Jeg genkender det godt.. Jeg er blevet rigtigt glad for det jeg har... Som sagt, bare det at gå uden for - trække noget friskt luft.. Det er himmelsk... And free of charges
I nutidens danmark, tager vi mange ting for givet, vi tænker ikk så meget over at der rent faktisk er nogen, der lever uden den "luksus" vi så smukt besidder.
Vi skulle tage at være glade for det vi har, selvfølgelig skal der være plads til at drømme - men, vær´ nu lidt realistisk - tror du selv der kommer dumpende 100milliadermillioner ud af den blå luft, hehe
Jeg har f.eks. oplevet nogle syge og skræmmende ting, men de ting har gjort mig stærkere og klogere, jeg er blevet mere klog på livet - og jeg ved hva jeg skal gøre hvis jeg kommer ud for en lign. situation!
Jeg ved hvordan jeg skal f.eks. tackle en situation, hvor der står en eller anden bøv, og siger jeg har kigget ondt på ham.... Jeg siger da bare.. ja - og?

Ej, joke tilside...
Nogle stoffer, efter min mening, kan hjælpe dig med at få større indsigt i hvem du er som person, hvad du står for og hvad du syntes om f.eks, da stoffer forstærker og presser f.eks. sjulte følelser frem og usagte ord.
Stoffer kan samtidig været en astralsk portal til en anden dimension i dit sind, de kan vise dig en verden du slet ikk havde forstillet dig kunne fremavles af en hjerne.
Stoffer er en fornøjelse, hvis man kan tage det med måde - og er stærk nok til det.
Det nytter jo ikke noget af en der har en kronisk depression, tager f.eks. LSD eller andre hallucigente stoffer.. De vil få et mararidt!
Folk skal have viljestyrke for ikke at falde i, mod til at "lad det ske", psycke for ikk få nederen på, og kunne acceptere at i de fleste tilfælde - er det hele bare noget underligt noget, som der ikk skal lægges for meget i
Wow, har næsten skrevet en hel roman, stopper for nu
Astral Projection for mig altid op at køre
Ses folkens..