 mg + 80 mg redose senere. Rusen kunne godt have varet lidt længere, hvis du havde vejet det af og opdelt doserne over to omgange. Det er ligeledes anbefalesværdigt, at man ikke indtager mdma nasalt, men oralt - i bomber - ved du, hvad man mener med bomber?

Virkningerne ved mdma er typisk forstørrede pupiller og følelse af eufori, dels tager man mdma pga. sidstnævnte faktor ;) Der er mange tanker og følelser forbundet med et mdma-trip, intet unormalt dér. At du lægger en lighter ned hurtigt i en skuffe, skyldes jo, at man bliver stimuleret af mdma og får en tendens til, at alt gerne skal gå hurtigt.

Ingen her aner, hvorvidt du har fået 500 mg af dealeren, men det kunne en vægt have svaret på.

Jeg tror, du bedst selv kan mærke, hvorvidt dit mdma var rent. Det er ikke helt unormalt at crashe efter et mdma-trip. Man har haft nogle ganske awesome timer, hvorefter det gradvist stopper og det kan godt være lidt trist, men dine venner kunne hjælpe dig med humøret :) Alternativt kan en joint anbefales, når man er på vej ned.

Umiddelbart har jeg indtrykket af, at din mdma har virket efter hensigten, men du har ikke været helt tryg ved, at du ikke har vidst, hvor mange mg du har indtaget.

Husk at holde nogle ugers pause nu her - mdma må man ikke indtage særlig ofte.
Anskaf dig en vægt til en anden gang, så der ikke opstår tvivl.

Junior medlem

Altså er slet ikke bange for at tage for meget i denne her sammenhæng for hvis min dealer gør noget så sælger han mig for lidt. Har også bestilt en vægt så kan til i fremtiden veje det. Men i foreslår at dele det op i 2? At redose. Er det pga du ikke kan optage ligeså meget eller er det fordi der er en begrænsning så du fx får lige så meget effekt med fx 200mg som 250 eller lignende? Jeg fik det i krystaller kan amf være i krystaller? I såfald kunne mit mdma være amfbaseret hvad er effekterne med amf

Administrerende Direktør
Brugeravatar

Der er ikke noget i din beskrivelse, der får mig til at tænke amfetamin fremfor MDMA. Amfetamin kommer ikke i krystalform, men ses på det danske marked typisk som en tyk, våd pasta. Ren amfetaminsulfat er et fint, næsten kridtagtigt pulver, mens hydrokloridsaltet er hygroskopisk og hurtigt bliver noget halvsmattet stads. Det er dog ikke noget, du skal regne med at få fingre i, da renhedsgraden af gadeamfetamin er i reglen ekstremt lille. Husk at holde en god lang pause med MDMA'en nu.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Havde det været mdma var du ikke i tvivl på 500mg uden tolerance, første gang.

Det var anden gang jeg prøvede det fik jeg totalt rystetur og mine øjnene vibrerede på 200 + 100 booster. Havde også mdma-lyn under comedown og senere.

Så nej det har højest sandsynligt ikke været mdma, og hvis det har været det, så har det ikke været rent.

Alt andet lige kan jeg kun tilslutte mig de andre, hold en fornuftig pause fra mdma, minimum 1 måned, men helst gerne 3 for at være på den sikre side.

BasicReality skrev:
Havde det været mdma var du ikke i tvivl på 500mg uden tolerance, første gang.

Det var anden gang jeg prøvede det fik jeg totalt rystetur og mine øjnene vibrerede på 200 + 100 booster. Havde også mdma-lyn under comedown og senere.

Så nej det har højest sandsynligt ikke været mdma, og hvis det har været det, så har det ikke været rent.

Alt andet lige kan jeg kun tilslutte mig de andre, hold en fornuftig pause fra mdma, minimum 1 måned, men helst gerne 3 for at være på den sikre side.

Han nævner vist ingen steder, at han indtog 500mg. Det er helt normalt, at synet vibrerer og øjnene flakker på +200mg MDMA. At du har fået rystetur, tror jeg har mere med at gøre, at du har været under en terapeutisk process, end doseringen. Selv har jeg aldrig oplevet rystetur på MDMA, ikke andet end kæberaslen, hverken i forbindelse med rekreativt brug, eller terapi. Heller ikke på høje doseringer.
Men jeg har oplevet rysteture, under mine andre psykedeliske terapi sessioner. Både på LSD og Ayahuasca.

Jeg er enig med de andre i, at det lyder som MDMA. Måske er han snydt af dealeren, i forhold til mængde og kvalitet.

Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Ah ja han skriver 150mg var hans dose, my bad, ved ikke hvorfor jeg ville have det skulle være 500mg.

Om min rystetur skulle være forbundet med terapidelen kan jeg ikke sige så meget om, da jeg ikke har prøvet MDMA i anden sammenhænge endnu :-)

Vil dog sige at hvis du laver en google søgning på MDMA+Shakes så er der temmelig mange som beretter om det samme.

Det kommer selvfølgelig også an på, hvad vi mener med rysteture. Jeg forstår rysteture som når kroppen spasmer helt ud og nærmest kramper osv.
Hvis du mener helt normal stimulerende raslen, som man får af de mange stimulanser på høje doseringer, er vi helt enige :)

Kroppen spasmer ikke ud af høje doseringer MDMA, kun hvis man kommer ind i hårde terapeutiske processer. Selv har jeg aldrig oplevet det, selv ikke dengang jeg indtog 900mg over en lang nat(som jo er absurd).
Som i nok ved, kan det ikke anbefales! Føj en forfærdelig uge jeg havde bagefter.

Junior medlem

Tak for jeres svar troede ikke der var flere der skrev men er da glad for i gjorde. Hvad mener i med rystesyn og øjne der flakker. Jeg vejede det her den anden dag af det jeg havde tilbage og hvis jeg regner det op med de andre gange osv burde min dosis have været på 150mg men jeg burde da have rystetur som jer da jeg ingen tolerance havde til stoffet. Kan måske være fordi jeg generelt har høj tolerance for stoffer? Jeg har kun oplevet det som jeg selv vil beskrive som "rystende" syn med hash det va rmin første gang og mine øjne vibrerede ikke fordi selve mit syn blev rystet følte jeg. Så i må meget gerne uddybe hvad i mener med rystet syn og skal jeg næste gang tage mere? Eller redose i stedet for eller lave en blanding af oral og snif? Er det ligesom med hash for nogen at de skal prøve det et par gange før de en dag får alle effekterne og derefter forbliver sådan? Eller er det fordi jeg er ung og ikke har så meget serotonin(ved ikke meget om det)

Medlem

Du stiller mange spørgsmål.
Flakkende øjne.. Øjnene vandrer eller man undgår øjenkontakt - det er flakkende øjne.
Jeg tror ikke, at du skal fokusere så meget på rystesyn, flakkende øjne osv. Det er ikke noget, du bør sigte efter.
Det er ikke særlig positivt at have tolerance overfor mdma, i så fald bør man holde en lang pause.

Du bør gøre som førnævnt: 120 mg og efter et par timer kan du med fordel redosere med 80 mg. (Man kan som regel selv mærke, hvornår man vil have 2. dosis). Således kan du forlænge dit trip.
Du bør undgå at tage mere end de 200 mg samlet, alt derover kan forårsage nogle lede tømmermænd og der er alligevel ikke mere lykkefølelse at hente efter de to første doser.
Fordøjelsessystemet er en kanal værd at foretrække, når man indtager visse stoffer. Du kan lave en bombe eller blande din afvejede mdma i juice eller sodavand - jeg gør sidstnævnte, også selvom det smager hæsligt. Via nasal/snifning vil du opnå en hurtig virkning, men dette trip vil være mere kortvarig, har jeg kunnet læse mig frem til.

Husk nu at holde pauser på nogle måneder. Ved hyppig indtagelse får du nasty bivirkninger, og du får ikke meget ud af dine trips, hvis du har en tolerance.
Magien ved mdma kan forsvinde på sigt.
F.eks. jeg tager mdma én gang om året, og desværre er det ikke helt det samme, som de 4 første gange, jeg tog mdma.

MDMA er typisk mest magisk de første 1-3 gange, hvis du spørger mig - det er ikke et stof, som man skal vænne sig til eller lære at kende for at få mest mulig udbytte.
Første gang du prøver en forlystelse i Tivoli vil være mest fed og spændende - ligesom første gang man er sammen med en sød flirt.

Det vil sige: 120 mg + 80 mg, holde måneders pauser i mellem og husk at skabe magi i din hverdag ;)

Spørg endelig, hvis der skulle opstå andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]