Hvis du ikke lige har 5-10k fuck-you penge liggende til en pillepresse (som i det prisleje stadig vil være et sub-optimalt stykke legetøj) så synes jeg lige du skal overveje kapsler en ekstra gang!
...medmindre du synes at ca 10 faldefærdige pilller, der splitter i atomer bare du kigger på dem, på en time, er arbejdet værd!
Så kan du sagtens finde en nogenlunde anstændig presse med håndsving, der kan lave en ad gangen, til under 500 kroner

Eller bygge en for endnu mindre, hvis du er lidt fiks på fingrene...
Men, kapsler størrelse 5 har en kapacitet på ca 120-130 mg tætpakket pudder, - og er ca. 1/4 - 1/5 af størrelsen på en panodil!
...det burde lige være til at overskue, at erstatte hullet hvor de sidste 100 mg pudder skulle være, med luft!
Og ellers synes jeg bare du skal vaske lortet i isene fisende koldt og knastørt acetone en 4-5-6 gange, og så skal du bare se løjer!
Hvis det stadig svier i næsen eller smager af P2P efter grundig rensning,- så har du et helt andet problem.....
Jeg har umiddelbart svært ved at forstå hvorfor du frivilligt opsøger ekstra forurening i dit knark!

Narkopolo skrev:
Ritalin har jeg prøvet et par gange, og de har skam virket fint, jeg får det bare altid ad røven til sidst på aftenen når de stopper med at virke.
Nu når du på den måde siger "sidst på aftenen", kan jeg ikke lade være med at spekulere over om du har indtaget ritalinen som man nu bør spise sin medicin, - eller om du har knust og insuffleret den?
Og har det været eksperimenterende selv-medicinering, - eller har der været en doktor indover?
Hvis du lider af ADD/ADHD, og ikke har nogen særlig effekt af ritalin, findes der alternativer.
Du kan evt. prøve at undersøge, eller forhøre din psykiater, om lisdexamfetamin, - jeg kender adskillige personer der ikke er modtagelige overfor methylphenidat, men som endelig har fundet noget der kan give dem det fokus og overskud de har brug for!