Hej Troublemaker,
Jeg synes folk har givet dig nogle rigtig gode svar her...
Jeg kan anbefale dig at trippe sammen med gode venner... og ikke til fest...
Gå en tur en dejligt sted du kender, og hvor du ville kunne finde vej gennem med lukkede øjne...
At gå en lang tur mens jeg tripper hjælper mig med at fokusere mine tanker... (nogle gange kommer man ret langt væk... så prøv at gå i cirkler, så du ikke er for langt væk hjemmefra, når du bliver træt)...
... Desuden er det de færreste der kan lægge sig til at sove når de tripper... man skal være færdig og udmattet, og nærmest dejse om... ellers er det fordi dosen er så kraftig at folk falder i en (for andre) søvn-lignende tilstand.
Så du kan godt selv mærke hvornår du skal sove... men regn ikke med at det bliver før en 6-8 timer efter svampeindtagelsen at du er i stand til det - tidligst.
Det eneste som rigtig kan få dig ned fra trippet er at sove, men du kan ikke sove før du er færdig med trippet (paradoks!!!) ...
Men lægger du dig ned, før du egentlig er rigtig træt, så er chancen for en kæmpe tanketur 100%... det kan også være godt, sammen med lækker musik, som du virkelig godt kan lide... men det skal også være musik du er tryg ved...
Det er meget godt med råd om klassisk musik og aqua... men hvis du ville føle dig mærkelig alene ved at sætte den slags på, så hør noget musik som du VED gør dig glad! Det er egentlig ligemeget hvad... jeg elsker eksperimenterende elektronisk ambient musik... men alting lyder godt i den tilstand!
Jeg kan ikke lide at råde folk til at tage svampe, hvis de selv føler at de måske bliver psykotiske... fordi så er chancen (i min egen erfaring [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]) større for et ret så mærkeligt trip...
... men HUSK at et trip ikke -er- normalt... dine tanker og dit sind kører ikke længere på 220 volt, men har direkte forbindelse til kraftværket!
I Kim Larsens ord, "så er der hul igennem til universet"!!!
Så når der sker noget 'mærkeligt' eller du føler at "wooow, hvor blev jeg af?!! Nu er jeg ikke mig selv længere... jeg føler at jeg -altid- vil være sådan her... hvordan skal jeg blive normal igen? og hvordan er normal???"... så vid at dette -er- svampe-trippet... det er dit sind som åbner sig for mange flere indtryk end ellers... og vid at selvom din tidsfornemmelse er en by i Rusland og et sekund kan føles som mange timer... så VID at det stopper inden længe... og nyd at alting er så dejligt mærkeligt og anderledes end det plejer! ***
Hav forskellige ting planlagt som du MÅSKE kan lave... hvad du nu synes er sjovt... en dejlig gå-tur i naturen!... En (stor) lille mission gennem byen med din trip-kammerat...? Playstation?!?
Bare gå på eventyr... dine tanker skal nok forløses!
Men man -kan- ikke planlægge et trip fra start til slut... forventer du en bestemt virkning, så får du den nok ikke! Med mindre du altså går og forventer at få det dårligt, fordi så skal det nok gå galt.
Vær åben for at ALT kan ske, og glæd dig over ALT der sker! Det er et helt fantastisk sted at se verden fra!!!
Og hav en rigtig, rigtig god og dejlig tur hvis du beslutter dig for at gøre det!
- Zonker
|