PsyGoA skrev:
Kvinder er så fucking hysteriske og har så ondt af dem selv. Det er ikke en tilfældighed, at langt størstedelen af deprimerede er kvinder. Sådan noget som at skære sig i håndleddet over "ulykkelig kærlighed", hvor lamt! Jeg kender også en kvinde, der har ar efter at have skåret sig i armene, fordi hun ikke kan få den fyr, hun godt vil have, og hun skal altid sidde og vise dem frem, som om vi andre skal have så ondt af hende. FUCK det!
Stay positive!

Ok, så kan du nok forstå hvad jeg mener. Og ja fuck det mand, man får sgu ikke meget medlidenhed af at skade sig selv. Jo måske første gang, men det holder ikke i længden. Og bare rolig jeg skal nok forblive positiv. Det er trods alt ikke mig der har det største problem.

MuseJens skrev:
Hey, jeg har engang ridset Iben i armen på mig selv med en skarp genstand (jeg tror det var bladet fra en blyantspidser) så pas lige på hvad I siger

Men det ses nu ikke mere (og er også totalt irrelevant).
Jeg kan ligeså godt sige det som det, jeg
HADER piger som helhed, jeg er træt af de lortetæver som får mig til at føle mig som lort, jeg er træt af at være sød ved andre mennesker og blive ignoreret, træt af at gøre noget ud af mit udseende og blive forbiset. For jeg har det virkeligt ikke godt for tiden, jeg er meget ked af mig selv. Tak kvinder, nu har jeg det meget dårligere.
Forresten, man skærer langs åren hvis man er seriøs.
Det er jo ganske forfærdeligt at du har det sådan pga. at nogen mennesker er overfladiske. Men det er jo ikke din skyld. Jeg har også selv haft meget lavt selvværd, men er kommet ovenpå igen. Bare tænk på at du selv godt ved hvordan du er indeni, og ignorer eller svar folk igen der prøver at nedbryde dit selvværd. Det betaler sig i længden at være en good guy, og mennesker der er noget værd at samle på respekterer en hvis man er det. Fuck alle de andre
- Peace