Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 16:05

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Vestsjælland
Jeg vil fortælle jeg om en oplevelse jeg havde 2.gang jeg tog hawaii svampe. Jeg har prøvet andre svampe men har aldrig kunne mærke det(!?) Dette er ikke en trip rapport men en beskrivelse af noget jeg syntes var extreemt underligt og jeg håber nogle af jer andre kan sætte ord på, og måske fortælle mig hvordan jeg skal håndtere en anden gang. Jeg havde taget ca 3/4 g. min veninde havde taget det samme(det var første gang for hende) Vi trippede sindssygt fedt de første mange timer, men da klokken blev lort om natten ville min veninde sove jeg jeg blev i sinssygt dårligt humør af det!!Don´t know why!!Efter det ville jeg også prøve at sove men kunne ikke mine tanker begyndte at kredse om det samme [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]sykoser, evighedstrip om jeg ville være normal næste dag osv. selvom jeg prøvede at tænke glade tanker. Jeg bad min veinde om at holde sig vågen og jeg kan ikke beskrive hvad der foregik oppe i mit hoved jeg blev ved med at sige jeg havde det sinssygt dårligt og det var virkelig kun psykisk sletikke fysisk jeg græd også sinddygt meget!!! Min veninde blev ved med at tale om gode ting og det hjalp også rigtig meget for da jeg prøvede at sove igen gik det helt galt!! Jeg prøvede at ringe til nogle af mine venner og jeg var helt rundt på gulvet. Først da jeg tog mig sammen og ringede til den fyr jeg er forelsket i(ikke min kæreste) begyndte det at hjælpe fordi jeg vidste han har prøvet det så mange gange før, og han vidste hvad han skulle sige. Jeg kan huske jeg blev virkelig bange for en flue, sindssygt bange. Og da jeg endelig faldt lidt til ro og prøvede at sove igen blev jeg nød til at holde min veninde i hånden fordi jeg blev så bange når jeg lukkede øjnene...

1.Kan en psykose opstå på den måde
2.hvis ja: kan man blive 100% normal igen(for ellers er jeg færdig med svampene!!)
3.Har jeg oplevet nedturen/badtrippet hvad var det???
4.Det er meningen jeg skal være på svampe igen i aften får jeg nedtur på eftertsom jeg har disse tanker??

NB: Da jeg havde det dårligt var jeg 100% overbevist om jeg aldrig ville røre stoffer mere og nu er jeg ligeglad. Er det noget jeg mon kommer til at fortryde?

Jeg håber der er nogle der kan give mig svar på nogle af spørgsmålene...

Kh. *~Troublemaker~* [img]images/smiles/icon_sad.gif[/img] [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Er du en pige??? [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img]

Okay here it goes:

1.Kan en psykose opstå på den måde
-Well, jeg tror egentlig at psykoser kommer over længere tid, men hvis du har taget svampe en del gange kan det sikkert godt opstå således.

2.hvis ja: kan man blive 100% normal igen(for ellers er jeg færdig med svampene!!)
-Jeg tror ikke du har fået en psykose, men hvis du får en kan du ikke være 100% sikker på at blive normal igen. Selvom det måske lyder plat, synes jeg du skal holde en lang pause fra svampene. Better safe than sorry!

3.Har jeg oplevet nedturen/badtrippet hvad var det???
-Jeg ved ikke om det var et decideret badtrip, den slags ender ofte i hospitalsbesøg, men det var da muligvis begyndelsen på et. Det er helt normalt at få negative tankerækker på svampe, du kan f.eks tjekke mine triprapporter.

4.Det er meningen jeg skal være på svampe igen i aften får jeg nedtur på eftertsom jeg har disse tanker??
-Hvis det ikke er forsent ville jeg absolut anbefale dig at sløjfe den svampetur. Selvom du ikke er garanteret en nedtur, så er chancen stor.

NB: Da jeg havde det dårligt var jeg 100% overbevist om jeg aldrig ville røre stoffer mere og nu er jeg ligeglad. Er det noget jeg mon kommer til at fortryde?
-Jeg kender godt følelsen fra mit første svampetrip og det kan godt være du kommer til at betale for det i sidste ende. Angsanfald og depressioner kan opstå, men der er samtidig ingen garanti for at de gør det. Det kommer altsammen an på din personlighed.

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Lyngby
Først vil jeg foreslå dig at læse Stanislav Grof's "Introduktion til den indre rejse" for en uddybning af mit svar.

Det der er sket er at du er stødt ind i et negativt mønster i din underbevidsthed. Ud fra det du har skrevet kan jeg ikke mere precist bedømme hvad mønsteret går ud på.

Der er stor sandsynlighed for at du vil få en lignende oplevelse næste gang du tager svampe, fordi du ikke har gennemlevet dit sidste trip ordentligt.

Du kan nu vælge at lade være med at tage svampe igen, for ja du kan risikere at udløse en psykose. Det sker hvis den oplevelse/underbevidste mønster der prøver at kommer frem er tilstrækkelig stærk og energiladet. Psykosen kan være midlertidig, d.v.s det negative mønster du har fået aktiveret og dermed har trukket fra underbevidstheden og tættere på din daglige bevidsthed, kan glide tilbage i ubevidstheden igen. Eller det kan blive liggene lige under overfladen og dermed gøre psykosen permanent. Afhængig af hvad der prøver at bryde frem kan det også udløse f.eks. en depression i stedet for en psykose.

Du kan også vælge at bruge svampene til at arbejde oplevelsen igennem. Hvis du vælger at gøre dette er det vigtigt at de eneste intryk du modtager kommer inde fra dig selv. D.v.s lukkede øjne under trippet og ingen samtaler med andre. Du skal heller ikke prøve at stoppe de negative oplevelser/følelser som kommer, for den eneste vej er at grave sig igennem alt lortet. På et tidspunkt vil du opleve at du er igennem, og du vil på en eller anden måde føle dig som et bedre/gladere menneske bagefter, for du har nu løst et problem som andre kunne have brugt år sammen med en psykolog for at få afklaret.

En god ide er at høre klassisk musik under hele trippet. Hvis du prøver det vil du forstå hvorfor. Det er ekstremt velegnet som støtte til at komme igennem den type oplevelser.

Hvis du vælger at benytte denne metode er det en ekstrem god ide at have en ved siden af dig som har benyttet denne metode selv. Han/Hun kan hjælpe med at holde dig fast i oplevelsen selv når den er er værst og tilbyde moralsk støtte. Det værste er hvis folk omkring dig panikker.

Jeg har selv brugt denne metode med gode resultater. Men jeg synes det fungerer bedre på mescalin kaktus, det er ligesom et venligere stof hvis du forstår hvad jeg mener.

Jeg vil råde dig til at tænke dig godt om før du spiser svampe sammen med vennerne og sætter dig til at se video eller bevæger dig ud i verden. Selvom det kan blive en god oplevelse, er chancen stor for at det bliver et ekstremt dåligt trip når man tænker på din sidste oplevelse med svampe.

Du kan eventuelt uddybe din oplevelse lidt mere, hvis du vil have et bud på hvad det er du er stødt på. Det kan være alt muligt som f.eks. en oplevelse tidligere i livet som du har fortrængt, en oplevelse fra eller før din fødsel, en oplevelse fra en tidligere inkarnation eller alt muligt andet. Men du har måske haft for travlt med at "panikke" til at oplevelsen har kunnet udvikle sig? Det kan jeg sådan set godt forstå.

Knus Felix

[ 31 Maj 2002: Besked ændret af: Felix ]

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Wild Wild Westjylland
Dav og velkommen, sq rart med nogle flere piger herinde [img]images/smiles/icon_razz.gif[/img]

3: Det var helt sikkert et bad-trip, der er ingen der siger et bad-trip skal inkludere hospitalsbesøg. Det ligger jo i ordet: Bad Trip = Dårlig tur/rejse, og det man jo sige du har oplevet.

4: Jeg mener den bedste måde at klare den slags på er ved at tage en kort pause (en månedstid or so) eller hvis man føler sig rimlig klar lige nu og her, så tage samme dosis igen. Der er ingen der får psykoser efter kun 2 bad-trips, og hvis du skulle falde tilbage i det sidste bad-trip, så ændre set and setting fuldstændig, set noget rigtig happy musik på (skal lige siges at Aqua er genialt til det, så glemmer man i hvert fald at bad-trippe) sørg for at der er tændt lys, mørke er jo alligevel ikke sjov, og for alt i verden så sørg for din veninde ikke falder i søvn, hun må sq da også kunne holde sig vågen til du er er klar igen (hvis der overhovedet sker noget).

Lige meget hvad så gå indtil det med en: argh-det-her-bliver-sjovt følelse, istedet for tænke på sidste bad-trip så tænk på de andre griner ting du har lavet på svampe!

Håber det går godt og skriv lige tilbage så vi ved om du gik helt ned [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Jeg kan kun fortælle om en svag kvalmen og en nærvøsitet for at få psykose... Men jeg er ikke bange for det mere eftersom min hjene virker som den plejer og det er som om(kan godtnok ikke precist forklare dig hvordan) man jeg har vundet noget ved det.... Og har faktisk en stor lyst til at prøve igen i aften. Men jeg skal være sammen med en der ikke har prøvet svampe før. Vil derfor sætte ham ind i hvad han skal gøre hvis jeg får det dårligt. Nøjes også kun med et halvt gram i aften og tager det stille og roligt. Vi skal sidde ude i naturen når vi tager det!! Det tror jeg også er godt og jeg er meget nysgerrig for at finde ud af hvad det var sidste gang så jeg vil helt klart arbejde videre på det hvis det kommer dertil. Mit eneste problem er bare at jeg ikke har noget at være ked af...mit liv er bedre end det nogetsinde har været før!!! Kan det være fordi jeg har taget for meet eller skulle jeg måske have ligget mig til at sove noget før??

Medlem

Jeg vil lige droppe en beskrivelse af et af mine badtrips for at du kan få en fornemmelse for hvad det er. (Kan være selvfølgelig)

Dosis 5g cubensis svampe

Tripet var fra starten totalt vildt og uberegneligt, men overvejene positivt.
Pludselig opdagede jeg at min krop var besat af mikroskopiske fremmede væsner der var ved at opløse min krop. Væsnerne kom fra fremmede galakser som eksisterede indflettet i vores univers, bare i en anden dimension. På grund af at jeg havde spist så mange svampe havde de fået fri adgang. Væsnerne var ekstremt onde og havde ikke en skid tilovers for at de var ved at dræbe mig. Samtidig var jeg totalt magtesløs, jeg kunne overhovedet ikke se hvordan jeg skulle bekæmpe bæsterne. Langsomt kunne jeg mærke forandringerne som opstod idet mere og mere af mit hjernevæv gik i forådnelse. Jeg begyndte at miste kontrollen over mig selv og lå bare og savlede på sengen. Der blev længere og længere mellem mine tanker. Jeg vil gette på at min iQ på det tidspunkt lå på 50. Noget af det sidste jeg blev klar over var at nu var det for alvor slut, jeg var ved at ophøre med at eksistere, ikke bare at dø, men virkeligt at forsvinde for aldrig mere at genopstå. Hvis jeg skal beskrive hvordan det føltes på det tidspunkt, kan man sammenligne det med en solsort der har ligget død på jorden i et par uger, og hvor miderne væltede rundt og stoppede involde i sig. Hvis man nu forstiller sig at solsorten kunne opfatte alt hvad der forgik i dens krop, har i en ide om hvordan det var.

Derefter gik der over en time hvor jeg bare lå og blev mere og mere nedbrudt. Jeg havde totalt opivet alt håb, og det punkt hvor man kan tude eller skrige var passeret for længst.

Da alt håb var ude og jeg nærmest havde mistet bevidstheden og lå som en grøntsag, stoppede tiden lige pludseligt. Jeg opdagede at jeg kunne bevæge mig og tænke igen. Jeg vente mig og så på mit vækkeur: Det var stoppet lige imens viseren var ved at skifte til næste sekund. Jeg fik en glimtvis vision af et bevidsthedsfelt der kun kan beskrives som GUD et ikke konkret almægtigt GODT væsen.
Jeg fik det indtryk at der nu var blevet grebet ind og jeg var blevet redet på målstregen. Uret gik i gang igen og jeg kom tilbage hvor jeg var før (stadig rådden [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img])
Men processen var blevet vendt og langsomt blev jeg til mig selv igen.

Efter denne oplevelse har jeg fået langt mere tillid til livet. Samt et helt andet syn på religion.

[ 31 Maj 2002: Besked ændret af: Felix ]

In our memories

Geografisk sted: København
Hej Troublemaker,

Jeg synes folk har givet dig nogle rigtig gode svar her...

Jeg kan anbefale dig at trippe sammen med gode venner... og ikke til fest...

Gå en tur en dejligt sted du kender, og hvor du ville kunne finde vej gennem med lukkede øjne...

At gå en lang tur mens jeg tripper hjælper mig med at fokusere mine tanker... (nogle gange kommer man ret langt væk... så prøv at gå i cirkler, så du ikke er for langt væk hjemmefra, når du bliver træt)...

... Desuden er det de færreste der kan lægge sig til at sove når de tripper... man skal være færdig og udmattet, og nærmest dejse om... ellers er det fordi dosen er så kraftig at folk falder i en (for andre) søvn-lignende tilstand.

Så du kan godt selv mærke hvornår du skal sove... men regn ikke med at det bliver før en 6-8 timer efter svampeindtagelsen at du er i stand til det - tidligst.

Det eneste som rigtig kan få dig ned fra trippet er at sove, men du kan ikke sove før du er færdig med trippet (paradoks!!!) ...

Men lægger du dig ned, før du egentlig er rigtig træt, så er chancen for en kæmpe tanketur 100%... det kan også være godt, sammen med lækker musik, som du virkelig godt kan lide... men det skal også være musik du er tryg ved...

Det er meget godt med råd om klassisk musik og aqua... men hvis du ville føle dig mærkelig alene ved at sætte den slags på, så hør noget musik som du VED gør dig glad! Det er egentlig ligemeget hvad... jeg elsker eksperimenterende elektronisk ambient musik... men alting lyder godt i den tilstand!

Jeg kan ikke lide at råde folk til at tage svampe, hvis de selv føler at de måske bliver psykotiske... fordi så er chancen (i min egen erfaring [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]) større for et ret så mærkeligt trip...

... men HUSK at et trip ikke -er- normalt... dine tanker og dit sind kører ikke længere på 220 volt, men har direkte forbindelse til kraftværket!

I Kim Larsens ord, "så er der hul igennem til universet"!!!

Så når der sker noget 'mærkeligt' eller du føler at "wooow, hvor blev jeg af?!! Nu er jeg ikke mig selv længere... jeg føler at jeg -altid- vil være sådan her... hvordan skal jeg blive normal igen? og hvordan er normal???"... så vid at dette -er- svampe-trippet... det er dit sind som åbner sig for mange flere indtryk end ellers... og vid at selvom din tidsfornemmelse er en by i Rusland og et sekund kan føles som mange timer... så VID at det stopper inden længe... og nyd at alting er så dejligt mærkeligt og anderledes end det plejer! ***

Hav forskellige ting planlagt som du MÅSKE kan lave... hvad du nu synes er sjovt... en dejlig gå-tur i naturen!... En (stor) lille mission gennem byen med din trip-kammerat...? Playstation?!?

Bare gå på eventyr... dine tanker skal nok forløses!

Men man -kan- ikke planlægge et trip fra start til slut... forventer du en bestemt virkning, så får du den nok ikke! Med mindre du altså går og forventer at få det dårligt, fordi så skal det nok gå galt.

Vær åben for at ALT kan ske, og glæd dig over ALT der sker! Det er et helt fantastisk sted at se verden fra!!!

Og hav en rigtig, rigtig god og dejlig tur hvis du beslutter dig for at gøre det!

- Zonker

Junior medlem

Hey allesammen!!
Jeg er super taknemmelig for at I har delt jeres viden og oplevelser med mig i denne tvivlsomme tid... Jeg glæder mig mere og mere til at trippe svampe i aften og jeg er ikke nærvøs længere for jeg ved hvad jeg skal gøre hvis jeg får det dårligt og er helt klart positivt instillet på at prøve igen...jeg har også en personlig mening om at det styrker en og man får øjnene op for andre sider af livet. Et eller andet sted føler jeg i hvert fald jeg har vundet noget og er blevet klogere!! JEG GLÆDER MIG HELT SINDSSYGT TIL I AFTEN!! En dejlig tur på staden(regner det også i kbh??)(men fuck det det er altid fedt alligevel!!)Trippe de fedeste svampe med de fedeste venner det kunne ikke være bedre!! Hvis jeg får et badtrip so bring it on!! Jeg er sku stærk nok til at klare det!! Jeg skriver igen når jeg har fundet ud af hvordan det gik!! Tusind tak for hjælpen...

Psykedeliske tanker *~Troublemaker~*

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
Holbæk, bor du i Holbæk..heheh! Endnu en!

Holbæk overtage psychedelia!

Insane psychedelia user!

hehe..

Dedikeret medlem

Fordælen Holbæk...

Held og Lykke i aften...gid det var mig, jeg skal kun trippe syre [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Junior medlem

Hej *~Troublemaker~*.

Det er meget normalt at få nederen på, når man er "Coming Down" fra et svampe-trip. Nogen kan sagtens klare denne bivirkning, mens andre får det rigtig dårligt. Men en ting er sikker, det bliver nemmere at håndtere når du har prøvet det et par gange.

Jeg vil ikke definere din oplevelse som et Bad-Trip - for når man har haft et bad-trip, ja så er man ikke i tvivl.

Til sidst: Det er vigtigt at lade trippet tage den tid det tager... Ikke noget med at tvinge sig selv til at gå i seng, eller tvinge sig selv til at prøve at tænke på noget andet... Det er den forkerte sti at tage. Istedet bør man når de grimme tanker kommer, skifte set & setting. Som *LiQuiD*
siger er det en genial idé at sætte noget glad musik på, og danse lidt rundt.

Og bare rolig - med mindre du i forvejen har psykiske lidelser såsom skizofreni eller paranoia, vil chancen for at få en psykose være utrolig lille, med mindre du tager en KÆMPE dosis svampe... (jeg snakker 5 gram Cubensis eller mere)

Til sidst kan nævnes, at C-Vitamin i meget høje doser (4 - 6.000 mg) kan være med til at slå et svampe-trip ned med. Så køb evt. et glas C-Vitaminer, om ikke andet så for at kunne gå ind i trippet med en positiv "der sker mig ikke noget" stemning.

Til sidst: Du burde sq ikke kunne få nederen på af ½ gr. - synd du havde en dårlig oplevelse, men prøv igen med en positiv sindsstemning [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

Hvis du har tænkt dig at spise et halvt gram og du føler at den sidste oplevelse er integreret, er der ikke den store fare for et dårligt trip/psykose.

citat: "Mit eneste problem er bare at jeg ikke har noget at være ked af...mit liv er bedre end det nogensinde har været før!"

Den samme situation kan anskues på mange måder. Efter et svampetrip kunne din beskrivelse f.eks. være følgende: (uden at nogen ydre ting havde ændret sig)

"Jeg lever i en totalt utilregnelig verden hvor folk myrder og torterer både mennesker og dyr. Folk får de mest ulækre sygdomme, og at jeg ikke er blevet ramt er bare et spørgsmål om tid."

Men et sådan skift kræver normalt en større dosis svampe for at blive udløst.

Felix

Dedikeret medlem

5g mexi er da sjovt [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

NOTE: Dette er ikke en opfordring, jeg havde en rigtig fed oplevelse, men det er ikke sikkert DU vil...

ps. Hvis I vil snakke store doser Mexi, så snak med Piercer, 15g lige i sækken, tror det var lidt af en tur [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 31 Maj 2002: Besked ændret af: *LiQuiD* ]

In our memories

Nej Amager er ved at overtage lortet. Vi er en del herinde fra amagerzonen efterhånden, så I kan godt skride med jeres Holbæk-pis. Det holder ikke en skid.

2300 op i den her!

-Psyko

Medlem

Geografisk sted: Mars
Jeg tror du skal arbejde en del med hvoffor du blev så ked af det og så i fremtiden dosere lidt mindre indtil du ved hvad det er der sker i hovedet på dig.

/Dr_Frank

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg troe simpelthen din underbevisthed har beskæftiget sig lidt for meget om de der bad trips,og evighedstrip.Du skal virklig have anlæg for dårlige nerver,eller generelt dårlig psyke,for at få et rigtigt evighedstrip.Det er ret sjældent det overhovedet sker,og så er det for det meste ren LSD i store mængder kombineret med en rigtig dårlig psyke.
Næste gang,hvis du vil prøve igen,så sørg for at være sammen med nogle mennesker der er vant til at trippe.Hør noget musik du forbinder med gode oplevelser,og sid og få nogle gode grineflip.
Jeg tror der gik lidt panik i dig da din veninde gik i seng,fordi du pludslig skulle trippe alene.For det meste er det ens egen hjerne man kommer op at slås med,så at sige.
Også,som der var en der sagde,hav meget lys tændt.Mørke fremmer halloer,og det kan godt være ubehageligt hvis man har en tand i forvejen.
God weekend
Gonz [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Junior medlem

Geografisk sted: Norge
Det er nok ikke kun tripperens psyke som spiller en rolle hva gjelder trippens retning/utfall. Hvilken oppfatning en har av virkeligheten generelt på tidspunktet en tripper (oppfatningen av virkeligheten forandrer seg for mange fra dag til dag), vil som regel ha mye å si.

Hvis en generelt har en la-skure-holdning til virkeligheten, og ikke har noen faste filosofiske eller religiøse holdepunkter i livet, _kan_ trippen være innholdsrik og givende - rett og slett fascinerende og morsom! Hvis en derimot har mye å holde fast ved i livet, tankemessig, _kan_ trippen oppleves som nedbrytende, ettersom hele ens subjektive virkelighet da kan bli revet i filler. Men det kan selvsagt også gå motsatt vei, det er ikke noe enten/eller her.

Et passende motto hvis man skal trippe, må vel bli noe sånt som: "Everything goes - expect everything!" [img]images/smiles/icon_eek.gif[/img] [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

- K -

Junior medlem

Hey igen!!
Så er jeg tilbage fra en ret så dramatisk weekend. Jeg tog 1/2 g hawaii i fredags!! Og min oplevelse var...anderledes!! I starten vildt sjovt, men da det begyndte at virke knap så sjovt. Det var som om jeg oplevede det samme som i mandags bare meget mindre tilgændgæld hele aftenen. Det var en følelsesmessig rejse som fik nogle ting til at gå op for mig... Nogle ret så sørgelige ting må jeg sige om mig, mine venner og de mennesker jeg engang anså for den fedeste omgangskreds i verden!! Har fundet ud af mit liv handler alt for meget om stoffer. Såkaldt weekend narkoman!! Det er bare gået så hudigt d r ikke andet end 1 1/2 måned siden jeg prøvede E for første gang og nu kører det bare derudaf med 550 km/t!! lørdag havde jeg besluttet mig til at holde mig fra det, endte alligevel med at tage 1/2 e kl.1.30 da j var v a gå kold og de andre stadig var helt oppe og køre(der var jeg også den eneste ud af 20 der ikke havde taget noget)Med E tænkte jeg sletikke over det på samme måde som med svampene for jeg må indrømme at det var nogle meget dunkle tanker jeg havde. Jeg har fundet ud af hvad det var jeg gik og grublede over... jeg har kun et spørgsmål nu...Det er hvornår det bliver for meget. Jeg mener selv at jeg bruger stofferne og ikke misbruger dem, alligevel kan jeg blive nok så nederen hvis jeg ikke tager noget en aften hvor alle andre gør...Det er ikke noget jeg tænker sønderligt meget over i hverdagene men lidt alligevel... Mit eneste held er at jeg ikke kommer til at tage de to næste weekender for jeg skal være på skolen... Det er okey selvom der ikke er noget værre så må jeg tage det med... Men nu ved jeg i hvert fald hvad det er jeg har båret rundt på...og en ting er sikkert...jeg holder mig fra de svampe et godt stykke tid!! [img]images/smiles/icon_confused.gif[/img]

In our memories

Well, jeg sagde jo du skulle holde en pause, men skidt nu med det. Jeg synes du skal vende oplevelsen til noget positivt og prøve at komme ud af dit stofforbrug eller reducere det. Det er ikke fedt at være afhængig af noget for så har man ikke længere det frie valg. Hvordan du vil komme ud af det ved jeg ikke (jeg kan jo ikke vide alting!), men det er helt sikkert en god ide. Prøv at tale med nogle af dem herinde der har erfaring med stofmisbrug.

-Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]