Fråder skrev:
Jeg er også sikker på det kun er et spørgsmål om tid før vi møder andet liv end det lige her på jorden. Håber det bliver inden jeg dør =), medmindre de er mangen til dem man ser i alien 1-4

.
Det ville da også være mærkeligt at skabe mange milliarder verdener, og så kun befolke en enkelt af dem.
Jeg tror kun det er et spørgsmål om et enkelt århundrede allerhøjt to inden de første interstellare rumskibe er på vej ud i rummet for at møde vores "naboer". Sådan et rumskib kommer til at skulle være kæmpe stort, så det er nok en god ide at bygge det på månen pga. lavere tyngdekraft . Hvis man kunne sende astronauter op på månen for over 20år siden (med bil) er det også kun et spørgsmål om tid før der bliver sendt mine udstyr og maskiner der kan modsvare et stålvalseværk derop. Og når først der er blevet etableret en lille by deroppe skulle det var en relativt smal sag at bygge et kæmpe rumskib.
Og dog hvorfor alt det besvær, hvis man kan møde dem vha. DMT.

Det er en af de ting jeg ikke har prøvet endnu. Jeg må hellere få købt noget inden regeringen ulovligører det(undskyld jeg stemte på venstre - det skal aldrig ske igen

).
Venlig hilsen
Fråder
Jeg tror du hentyder til DMT elver?
De udgiver sig ofte for at være af ekstraterestiel oprindelse, men er i virkeligheden elementare eller negative entiteter, de er mere intelligente end mennesker og er gode til at manipulere, lad dig endelig ikke nare, i DMT hyperspace ryger du faktisk direkte ud i det astrale, kan ikke forestille mig at det er andre steder eftersom man jo har indtaget det indianerne også kaldte for den lille død

Jeg har prøvet DMT et par gange nu, det kan slet ikke sammenlignes med noget andet stof jeg har prøvet, de andre er nærmest vand til sammenligning, pas på med dette stof, det sparker dig til månen.
Jeg tror at i fremtiden vil vi ikke bekymre os om afstande sådan som vi gør idag, jeg tror ikke at vi vil være fysiske/mineralske i den forstand som vi er idag, men tror nærmere at vi vil ha en slags livsenergi/æterisk-legeme som ikke var begrænset i samme grad af jordens tyngde...
Jeg tror der findes liv af ikke-fysisk men mere sublimeret energi/æterisk-stof, rundt omkring mange steder i universet, det vil simpelthen være mest praktisk for dem, især hvis de er mere udviklede end os.