Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Jeg har søgt lidt rundt i på nettet, men har ikke kunne finde nogle svar på dette spørgsmål. Eftersom jeg vægttræner en del, er det lidt vigtigt at vide for mig om kokain'en ødelægger mit arbejde i motionscenteret.
Det skal lige siges at jeg ikke ta'r coke jævnligt, dvs. én gang pr. 1-2 måneder.

Mener ihvertfald at amf ødelægger muskelvævet.

mvh. Psyko

Titel:
Tidligere holdmedlem

problemet ligger nok nærmere i at coke øger forbrændingen................

jeg vil ikke mene at en smule cola af og til skader det vilde............men spørg gutterne på bodyhouse måske........de er nok lidt bedre kvalificerede til at svare på det end her!

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Så! Nok useriøsitet.

@Psyko: Jeg brugte lige en halvtime på at lede rundt på nettet og slå forskellige ord og udtryk op for muskler, muskelhvævet, osv, så jeg kunne få en bedre søgning... Jeg må indrømme, at jeg ikke fandt en eneste hjemmeside, der nævnte at det skader muskelhvævet.

De skriver næsten alle, at det kan skade næsen, hjernen i længere brug, dine sanser og en række andre ting. Men intet om musklerne.

Jeg faldt dog ind på en hjemmeside, som havde denne her rapport liggende:

http://www.intox.org/databank/documents ... im139e.htm

Jeg har ikke læst hele rapporten igennem, så det kan godt være at der står noget relateret til det her emne.

Det eneste jeg indtil videre kunne finde, hvor muskler rent faktisk BLEV nævnt, var følgende:

Citat:
9.4.3.4 Skeletal and smooth muscle
Contraction of facial, digital and intestinal smooth muscle occurs. There may be myalgia and muscular weakness, and rabdomyolysis (Cregler, 1986; Bismuth et al., 1989; Herzlich & Arzura, 1989; Brody et al., 1990).

Citat:
The visceral effects on liver and kidney are due to dopaminergic action of cocaine, or its metabolites, or to impurities (Guérin et al., 1989). The abrupt increase intra-alveolar pressure can cause alveolar rupture and pneumomediastinum. Rhabdomyolysis occurs as a result of several different mechanisms: direct effect on muscle and muscle metabolism, tissue ischaemia, the effects of drugs taken with cocaine, such as alcohol and heroin (Rothet al., 1988; Skluth et al., 1988; Singhal et al., 1990).

Håber du kan bruge det til noget.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Super post ali :)

Som thujoine siger, så tjek bodyhouse. hvis nogen skulle være i tvivl om adressen så er den http://www.bodyhouse.dk/

Jeg har btw lige owned en række offtopics i denne tråd... håber ikke det generer nogen.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Mange tak Ali, jeg prøver lige at læse det igennem, når jeg får tid.

Angående BodyHouse så synes jeg, at mange af brugerne derinde virker ret fjogede, men måske jeg alligevel skal prøve at spørge dem til råds. Flere af dem ta'r helt sikkert cola :lol:

Jeg synes btw det var fint, at slippe af med alle OT-svarerne, tak Fenriz.

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]