I er godt nok en flok hyklere de fleste af jer herinde.
Hvorfor er det så slemt at trippe med sit eget barn, hvis ens søn/datter er klar til det?
Det er jo ikke noget jeg vil presse det til i en alder af 15, men det er noget der måske kan ske når ungen er gammel nok, og hvis ungen har lyst. Dermed dog ikke sagt at, hvis mit barn vil indtage disse ting, så SKAL det være med mig, for det kan måske være underligt nok for min søn/datter, men at muligheden er der. Og det er også for at skabe de rammer der gør at, hvis det går galt med et trip eller et eller andet, så kan han/hun komme og snakke om det, og få hjælp.
Hvis i gad læse om de her ting, så vil i også vide at det at bare tage stoffer, og det at decideret trippe/rejse, ikke er det samme.
At trippe kan være en spirituel vej, og en god form for selvudvikling, og jeg vil bare skabe trygge rammer for mit barn omkring forståelsen af brugen af disse ting. Og ikke, som de fleste andre her, udvise samme dumhed som alle, og tage alle stoffer over en kam, og sige: "De er FAAARLIGE, DU DØØØR hvis du begynder på noget"
Ang. andre typer stoffer, såsom kokain, speed, oa som jeg ikke tager, vil jeg snakke med mit barn om det, og forklare hvordan de evt. kunne bruges, og hvordan misbrug af disse ting kan opstå, fortælle om fordele og ulemper etc.
jeg afslutter dette med et citat:
"Be informed - Then choose" - Alexander Shulgin.
Min unge skal selv vælge udfra de oplysninger der bliver givet ham/hende.
-Odden