CannaChem skrev:
For tre uger siden blev jeg tilbudt ren MDMA, som jeg indtog 150mg af under rolige, hjemlige omstændigheder blot kombineret med 2x500mg C-vitamin.
Jeg blev påvirket og kunne nikke genkendende til folks forklaringer om rusen, dog havde jeg forventninger om at blive mere blæst, end jeg faktisk var, men fornuftig(?), som jeg jo er(??), valgte jeg ikke at redosere.
Jeg husker at have læst et sted her på forummet, om en anden som nærmest fik slået sit mdma-trip ned ved at tage 500 (?) mg C-vitamin før mdma'en. Hvis du har taget et helt gram c-vitamin, kan det måske have taget noget af oplevelsen. Dette er dog kun gætterier. Hvornår indtog du c-vitaminen i forhold til mdma'en?
Jeg har forsøgt mig med 125mg ren mdma, og blev ret smækket deraf, faktisk så smækket at jeg blev enig med mig selv om at jeg aldrig ville gå længere op. Det skal retfærdigvis nævnes at jeg røg en lille smule skunk samtidigt.
On-topic:
Jeg har prøvet mdma to gange, den sidste gang rent (som nævnt ovenfor). Den første gang var jeg utroligt ugidelig om mandagen, men det skyldes snarere at jeg havde røget rigelige mængder hash dagen før. Ugidelig og doven, men ingen nedtur. Den anden gang bemærkede jeg at jeg var mærksomt mere positivt indstillet i mine tanker i en hel uges tid efter. Absolut ingen nedtur eller doven følelse. Doserne har i begge tilfælde været omkring de 125mg for en aften, inkl. redoseringer (på det første trip)
P.S.: Jeg er lige vågnet af en meget mærkelig drøm, så indlægget her bærer måske præg deraf.