TJiLLe skrev:
Masser af chokolade, specielt efter jeg har droppet de 20-30 smøger dagligt.
1 multivitamin, 1 B-complex, og som regel også en god røvfuld c-vitamin
en god røvfuld baldrian inden sengetid, ellers kan jeg sku ikke sove.
I perioder ryger der også en gang ginseng ned.
Og ikke at forglemme, 1 kande Espresso lige fra morgenstunden, for at holde koffein abstinenserne væk.

Har dog skåret drastisk ned på kaffen. Før kunne jeg nemt drikke en 3-4 kander espresso samt et par kopper almindeligt stempelkande kaffe om dagen. Men det er fandme for dyrt i kaffe (kunne måske lade være med at købe creme de la creme kaffe til 200 kr pt kg)
Nåja. og som boende i et kollektiv med overtal af langhårede fyre, så kan jeg heller ikke undgå, at være passiv hashryger på et dagligt basis

Er mega stjerne *bønnet* i bong hatten!
Jeg synes at det er fedt at du har droppet smøgerne... Stort tilykke herfra
Jeg ved selv hvor svært det er, selv byttede jeg smøgerne om med Pot,
Kaffein abstinenser er ikke sjove...
Men god idé med chokoladen eftersom den vidst indeholder rigelige mængder fenylalamin som kaffe eftersigende skulle være med til at bruge af.
Spiste også enormt meget efter jeg var stoppet med at ryge...
Damn hvor var jeg hooked på de smøger dengang... tsk, det fatter man jo ik (idag)
Tror vidst jeg vil til og spise mere chokolade igen på hverdagsbasis, mmhh... plejer ellers at holde det til speccielle lejligheder eller i weekender og lignende
hmmm måske man også skulle kigge efter en phenethylamin at sætte til, der er jo nogen som jo nok venter spændt

ik Dex...
Foresten nu ryger jeg jo ikke selv ((Nikotin)mere)) men selegiline sq også virke imod ryge abstinenser, men det er der måske andre som kan bekræfte ?

Axia> uha... nok lidt mange vil de fleste mene... men op til 800 kroner om måneden på en god måned er ikke usædvanligt for mig...
Treasure> jamen potentionelt set kan næsten alting være farligt under de rette omstændigheder, forhold og mængder... Hvis man holder sig til de beskrevne doser, ikke er erlergisk eller på anden måde usædvanlig følsom, er min. 18 år af godt helbred, så burde der ikke være de store fare ved denne kombination, men alle mennesker fungerer forskeligt så jeg anbefaler ikke nogen at gøre det samme, jeg vil sige at for at finde det som passer bedst til en, så skal man starte med meget små doser af de respektive substanser og så prøve sig frem med doserne så man finder frem til de doser man vil benytte i sit mix