*Tænder jointen* :p
Det er meget uspecifikt det du beskriver dér Muugor
Noget af det står jo allerede i leksikonet. Og noget af det synes jeg er ævl, får man mere ud af et trip hvis man har en god kondition ? Uden tvivl er et stofforbrug mere acceptabelt, hvis man respekterer sin krop og holder sig sund, men det giver da ikke et mentalt bedre trip.
Et smartdrugs forum kan jeg muligvis sige ja til, selvom jeg ikke synes det hører til på psychedelia. En tanke der strejfede mig var bare at der muligvis vil komme sundhedsfanatikere som er dybt imod indtagelse af hallucinogene/upkvikkende/sløvende stoffer, og som bare har interesse i sundhed. Så vil der opstå to lejre. Ikke at jeg har noget i mod det, men jeg tror bare at det vil være for stort til psychedelia, det ville fungere bedre på et seperat site. Hvad siger I andre ?
Desuden, urter/medikamenter skaber muligvis en kortvarende forøget livsglade, men jeg vil beskrive det som virkelighedsflugt hvis at man skal bruge det for at være glad. Jeg vil i stedet sige at man bør randsage sit liv, og tænke over hvad der går en på og i en vis grad eliminere disse elementer (du skal selvfølgelig ikke dræbe de mennesker du synes er idioter).
Kort og godt så synes jeg ikke rigtigt at der er behov for det, du kan skyde løs i visionære planter hvis du vil vide noget om urter, vi er en flok kompetente urtehoveder (og the linkmaster himself).