Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 16 jul 2025 19:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hey folkens..

Vil lige sige at admins bare kan lukke/slette hvis de ikke mener dette er relevant. Men det er ikke for at sammenligne LSD priser med andre eller noget som helst. Vil bare høre hvilken pris jeg kan forvente at skulle give for frimærker, sådan ca. hvad de er set fra og til (eks fra 2000-3000kr ;) )

Overvejer nemlig at prøve det, hvis ellers jeg kan lave en god setting, med andre der gerne vil prøve i en ferie eller lignende (glæder mig til jul :D )
Har prøvet lidt andre stoffer, vil så høre om man kan sammenligne trippet med evt. kix? Self. er rusen meget længere på LSD, men virker det nogenlunde ens på ens krop eller er der stor forskel? Hvis vi ser bort fra indtaget mængder, men bare sådan i det hele taget.

På forhånd tak og god weekend venner..! :)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Som der er blevet nævnt i tidligere prisdiskussioner, så er det altså ikke prisen på et stof der skal afgøre om man skal prøve. Har man lyst betaler man prisen...

Jeg vil ikke kommentere priser, men har du lyst til at prøve LSD så bliver du ikke ruineret af det!

Og NEJ, LSD kan ikke sammenlignes med kix!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

noname skrev:
Og NEJ, LSD kan ikke sammenlignes med kix!!!
Havde jeg heller ikke regnet med, men så glæder jeg mig bare endnu mere til det ;)

Har også tænkt mig at betale prisen, hvis jeg vil prøve det. Vil bare høre i hvilken prisklasse jeg skal regne med.
Ca. pris? Mellem hvad er det normalt set i for et mærke på de 80-150 ug der er i snit ca.?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hey BRB

Mht. hvad man kan sammenligne det med, så er ting som meskalinkaktus og psilocybinsvampe ikke helt ved siden af. Jeg ved ikke om du har prøvet nogen af delene, eller hvad du ellers har prøvet, så det er lidt svært at foreslå et sammenligningsgrundlag, hvis ellers der er noget. Jeg vil i give noname helt ret i at du kan ikke sammenligne det med ecstasy.

Nu skriver du at du vil prøve det sammen med andre som også har prøvet det før. Jeg vil anbefale at I ikke er for mange, 2 er det bedste antal, og det er bedst hvis mindst der er mindst 1 af de tilstedeværende som har prøvet det nogle gange.

Hvad angår priser, så er vi(moderatorerne i syntetiske drugs-forummet) for nylig blevet enige om at vi ikke vil have pris-diskussioner her i forummet. Der vil i løbet af nogle dage blive postet et lidt mere detaljeret sæt retmningslinier for dette forum, det skal bare lige skrives først.

Men jeg vil da godt lige nævne at du da i hvert fald skal fjerne et nul fra det eksempel du giver, ellers bliver du da snydt så vandet driver, hvis da ikke det er ren krystal vi snakker om, hæhæ. Og så stopper vi iøvrigt prissnakken her, ikke? Taaaaark! ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Child_inside:

Ok, jeg stopper det med prisen nu så :) Men troede det kunne gå an så længe det ikke var for at ligge op til en diskussion og sammenligning af priser hos forskellige osv.

Har hverken prøvet meskalin eller svampe... endnu... ;)

Hey, har lige *ahem* smukkeseret din post lidt. Håber du forstår ;)
Mvh. Child_Inside

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Jeg synes jeg har hørt at DXM skulle give et LSD-lignende trip, men det ved jeg ikke om er rigtigt. Jeg har aldrig prøvet LSD, men har prøvet DXM mange gange.

Senest rettet af Xpert 22 sep 2008 23:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det var vist kun bladet Chili der påstod DXM mindede om LSD.

Jeg har ikke prøvet LSD, men mange andre lign. stoffer og jeg vil gerne ligge hoved på bloken på at et DXM trip og LSD trip ikke minder om hinanden.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
OK daffy...

Senest rettet af Xpert 22 sep 2008 23:42, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Den Anden Verden?!?
Xp3rt skrev:
Jeg synes jeg har hørt at DXM skulle give et LSD-lignende trip, men det ved jeg ikke om er rigtigt. Jeg har aldrig prøvet LSD, men har prøvet DXM mange gange. Sidder faktisk pt. med 600 mg Dextromethophan i kroppen lige nu og venter på at det skal virke. :) Smider en triprapport indenfor et par dage...

DxM og LSD har INGENTING! jeg siger INGENTING med hinanden at gøre.
DxM gir en tung følelse i krop og hovede og føles som om man er en "robot" nok derfor det blir kaldt robo trip.

Det er en ufattelig griner.
Hvor at lsd direkte er opsigtsvækkende sindsyge halloucinationer og en tankegang der ku vælte einstein af pinden.

jeg kan kun anbefale det men somsagt tidligere 2 personer højst efter min mening.
da det er det sjoveste og man kan hygge sig :)

i kan også være 3 det anbefaler jeg hvis ingen af jer har prøvet det før at i får en 3 ven til at være "sitter" for jer :)

God tur... ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Citat:
DxM gir en tung følelse i krop og hovede og føles som om man er en "robot" nok derfor det blir kaldt robo trip.

Nope, dér er du lidt gal på den. I USA sælges en hostesaft med DXM som eneste aktive stof, og denne hostesaft bærer navnet Robitussin. Deraf navnet robotrip.

Nå, det var lige en lille sidenote. For at komme tilbage til topic, så er der delte meninger om hvorvidt DXM kan sammenlignes med LSD. Nogle vil hævde at DXM er psykedelisk, og derfor i nogen grad sammenligneligt med LSD, mens andre overhovedet ikke har denne opfattelse.

DXM er da også klassificeret som tilhørende gruppen af dissociative stoffer, som også omfatter bl.a. ketamin og PCP. LSD er, som nævnt. psykedelisk.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg mente da ellers at LSD + DXM komboen blev kaldt robotripping?

Nå, nok flueknepperi...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Dextrose skrev:
Jeg mente da ellers at LSD + DXM komboen blev kaldt robotripping?

Er det ikke roboflipping?

Citat:
Nå, nok flueknepperi...

Jeps ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 12 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]