Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 31 jul 2025 00:00

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
@n_dk: Hvis der bliver trukket skat fra SU, så ja... ellers nej.

@DN: hvad siger du til at bære mit navn, min hudfarve, øjenfarve og min hårfarve og så søge et job? Så ønsker jeg dig satme held og lykke - du aner ikke hvad jeg har gjort for at få fat i et job mens jeg passer gym, men nix... plus at jeg er 18, og når man siger at man ikke kan arbejde fuldtid, så er chancen for en afvisning endnu større.

Jeg gjorde meget da jeg var under 18, og det lykkedes mig at få fat i 2 jobs - men nu ser det håbløst ud, pga ovennævnte ting.

Nu vil jeg ikke starte en diskussion om hvorvidt jeg kan få et job eller ej... og at du kan passe din skole og passe et job ved siden af, synes jeg er godt klaret - men det er desværre ikke alle der har nok tid ligesom dig. Det er jeg ked af at fortælle. Vi er flere tusinde studerende der lider hårdt af prisstigningerne, og vi ser heller ingen grund til at de skal stige - det har INTET med at få et job eller ej. Om jeg tjente flere tusinde kroner om måneden, ville jeg stadig være imod det.

Men nok med off-topic... Jeg har bare min mening om buspriserne, og om I har en anden mening eller ej, kan jeg ikke tage mig af. Jeg mener de skal NED og ingen andre steder - ikke nødvendigvis gratis. Og jeg vil slet ikke have at de bliver gratis, hvis det kan gøre dig glad.

Btw... skal det her topic ikke flyttes til Politisk Forum? Synes det har udviklet sig rimelig meget den vej :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: nordjylland
Citat:
@DN: hvad siger du til at bære mit navn, min hudfarve, øjenfarve og min hårfarve og så søge et job? Så ønsker jeg dig satme held og lykke - du aner ikke hvad jeg har gjort for at få fat i et job mens jeg passer gym, men nix... plus at jeg er 18, og når man siger at man ikke kan arbejde fuldtid, så er chancen for en afvisning endnu større.

jeg kender da mange med mørk hud(går udfra det er det?) som har arbejde. jeg går i klasse med en der også er halvneger og hun arbejder på McD. en anden fra gym arbejder i et super marked som flaske dreng. der er sku massere af muligheder. hvorfor tror du at du har andre forudsætninger? hvorfor skal du fremstille dig selv som et negliceret offer? først bliver du "røvrendt" fordi du nu selv skal betale for din transport og så ovenikøbet på trods af at du har det så meget hårdere end os andre - jeg vil ikke have noget imod at bære dit navn etc...

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Gentofte
Fuck om det er gratis, bare det bliver billigere. Jeg køber billet hver gang jeg bruger den offentlige transport, hvad er flere gange om ugen.(..kald mig bare en wanker..) Jeg er sikker på at os som betaler skat, betaler til en masse andet, som ikke kommer os til gode - så hvorfor ikke den offentlige transport, som de fleste bruger, mere eller mindre..Vi har trods alt en meget, meget høj skatteprocent herhjemme. Det er ikke alle som har adgang til en bil, eller har lyst til at køre bil. Der findes som sagt intet alternativ til den offentlige transport, med mindre man er rig og har råd til taxa..(..og lad vær med at sige; cyklen..)...Det er jo ikke kun billet-prisen som stiger, men også prisen på månedskort og selvfølgelig klippekort..

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

DN skrev:
Citat:

jeg kender da mange med mørk hud(går udfra det er det?) som har arbejde. jeg går i klasse med en der også er halvneger og hun arbejder på McD. en anden fra gym arbejder i et super marked som flaske dreng. der er sku massere af muligheder. hvorfor tror du at du har andre forudsætninger? hvorfor skal du fremstille dig selv som et negliceret offer? først bliver du "røvrendt" fordi du nu selv skal betale for din transport og så ovenikøbet på trods af at du har det så meget hårdere end os andre - jeg vil ikke have noget imod at bære dit navn etc...

Nu har jeg godt nok sagt at jeg ikke vil diskutere det, men ok... send en PM hvis du vil diskutere videre:

Først: Jeg har ikke bedt dig om at kommentere NOGET som helst hvad angår min hudfarve og mit navn, hvilket jeg også fremhæver... Og du aner SLET ikke hvordan det er her i Århus. Udlændinge er udlændinge, forskel er der ikke, mener mange folk. Hvis du vil have at jeg skal uddybe dette, så smid en PM, for jeg gider ikke diskutere det her offentligt på et board... det kommer ikke andre folk ved, og jeg vil ikke udstille mine oplevelser som vedrører mit privatliv for offentligheden... jeg brugte det blot som argument. Men smid en PM, for jeg kommenterer ikke flere indlæg med det emne.

Dernæst vil jeg gerne have, at du finder det sted hvor jeg skriver, at jeg bliver røvrendt fordi jeg selv skal betale min transport. Jeg har på INTET tidspunkt i HELE det her forum bedt om gratis busser - i såfald, så vil jeg se kildeangivelser med quotes... ellers så lad vær med at påstå, at jeg har skrevet noget som jeg overhovedet ikke har skrevet.

Jeg har sagt, at jeg ikke vil have noget imod at busserne er gratis - ingen vil klage over at noget er gratis i denne verden, og det her burde vi begge være enige om. Men næste punkt: Jeg klager over PRISERNE, som jeg gerne vil have nedsat. Jeg siger IKKE at jeg vil have gratis busser, men BILLIGERE busser. (Det burde folk herinde, som påstår det, snart fatte!) - gratis busser er ikke noget jeg vil klage over, og det er noget jeg ikke har krævet på noget tidspunkt. Jeg vil blot have at priserne bliver nedsat.

Nu har jeg gentaget mig selv i den sætning to gange. Pinligt for den der igen nævner, at jeg har sagt jeg vil have gratis busser.

Senest rettet af syreperlen 20 jan 2004 20:04, rettet i alt 2 gange.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
DN > Det er et faktum, at nogle arbejdspladser diskriminerer folk med anden etnisk baggrund. Dine eksempler beviser jo ikke noget omkring Aliaarhus' situation. Så lad være med at bruge den slags simple argumenter i en ellers saglig debat.

-Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg mener, at det generelt ville være et gevaldigt skridt for øget mobilitet (og deraf øget arbejdsmarkedsfleksibilitet), uddannelse og forskning, for ikke at snakke kulturliv og handel, hvis vi lod al offentlig transport financiere via skattebilletten - til det kunne man yderligere lægge fx børnepasning og internetforbindelser. Det er en større investering, men som på længere sigt vil indtjene sig selv i stor stil.- ikke kun økonomisk, men ligeså vel kulturelt og socialt.

Titel:
Medlem

Citat:
DN > Det er et faktum, at nogle arbejdspladser diskriminerer folk med anden etnisk baggrund. Dine eksempler beviser jo ikke noget omkring Aliaarhus' situation. Så lad være med at bruge den slags simple argumenter i en ellers saglig debat.

-Psyko

han påstår at det næsten er umuligt at finde et arbejde fordi man har en anden hudfarve og jeg siger at det er det sku ikke hvor jeg kommer fra. at jeg kommer med eksempler er blot for at komme med grundlaget for min antagelse.

ang. sagligheden:

"Jeg vil have billigere busbilletter - og hvis det kan gøres gratis, så klager jeg ikke..."

denne her kommentar er ikke taget ud af nogen kontekst - jeg gider ikke kommenterer den for den står vist for sig selv :D

"og at du kan passe din skole og passe et job ved siden af, synes jeg er godt klaret - men det er desværre ikke alle der har nok tid ligesom dig"

nej det havde jeg glemt - du har jo et ekstra stort pensum og du bliver naturligvis også diskrimineret pga. din hudfarve :wink: (jeg drilller bare)

"Først: Jeg har ikke bedt dig om at kommentere NOGET som helst hvad angår min hudfarve og mit navn, hvilket jeg også fremhæver... Og du aner SLET ikke hvordan det er her i Århus. Udlændinge er udlændinge, forskel er der ikke, mener mange folk. Hvis du vil have at jeg skal uddybe dette, så smid en PM, for jeg gider ikke diskutere det her offentligt på et board... det kommer ikke andre folk ved, og jeg vil ikke udstille mine oplevelser som vedrører mit privatliv for offentligheden... jeg brugte det blot som argument. Men smid en PM, for jeg kommenterer ikke flere indlæg med det emne."

1. du starter selv med at nævne det med din hudfarve - så må du forvente at folk kommenterer det

2. du kommer jo slet ikke med noget konkret. du siger bare "for jeg gider ikke diskutere det her offentligt på et board" og så er det meningen jeg skal pm'e dig(hvad skulle det hjælpe? )

lige et spørgsmål ali - har du fx prøvet at tage dine årskarakterer/eksamens(fra gym/HS/HTX) karakterer med når du søger arbejde? det mener jeg at en af mine halvneger venner gjorde og det hjalp ham vist.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

DN skrev:
han påstår at det næsten er umuligt at finde et arbejde fordi man har en anden hudfarve og jeg siger at det er det sku ikke hvor jeg kommer fra. at jeg kommer med eksempler er blot for at komme med grundlaget for min antagelse.

tja.. det skriver du jo ikke noget om - du kom med en generalisering.
Og hvor skriver jeg at det er umuligt at få et job? Det har jeg heller på INGEN tidspunkter nævnt... Jeg sagde at chancen er meget lille, og jeg gider ikke bruge utallige af timer på at gå rundt i byen og søge, bare fordi jeg er den jeg er. Så hellere bruge den tid på venner og familie, nu hvor skolen optager en stor del af mit liv. Når skolen er afsluttet, vil jeg med glæde kæmpe for min ret til et job.

Læs hvad jeg skriver istedet for at komme med tomme påstande og citeringer, tak.

DN skrev:
"Jeg vil have billigere busbilletter - og hvis det kan gøres gratis, så klager jeg ikke..."

denne her kommentar er ikke taget ud af nogen kontekst - jeg gider ikke kommenterer den for den står vist for sig selv :D

Er dét der dit svar på at jeg har krævet gratis busser?

DN skrev:
"og at du kan passe din skole og passe et job ved siden af, synes jeg er godt klaret - men det er desværre ikke alle der har nok tid ligesom dig"

nej det havde jeg glemt - du har jo et ekstra stort pensum og du bliver naturligvis også diskrimineret pga. din hudfarve :wink: (jeg drilller bare)

Næh, det har du ret i... men UNDERLIGT nok, så har vi ikke samme livsstil, samme interesser og evt. andre ting. That depends too... Jeg skal have tid til mig selv, tid mine venner og tid til min familie - det er noget der tæller, og hvis du har forestillet dig at alle folk skal bruge 100% af deres liv på arbejde og uddannelse, blot for at få råd til et buskort, så er du virkelig ude på dybt vand, kammerat.

DN skrev:
1. du starter selv med at nævne det med din hudfarve - så må du forvente at folk kommenterer det

2. du kommer jo slet ikke med noget konkret. du siger bare "for jeg gider ikke diskutere det her offentligt på et board" og så er det meningen jeg skal pm'e dig(hvad skulle det hjælpe? )

1. Jeg ville kommentere dit argument, og jeg kommenterer det med sandheden om mit liv. At jeg ikke vil gå dybere inde i dette emne, er du nødt til at acceptere. Jeg sagde også, at jeg ikke ville diskutere det, fordi det for det første er off-topic, og for det andet var det blot et svar til noget, som ikke har noget betydning... derfor ser jeg det ikke som en relervant ting herinde. Derfor: PM.

2. Som sagt, jeg kommenterer ikke det med jobbet. Det hjælper at diskutere det pr PM, fordi følgende personer ikke kan se det udover mig og dig:

Google, altavista, andre søgemaskiner, min mor, din mor, din far, min far, din ven, min ven, din moster, min moster, hele min familie, hele din familie, alle mine venner, alle dine venner, hele Danmark, hele verden og evt. udefrakommende væsener. Got it?

DN skrev:
lige et spørgsmål ali - har du fx prøvet at tage dine årskarakterer/eksamens(fra gym/HS/HTX) karakterer med når du søger arbejde? det mener jeg at en af mine halvneger venner gjorde og det hjalp ham vist.

Nope, har jeg ikke gjort... men jeg har da flere gange søgt arbejde samme sted med min ven, hvor jeg skulle vise en kopi af min straffeattest, mens han ikke selv skulle. To gange er det faktisk sket, og vi snakkede med samme chef på forskellige tidspunkter. Hvis det her ikke tiltaler dig, så dropper jeg helt idéen om at fortælle hvordan forholdene er her.

Titel:
Medlem

ali hvad er forskellen på " chancen er meget lille" og "næsten umuligt" ?

Citat:
Jeg sagde at chancen er meget lille, og jeg gider ikke bruge utallige af timer på at gå rundt i byen og søge, bare fordi jeg er den jeg er. Så hellere bruge den tid på venner og familie, nu hvor skolen optager en stor del af mit liv. Når skolen er afsluttet, vil jeg med glæde kæmpe for min ret til et job.

ja ok det er da klart at hvis du ikke har lyst til at bruge nogle timer på at finde et arbejde så skal du da heller ikke - så må vi jo bare hæve skatten.

Citat:
Næh, det har du ret i... men UNDERLIGT nok, så har vi ikke samme livsstil, samme interesser og evt. andre ting. That depends too... Jeg skal have tid til mig selv, tid mine venner og tid til min familie - det er noget der tæller, og hvis du har forestillet dig at alle folk skal bruge 100% af deres liv på arbejde og uddannelse, blot for at få råd til et buskort, så er du virkelig ude på dybt vand, kammerat

du kan altså ikke forvente at det offentlige giver dig i hoved og røv bare fordi du skal have "tid til dig selv osv...". du må forstå at din uddannelse har højere prioritet end at feste i weekenden osv. - ellers må du sku selv betale for den...

Citat:
men jeg har da flere gange søgt arbejde samme sted med min ven, hvor jeg skulle vise en kopi af min straffeattest, mens han ikke selv skulle. To gange er det faktisk sket, og vi snakkede med samme chef på forskellige tidspunkter. Hvis det her ikke tiltaler dig, så dropper jeg helt idéen om at fortælle hvordan forholdene er her.

der skal sku ikke meget til at slå dig ud hvis du synes det der er slemt. personligt referer jeg da altid automatisk til min rene straffeattest når jeg ansøger. led du nogen overlast da du skulle fremvise din straffeattest ? :roll:

ang. det med pm virker det jo lidt hult med i en offentlig debat. hvis du ikke er villig til at diskuterer det så lad vær med at bringe det på banen/træk det tilbage.

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Min straffeattest er faktisk 100% ren... men hvorfor dog den store forskel?

Men fair nok.. jeg trækker mig tilbage.

Og lad os så diskutere buspriser! :shock:
De er for høje! :)

Titel:
Insane psychedelia user!

Der er en ting som der ikke er blevet taget op her. At når folk kører gratis med, så stiger priserne jo. Det gir jo sig selv. Og selv om priserne så var minimale så ville folk alligevel snyde. :roll:

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: WONDERLAND!!! MOSTLY
MuseJens skrev:
Der er en ting som der ikke er blevet taget op her. At når folk kører gratis med, så stiger priserne jo. Det gir jo sig selv. Og selv om priserne så var minimale så ville folk alligevel snyde. :roll:

hørt, det er lige som med tv licensen/forsikring primjer jo flere der snyder jo dyr bliver det for de ærlige....
fks kender jeg en nar der thor han er så pisse goé til at køre bil
det sjove er at alle siger han køre afhælvedes til og ja det skulle jo ske han ødelagde bilen fuldstendig i hans brændert,
han er så dum han ingen gang kan udfylde hans selvangivlese,
hans papfar ordnet det forsikrings svindel,
og han fik en ny bil (det er "GRUNDEN til at FOLK skal BETALE" det hvide ud af øjne) når de vil have casho forsikring på deres bil
ja og nu har han ødelangt den nye bil plus en bmv oven i

den der med hud faven ali den var fandme dårlig.

kender satme mange med anden hudfave der har goé jobs og endda tjener 185 i timen plus de har fks 2 arbejde, så konen evt kan blive der hjemme i skånes for at arbejde, fuld stendig lige som hjemme i min fammilje hvor min far gik på job 5 morgen til 17:30 om aften,,
det var uigennem tænkt af dig at skirve det.
jeg kender da også mange der blevet afvist for fra arbejde på pizza´ra fordi de var dansker og ikk var en fætter
..... eller piger der bliver udsat for terror og andet af udlængende.,

jeg siger ikk den ene er værre end den anden men vi kan blive ved sådan her,

hvis ikke du ikk kan få et job er det fordi du er for down til at finde et og så er der sku ingen der gider at ansæte dig i første omgang.
at du har ren streffeatest er kun en goé ting når du skal finde job...

selv om du kommer et andet sted fra kand u saktens få job også selv om du er dømt for det ene og det andet...
det er din atityde folk kigger på,
tag noget pænt tøj på og snak høfligt.

( DER ER ALTID ARBEJDE FOR DEM DER GIDER )

jeg ville heller ikk ansætte en der kom med en marcho atityde og i noget tøj der signaleret at man er fuldstendig lige glad,

det er lidt sjovt
har mødt 1000 vis af kiniser der knokler hårdt og er taknemlige samt er fuldt ud acepteret af samfundet, og som ikk klager hvis de trakker det kordtse strå og bliver sat til noget lort.

så er der dem der kommer med macho stilen og prøver at besteme fra førdste øje blik og så kalder den ene og anden racist
hvis vedkommene ikk har samme syns vinkel som dem selv.
eller råber op om diskriminition hvis de ikk må komme ind på et diskotek fordi de blev bortvist for vold og narko....
jeg kender sku da også mange dansker som ALDRIG mere i deres liv kan komme ind på nogle steder UDELUKKET fordi de har ødelagt det for dem selv.

Titel:
In our memories

DN skrev:
der skal sku ikke meget til at slå dig ud hvis du synes det der er slemt. personligt referer jeg da altid automatisk til min rene straffeattest når jeg ansøger. led du nogen overlast da du skulle fremvise din straffeattest ? :roll:

- Hvad fanden mener du egentlig med ovenstående citat? Antager du nu at Aliaarhus har en plettet straffeattest?!

-Psyko

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

nostalgic, du er ude på SÅ grov en generalisering lige nu, at jeg ikke har tænkt mig at bede dig om andet end at læse hvad jeg har skrevet før... :shock:

Jeg er fuldstændig ligeglad med om folk kalder mig macho, dømmende, voldelig, doven eller hvad det nu måtte være... Jeg ved at jeg har gjort en indsats - om folk tror på det eller ej, kan ikke være mit problem. Jeg er personen der kan gå rundt med god samvittighed.

Senest rettet af syreperlen 21 jan 2004 01:09, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Folk der ikke betaler skat i det her land, føler jeg ikke har nogen berettigelse til at klage over, hvordan pengene bliver fordelt.

Ali, du får SU - en velfærdsydelse - jeg forstår ikke hvorfor du klager? SU'en stiger jo også (dog ikke så meget) - du har da slet ingen ret til at kræve billigere busser. I forvejen er det billigere for studerende at købe månedskort/pendlerkort - meget billigere endda. Så jeg forstår slet ikke hvordan du kan tillade dig at klage! Når du en dag betaler skat af penge du selv har tjent - så er det i orden, men lige nu, skal du da bare være glad for at du overhovedet får en krone! OG det her er ikke kun møntet på Ali, men på alle studerende der føler de har det hårdt, men gladeligt hæver SU'en hver den sidste bankdag i måneden!

Jeg er (sjovt nok) rørende enig med DD!

Titel:
In our memories

Nostalgic > Du kender jo overhovedet ikke Ali, så hvordan kan du sige, at han skal klæde sig pænt og tale høfligt? Hvis du ikke kan finde ud af dét, så kan du jo droppe psychedelia og melde dig ind på http://www.danskfront.dk/

Titel:
In our memories

n_dk skrev:
Folk der ikke betaler skat i det her land, føler jeg ikke har nogen berettigelse til at klage over, hvordan pengene bliver fordelt.

Ali, du får SU - en velfærdsydelse - jeg forstår ikke hvorfor du klager? SU'en stiger jo også (dog ikke så meget) - du har da slet ingen ret til at kræve billigere busser. I forvejen er det billigere for studerende at købe månedskort/pendlerkort - meget billigere endda. Så jeg forstår slet ikke hvordan du kan tillade dig at klage! Når du en dag betaler skat af penge du selv har tjent - så er det i orden, men lige nu, skal du da bare være glad for at du overhovedet får en krone! OG det her er ikke kun møntet på Ali, men på alle studerende der føler de har det hårdt, men gladeligt hæver SU'en hver den sidste bankdag i måneden!

Jeg er (sjovt nok) rørende enig med DD!

- Nu er det måske ikke så meget et spørgsmål om kroner og øre, men mere hvordan ens økonomiske situation ellers ser ud. Jeg er heldigvis blandt den lille skare af studerende, der ikke har økonomiske problemer.

Jeg bryder mig heller ikke om whineri, men det er vel meget rimeligt at man blander sig i debatten om hvordan samfundet skal indrettes?
Det samfund som man senere skal være med til at drive? det behøver man efter min mening ikke betale skat for at gøre.

Mvh. Psyko

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
n_dk skrev:

Nu gives statens uddannelsesstøtte jo til studerende, for at de netop kan fordybe sig i studierne, uden at være for dybt økonomisk "sat". Det er et beløb som andre skatteydere betaler, for at vi engang i fremtiden kan få veluddannede folk, som på forhåbentlig bedste vis kan bidrage til dette samfund. Og til at der overhovedet er et samfund. Det gør folk nu engang bedst hvis de ikke skal arbejde hver dag fra 17-21 efter studierne, og så derefter lave lektier, for at have penge nok.

Så at du siger at man ikke har ret til at klage over en væsentlig prisforhøjelse af noget som må betegnes som en uundgåelig udgift for studerende, det synes jeg er strengt. Det er jo ikke alle SU-modtagere der bor hjemme hos mor og far (som jeg selv gjorde ;)), og ikke har de større yderligere udgifter.

Hvorfor ikke give fremtidens arbejdskraft en økonomisk hjælp? (Uden studerende bliver der som bekendt ingen arbejdskraft)

Mvt Jesper.

PS: Ontopic, så må jeg erklære mig enig i der skal satses på at gøre den offentlige transport så billig som mulig. Lad os få bilerne ud af byen i så stort omfang som muligt. Naivt? Ja, muligvis...

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
De studerende i Danmark får da også økonomisk hjælp i form af SU-kort til tog og busser - ligesom vi betaler for at folk kan tage på arbejde i anden by i form af befordringsfradrag.
Bevares, vi kunne måske skære ned på befordringsfradraget og lade SU-kortene være i fred...men hvad så med de personer der er i lære, og får lærlinge-løn, men ikke muligheden for SU-kort? Er det ikke synd for dem også?

Der er mange spørgsmål i den her sag...for hvor skal pengene komme fra? Vi kunne også skære i SU'en - men så ville der blive endnu større rama-skrig. Vi kunne skære i støtten til gymnasierne, men så ville der også blive ballade. Vi kunne hæve skatten, JA siger de fleste - for de har endnu ikke prøvet at betale skat! Som en gammel mand engang sagde til mig;

De unge er tit idealistiske og socialistiske når de er unge, men når de får deres første lønseddel og ser at der er blevet hævet 60% i skat - bliver de pludseligt utroligt konservative!

det tror jeg han har ret i!

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
Psyko skrev:
Nostalgic > Du kender jo overhovedet ikke Ali, så hvordan kan du sige, at han skal klæde sig pænt og tale høfligt? Hvis du ikke kan finde ud af dét, så kan du jo droppe psychedelia og melde dig ind på http://www.danskfront.dk/

Kan man godt være med hvis man er bøsse??

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 54 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]