Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 12 jul 2025 21:02

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: NRBX
Jeg ved ikke om den her har været op før, men er jeg den eneste der har det alt for fedt dagen efter en tur med ecstasy eller mdma ?

Man høre altid om åhh så meget nedtur og jeg ved ikke hvad efter man har taget e, men det har jeg sgu aldrig oplevet. Man er måske nok lidt øm i musklene (kæberne) og fatter nok også lidt mindre, men man har det skide godt (især hvis man ryger en joint :wink: ) måske bedre end man har det normalt ? Det har jeg hvertfald oplevet hver gang. det kan måske også ha noget at gøre med settings.

Er der nogen af jer der kan nikker genkendende til dette eller jeg bare hel special ? hmmmmm....

Titel:
Dedikeret medlem

Har vist været oppe før, og det er også forskelligt igen hvordan ens kroppe reagere på e, og de efterfølgende effekter.. som sagt, nogen får nedture.. mens andre er lidt heldigere og får en god dag ud af det, dagen efter... :!:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Jeg er langt fra den store og udforskende psykonaut og jeg skulle da også nå at fylde 28 år inden jeg følte lyst til at prøve MDMA.

For tre uger siden blev jeg tilbudt ren MDMA, som jeg indtog 150mg af under rolige, hjemlige omstændigheder blot kombineret med 2x500mg C-vitamin.
Jeg blev påvirket og kunne nikke genkendende til folks forklaringer om rusen, dog havde jeg forventninger om at blive mere blæst, end jeg faktisk var, men fornuftig(?), som jeg jo er(??), valgte jeg ikke at redosere.

Næste dag havde jeg lidt a´la amf hangover i form af en friskhed -ikke helt naturlig friskhed og synes at jeg havde lidt svært ved at blive ordentlig skæv af søndagspiben. Ellers var alt andet perfekt, var mentalt 110% ovenpå samtidig med at have en ganske normal appetit.
Det interessante er imidlertid, at jeg efter den pågældende aften med MDMA generelt har været mere positiv, istedet for at være muggen som jeg også har haft meget tendens til. Mit søvnbehov er tilsyneladende blevet mindre, idet jeg nu kan "nøjes" med 6-7 timers søvn, selv efter en aften med mange bonghoveder.

Der er selvfølgelig mange faktorer, der spiller ind mht. hvordan man reagerer på hverdagens stimuli, men jeg synes at der er sket en signifikant ændring hos mig efter jeg har prøvet mdma. Det er ikke den store ændring - men jeg kan forestille mig, at SSRI´er skaber samme mentale effekt på et andet fysisk grundlag.

Umiddelbart føler jeg ikke trang til at tage mere MDMA foreløbig. Selvom oplevelsen har været positiv, synes jeg alligevel at det er lidt spooky, at man kan føle en forskel 3 uger efter på blot 150 mg!!!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
synes os' altid kun jeg blir lidt døsig og har tørke i munden ellers er der ik rigtig nogen tømmermænd for mig...
og så ka man godt ha det lidt små euforisk ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

@CannaChem:

Efter min sidste MDMA-oplevelse, den 4. oktober, har jeg faktisk generelt været et mere positivt menneske. Og min dosis var lidt mindre end din, nemlig ca. 125mg.

Jeg tror helt bestemt at MDMA er i stand til at åbne mennesker op for deres mere positive sider. Jeg føler at det er sket for mig, og det lyder som om du har en lignende oplevelse.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sjælland
Hvis jeg får bare en nogenlunde søvn efter MDMA har jeg det også fint dagen efter, men der kommer dog en lettere tristhed efter et par dage og det vare et par dage derefter...

Har jeg (stortset) ikke sovet har jeg det af helvede til i nogle dage lige indtil jeg har fået sovet igennem...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg tror, det kommer helt an på, hvor meget MDMA man tager. Før i tiden, da jeg tog 2-3 piller uden at redosere senere hen ad aftenen, havde jeg det også godt dagen efter... faktisk bedre end normalt. Jeg sov så også om natten, det har også noget at sige. Men da jeg for et par måneder siden indtog 9 kiks på en aften/nat/morgen, fik jeg en enorm nedtur på, der var præcis ligesom en rigtig slem amf-nedtur, og den varede i flere dage. Man skal også helst sørge for ikke at tage så meget, at man ikke kan sove... ellers hjælper hash jo.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
Ærligt talt har jeg aldrig haft nedtur på dagen efter en god dosis MDMA, det eneste der irriterer mig er min manglende søvn... Nogle gange har jeg haft nogle rare afterglows, bare ligge sådan et par stykker i en seng med nem mad, cola, vand osv...

Dog har jeg prøvet at være lettere irriteret dagene efter, men det kan jo også have noget med de normale pubertetshormoner at gøre :wink:

Jeg gider ikk engang til at spille professer omkring 5-HTP, du kender dem sgu sikkert godt:)

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Hvis man kun tager mdma, husker at spise og faar sovet ud, synes jeg ikke rigtigt at der er nogle specielt slemme toemmermaend. Kun lidt forvirring ovs.
Men man kan sagtens faa meget slemme toemmermaend af det. Tro mig.
Det kommer meget an paa hvor tit du tager det, hvis du aeder det hver weekend i 2 maaneder og kommer op paa de 7-10 kix. Kan jeg godt love dig for at du ikke har det godt dagen efter.
Det er jo saa ogsaa meget forskelligt paa folk, kender nogen der spiser op til 30 paa en aften uden at have det specielt daarligt dagen efter.. Men de er ogsaa syge i hovedet..
Bare lad vaer at tage det for tit, fordi du ikke faar det daarligt af det. Man kan faa det rigtigt skidt, selv flerer uger efter. Har proevet det og kan ikke anbefale det.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
jeg syntes ik at kunne sige noget positivt om dagen efter, sidste gang jeg vågnede dagen efter på det lå jeg på en madras i 11-12 timer og syntes ikke det kunne blive værre :oops:!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
jeg er selvfølgelig altid smadret i kroppen dagen(e) efter kix - har desværre aldrig prøvet ren mdma... har ikke rigtig haft nedtur, ud over at være lidt muggen efter større mængder, faktisk kan jeg godt føle mig helt euforisk dagene efter ved mindre doser :D Men det er også sjældent jeg spiser E så mit serotonin og dopamin er genopfyldt, tror jeg vil prøve at indtage c-vitamin før og efetr næste trip!

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
CannaChem skrev:
For tre uger siden blev jeg tilbudt ren MDMA, som jeg indtog 150mg af under rolige, hjemlige omstændigheder blot kombineret med 2x500mg C-vitamin.
Jeg blev påvirket og kunne nikke genkendende til folks forklaringer om rusen, dog havde jeg forventninger om at blive mere blæst, end jeg faktisk var, men fornuftig(?), som jeg jo er(??), valgte jeg ikke at redosere.

Jeg husker at have læst et sted her på forummet, om en anden som nærmest fik slået sit mdma-trip ned ved at tage 500 (?) mg C-vitamin før mdma'en. Hvis du har taget et helt gram c-vitamin, kan det måske have taget noget af oplevelsen. Dette er dog kun gætterier. Hvornår indtog du c-vitaminen i forhold til mdma'en?

Jeg har forsøgt mig med 125mg ren mdma, og blev ret smækket deraf, faktisk så smækket at jeg blev enig med mig selv om at jeg aldrig ville gå længere op. Det skal retfærdigvis nævnes at jeg røg en lille smule skunk samtidigt.

On-topic:
Jeg har prøvet mdma to gange, den sidste gang rent (som nævnt ovenfor). Den første gang var jeg utroligt ugidelig om mandagen, men det skyldes snarere at jeg havde røget rigelige mængder hash dagen før. Ugidelig og doven, men ingen nedtur. Den anden gang bemærkede jeg at jeg var mærksomt mere positivt indstillet i mine tanker i en hel uges tid efter. Absolut ingen nedtur eller doven følelse. Doserne har i begge tilfælde været omkring de 125mg for en aften, inkl. redoseringer (på det første trip)

P.S.: Jeg er lige vågnet af en meget mærkelig drøm, så indlægget her bærer måske præg deraf.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jespar, du virker på ingen måde mærkeligere end normalt :wink:

Jeg har også kun taget MDMA to gange. Den ene for lang tid siden i form af en "ecstasy-pille", og den anden for kort tid siden i form af 150 mg. ren MDMA.

Jeg følte mig ret tom i hovedet dagen efter pillen, kan jeg huske. Men her sidste gang, der havde jeg det rigtigt godt dagen efter, storsmilende og med fornyet selvtillid. Og det på trods af at jeg ikke havde fået specielt meget søvn. Det hjalp muligvis også på det at indtage en del GBL og joints i løbet af natten, og dagen efter. Få dage efter var eftereffekten dog væk, og jeg var tilbage ved mit sædvanlige gothagtige pessimistiske humør :evil:

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
jespar skrev:
Jeg husker at have læst et sted her på forummet, om en anden som nærmest fik slået sit mdma-trip ned ved at tage 500 (?) mg C-vitamin før mdma'en. Hvis du har taget et helt gram c-vitamin, kan det måske have taget noget af oplevelsen. Dette er dog kun gætterier. Hvornår indtog du c-vitaminen i forhold til mdma'en?

Jeg indtog de første 500mg C-vitamin sammen med MDMA´en og de sidste 500mg blev indtaget et par timer efter.
Jeg kan også huske at have læst at C-vitamin skulle slå en MDMA rus ned, hvilket godt kan stemme overens med min "manglende" rus, idet du blev "monsterlam" af 125mg. Måske havde jeg en forventning om at det var/er mere hallucinogent, end det faktisk er?
Efter at have læst lidt mere på lektien, vil jeg heller ikke indtage C-vitamin sammen med MDMA, men vente 2-3 timer, altså indtil serotoninniveauet kan ventes at være reduceret til under det "normale".

-CC

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg har efterhånden taget MDMA temmeligt tit, dog kun i form af Ecstasy, og jeg kender godt situationen, men jeg vil også tro, det har noget med søvn at gøre. Dog tager jeg efterhånden en del af gangen - og ofte også med amfetamin, så jeg ikke får sovet og derfor ikke får det der muntre afterglow.

Dog havde Cellborn og jeg det engang vildt sjovt med det... Det var hans første gang, og vi havde fået nogle temmeligt sære MDA-rolex, der hærgede dengang. Vi havde det begge rigtig godt dagen efter, vi var aktive, og appetitten fejlede intet, for vi tog hjem til mig og lavede en kæmpe spand tyskersuppe. Vildt æderen og vildt hygge! Musik var lidt af en oplevelse også...

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: The Republic of Huru
Jeg plejer faktisk at have det godt nok. Måske lidt afkræftet. Og det er så der at bongen slår dobbelt så hårdt på mig :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]