Citat:
Jeg har mange gange oplevet ting som man kan kalde klarvoiante, og det er sikker også en spirituel rejse jeg har gennemgået, men hvad hjæper det at man har set livets som det virkelig er, når ingen andre tilsyneladene har.
Jeg tror du skal spørge dig selv, hvad der virkelig betyder noget for dig i dit liv. Er det ikke dit forhold til andre mennesker? For så skal du i hvert fald ikke afskrive dem bare fordi de ser verden anderledes end dig.
Jeg må sige at jeg ikke tror på at du har fundet sandheden (set virkeligheden som den virkelig er). Jeg tror ikke der findes nogen objektiv sandhed, vi har alle vores egen subjektive.
Det vigtigste er at du ikke ser dig selv som hævet over andre mennesker fordi du har set en anden virkelighed. Hvis der er noget jeg har lært af mine trips, så er det at det vigtigste i mit liv er at kommunikere med andre mennesker og sætte mig ind i den måde de ser verden på.
Men det betyder selvfølgelig ikke at du bare skal finde dig i folk der ikke respekterer din måde at se verden på.