Jeg plejer selv at være en af dem der undgår tømmermænd og alkohol inden jeg tripper. Men forrige weekend skulle jeg trippe med et par venner. Aftenen inden faldt vi alle i flasken alligevel, men gennemførte dog trippet dagen efter med meget lidt søvn, og kodyle tømmermænd:
Det var den største dosis SN jeg nogensinde har taget, og da jeg først trippede var der ikke mere nogen tømmermænd at føle. Der var tilgengæld masser af visuals, og et virkeligt kraftfuldt trip (men her taler vi også ca. tre gram SN).
Efter trippet havde jeg heller ikke flere tømmermænd.
Hvad angår alkohol mens man tripper:
Jeg tror ikke, det er en god ide, at drikke sig pattevissen, selvom jeg godt nok har hørt, at det er en god måde at komme ud af et mindfuck på..!?..
Til gengæld ved jeg intet bedre end en pils henimod slutningen af trippet. Det er en sjov fornæmmelse at drikke, smagen er forfriskende, og en lille smule alkoholsnurren i kroppen synes jeg går dejligt sammen med 'comming down'.
For et års tid siden var der også et indlæg af piercer, hvori han anbefaler en enkelt Gammel Dansk eller to sammen med indtagelsen af svampene. Det skulle være så dæjli... Piercer mener, at det er tænkeligt, at nogle af de mange urter i Gammel Dansk kryds-virker med svampene.
(men så er det jo ret beset heller ikke alkohol vi taler om, men derimod urter).
Man kunne vel også forestille sig, at alkohol hjælper adgangen til blodbanerne i maven og tarmene (om ikke andet så ved udvidelsen af kapilærene)!?
Endelig har jeg hørt om nogle, der simpelthen tilbereder svampene ved at smulre dem, og lægge dem i nogle få centiliter sprit (vodka eller lign.) i nogle dage. Det hele skyller man så ned, når man vil trippe.
Jeg har selv forsøgt mig med dette, men mener dog ikke, at virkningen blev syndeligt anderledes af den grund. Men det er i al fald også en måde at tage svampene på
Sump