Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jun 2025 00:38

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: hvasånu
Junior medlem

når så, vi ikke rigtigt til, det havde jeg da altid troet. men vi er kun til i vores hovedet.jeg troede tiden gik men den står stille, det med uret var bare en dille.

Men du skal tro, for du er mere, meget mere end du tror. du kan flyve i dine drømme, du er dig selv i drøm, fri for din demoniske krop.en ren og fri sjæl.

---
Lidt mere seriøst, er der nogle af jer der har hart en følese af hele ens liv har været en drøm, at tiden som man engang kendte den ikke mere fungerer som den plejer. det er klart noget der er slet i mit hovedet, for andre kalder mig idiot når jeg snakke i om dette. pånær dem som folk kalder gale. Har pot,svampe,og lsd sat mig fri, eller har den fængslet mig i et liv hvor ingen forstår mig.

Jeg har mange gange oplevet ting som man kan kalde klarvoiante, og det er sikker også en spirituel rejse jeg har gennemgået, men hvad hjæper det at man har set livets som det virkelig er, når ingen andre tilsyneladene har.

Jeg skulle måske ha taget den blå pille (matrix), men så alligevel ikke for jeg er fri og jeg ved jesus elsker mig. Og jeg ved nu hvorfor jeg skylder ham mit liv.

men hvasånu....

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Du ska bare blive ved med at fortælle om dine oplevelser og dine oplevelse af verden... selvom om folk ikke forstår det du siger får det dem til at tænke.
Men hvis de siger det er noget lort du fyrer så lad være med at overfuse dem. De har formentligt ikke oplevet noget ligesom dig og derfor benægter de det kan være rigtigt. Men lad være med at miste venner pga. dette

Men hvis du føler stofferne er ved at tage over og de fylder for meget i dit liv så skulle du måske overveje en pause... eller ihvertfald sætte forbruget ned (dette siger jeg selvfølgelig uden kendsbak til din egentlige forbrug)

Til sidst ska det siges at jeg oss føler mange ting jeg har oplevet som var det en drøm. Ikke hele mit liv men stykker af det.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Junior medlem

ja det er der noget om, men det er bare nødvendig for mig at få lettet hjertet en gang imellem, og så har jeg vil også et behov for at blive bekræftet i de ting jeg oplever, så en rest at ego har jeg da tilbage. men jeg er også kommet det den konklution at man skal vælge hvem man siger hvad til med omhue.

Det har nok også noget at gøre med, at jeg selv er en person der godt kan lytte folk og hører efter hvad de siger uden fordomme, men alle er jo ikke ens.

når men tak for inputet

ps. jeg har ikke taget noget at betydning i over seks md. så det er ikke stoffer eller eftervirkninger at dem jeg oplever. jeg er bare vækket nu.

hygge

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: spatielt promiskuøs
Citat:
Jeg har mange gange oplevet ting som man kan kalde klarvoiante, og det er sikker også en spirituel rejse jeg har gennemgået, men hvad hjæper det at man har set livets som det virkelig er, når ingen andre tilsyneladene har.

Jeg tror du skal spørge dig selv, hvad der virkelig betyder noget for dig i dit liv. Er det ikke dit forhold til andre mennesker? For så skal du i hvert fald ikke afskrive dem bare fordi de ser verden anderledes end dig.

Jeg må sige at jeg ikke tror på at du har fundet sandheden (set virkeligheden som den virkelig er). Jeg tror ikke der findes nogen objektiv sandhed, vi har alle vores egen subjektive.

Det vigtigste er at du ikke ser dig selv som hævet over andre mennesker fordi du har set en anden virkelighed. Hvis der er noget jeg har lært af mine trips, så er det at det vigtigste i mit liv er at kommunikere med andre mennesker og sætte mig ind i den måde de ser verden på.

Men det betyder selvfølgelig ikke at du bare skal finde dig i folk der ikke respekterer din måde at se verden på.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: 2750
det kunne godt lyde som om din kundalini er blevet rejst prøv at tjekke den her symptom liste. :
Citat:
Kundalinis kendetegn:

Brændende varme eller iskolde strømme, der bevæger sig op gennem rygraden
Pirring i underlivet, langs rygraden og i hovedet
Vibrationer, uro eller kramper i benene og andre steder i kroppen
Smerter, spændinger eller stivhed i nakken samt hovedsmerter
Hurtig puls og øget stofskifte
Overfølsomhed overfor lyde, menneskers nærvær og andre påvirkninger
Orgasmefornemmelser forskellige steder i kroppen eller totale, kosmiske orgasmer
Mystiske/religiøse oplevelser, åbenbaringer og/eller kosmiske glimt
Parapsykiske evner, Lysfænomener
Problematisk balance mellem seksuelle impulser og åndelig drift
Angst pga. uvished om processen
Svækket koncentrationsevne og hukommelsesbesvær
Søvnløshed, manisk opstemthed vekslende med depression og energiforladthed
Total isolation fordi de indre oplevelser ikke kan kommunikeres ud.
NB! Tilstedeværelsen af nogle af de nævnte kendetegn er ikke ensbetydende med kundalinirejsning.

kopieret fra:
http://hjem.get2net.dk/kundalini/

venlig hilsen
Fråder

Titel:
Junior medlem

Jeg kan godt sætte hak ved det meste på den liste, jeg tror jeg vil sætte mig lidt ind i hvad Kundalini indebære.

ps. den der med pirring, kan alle vist sætte sig ind i.

tak

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Norway
Godt! Det som skjer er at du innser at enhvær erfaring er unik, og kan bare snakkes om i vage og upresise termer. Alt er slik, men jo dyper en kommer, desto mer klarere blir dette skillet. En finner at de eneste personene som forstår, er de som har erfart det selv. Skillet mellom erfaring og hva man kan prate om blir større.
Eg tror ikke du prøver å heve deg over noen, men som sjamanen sier, min sti er alene, men aldri ensom...
Å heve seg, er bare å ikke være i kontakt med universet, er du i kontakt med universet ser du at det er umulig å heve seg eller senke seg, alt bare er her. Det er godt mulig at du har sett sannheten, og bra bizzar er den også, men hvor mye av den har du med deg nå? sannheten er altid større en hva minnet kan romme, så det du har med deg er altid begrenset, meny hey, lurer du på noe, så er sanheten altid der rett foran deg...
Når man ler, er man nær sannheten (ville ikke du være enig?)
Å utrykke seg er utrolig viktig, ellers bygger du jo opp trykket og vips ein vakker dag, BOOOOM! hehe, ikke pent...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Jeg kigger tit mig selv i spejlet og ser en person og prøver at gøre den person flot, attraktiv men det er sjældent at jeg giver mig tid til at stå foran spejlet og så indse at det er mig, at det er sådan jeg ser ud udadtil på omverdenen, at jeg skal se sådan ud altid.

Det er skam ikke fordi jeg føler mig grim, men jeg har svært ved at acceptere/forstå at det er MIG.

Ved ikke om det er helt off-topic - så straf mig 8)

Men kender i det? Ellers prøv at give jer selv et par minutter foran spejlet næste gang og blev afklaret med at det er jer derinde....

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]