Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 18 jul 2025 11:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Nu ved jeg ikke sindssygt meget om syntesen af MDMA, men der bliver vel også dannet nogle biprodukter, som man også kunne formode de proppede i?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Treasure skrev:
Nogen der har prøvet henholdsvis at sniffe og sluge ren MDMA og i så fald, hvad var der nogen forskel i oplevelsen? Kunne forestille mig at onset blev en del kortere ved snifning.
Har ikke prøvet med ren MDMA i pulverform, men har prøvet begge dele med den samme slags pille indeholdende MDMA.

Ved snifning kommer virkningen efter 10min ca. Synes man får en god MDMA følelse, men ikke helt det samme på en måde. Det føles ikke som om man bliver helt så blæst på den måde og følelsen går også hurtigt over igen. Efter en lille time synes jeg ikke at kunne mærke nogen stor virkning mere.

TJiLLe har også fortalt han ikke får så meget ud af at sniffe MDMA :(

I skal tage det i røven, DET virker! ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

DD skrev:
Den største forksel er at man æder en kix, og sniffer en streg MDMA.

Nånå, nu behøver vi heller ikke generalisere mere end højst nødvendigt. Jeg har indtil videre kun taget rent MDMA oralt, enten i en kapsel eller opløst i lidt vand, og jeg kunne i hvert fald aldrig drømme om at sniffe det. Til gengæld har jeg overvejet rektal administration, og har også tænkt lidt på IM.

Citat:
Med ren MDMA menes der ren MDMA eller
3,4-methylenedioxymethamphetamine

Den lader vi lige stå et øjeblik... :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Child Inside skrev:
har også tænkt lidt på IM.

IM?

Citat:

Citat:

Jeg kan heller ikke rigtig finde hovede eller hale i den sætning, men jeg tror at han mener at med ren MDMA menes der ren MDMA :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Treasure skrev:
IM?

Intra-Muskulær injektion. Jeg tror det vil gøre opturen en anelse hurtigere, og der vil sandsynligvis kun kræves omkring halvdelen af en oral dose, eftersom man kan regne med 100% udnyttelse. Det kræver så at man har noget temmelig rent stof, da urenheder i vævet gør meget mere skade end hvis de kommer i blodbanen... Og nej, jeg skal ikke prøve MDMA ad IV-ruten :P

Citat:
Citat:

Citat:

Jeg kan heller ikke rigtig finde hovede eller hale i den sætning, men jeg tror at han mener at med ren MDMA menes der ren MDMA :P

Mon ikke snarere han mener N, alpha-Dimethyl-1,3-benzodioxole-5-ethanamin? :lol:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Tæt på Roskilde
Child> Det kan du så have ret i.
Det var faktisk fordi jeg næsten lige havde snakket med en der havde taget det som snitter.
For der er vel ikke nogen forskel på at sluge en bombe med ren MDMA og æde en kix..?

Edit: Btw jeg ved godt min anden post var lidt rodet så jeg skriver det lige så det giver mening :)

Ren MDMA er MDMA og ikke andet.

Senest rettet af D' D' 01 apr 2004 09:43, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Child Inside skrev:
Treasure skrev:
IM?

Intra-Muskulær injektion. Jeg tror det vil gøre opturen en anelse hurtigere, og der vil sandsynligvis kun kræves omkring halvdelen af en oral dose, eftersom man kan regne med 100% udnyttelse. Det kræver så at man har noget temmelig rent stof, da urenheder i vævet gør meget mere skade end hvis de kommer i blodbanen... Og nej, jeg skal ikke prøve MDMA ad IV-ruten :P

Citat:
Citat:

Citat:

Mon ikke snarere han mener N, alpha-Dimethyl-1,3-benzodioxole-5-ethanamin? :lol:

Hvad så med 10-30 mg ren MDMA IV evt. sammen med noget psychedelisk 5-15 mg 5-MeO-DMT og så måske noget smertestillende og angstdæmpende som f.eks. Heroin 5-15 mg rent (I samme sprøjte)

Det tror jeg ville være ret vildt

Senest rettet af Astral 01 apr 2004 21:05, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!

Det tror jeg er dårlig HR.

Titel:
Insane psychedelia user!

Jensus skrev:
Det tror jeg er dårlig HR.

Men man bliver garanteret lam :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg tror ikke man kan bruge MDMA IV, det er vist skadeligt... Til folk skal der ikke kender Astral kan jeg lige sige at han har det med at foreslå usunde højdose komboer som han ikke selv har prøvet, og som jeg ikke vil anbefale nogen at prøve.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fenriz skrev:
Jeg tror ikke man kan bruge MDMA IV, det er vist skadeligt... Til folk skal der ikke kender Astral kan jeg lige sige at han har det med at foreslå usunde højdose komboer som han ikke selv har prøvet, og som jeg ikke vil anbefale nogen at prøve.

Jeg har faktisk set en fra Bluelight som har gjort det (MDMA IV) og han skrev at det var den mest euforiske oplevelse overhoved og det er altså en erfaren here som sq ha prøvet lidt af det meste.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du har linket ville det være cool, jeg skriver bare som jeg gør fordi jeg mener at have læst at det kan være skadeligt, altså rent fysisk, at tage det IV, men jeg kan tage fejl.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
dance2trance skrev:
Fordi jeg formoder det er billigere, at proppe noget så "enkelt" som hovedpine-piller i, og det vil stadigvæk ende med en pille der ligner enhver anden kix

Hør her "tøs-barn"! :P

Pillemaskiner er noget af det mest suspekte og dyre at skaffe... de koster fra små hundrede tusinde op til flere millioner, og kræver i de fleste tilfælde nok en længerevarende uddannelse at betjene!

Og det er så kun presse-delen af det... De enorme mængder kemikalier de kræver at lave MDMA (og andre stoffer), laboratorieudstyr osv., hænger heller ikke lige på træerne - kort sagt, det er ikke ligefrem små baggårdskemikere der producerer pillerne, men storstilede narkobaroner. (Findes der et bedre ord end det? :P)
Kort sagt, det er 10000-vis til flere millioner piller der bliver spyttet ud rundt omkring på kloden! (Og tror du virkelig at "baronerne" gider at forsøge sig at skaffe panodiler nok til at cutte deres MDMA-(piller) med? :P)

Når jeg taler om ren MDMA, mener jeg MDMA i krystal-form, for det meste så blankt at man kan spejle sig i det (selvom der desværre er langt i mellem det :()... men det findes, til tider!
Den dag jeg får cuttet MDMA i hænderne, bliver jeg satme sur i masken!

Af personlig erfaring (og fra bogen Ecstasy - A Comprehensive View at the Risk and Dangers of MDMA - UTFSE! ;)), kan jeg fortælle at de fleste bivirkninger hænger sammen med sløsede synteser, og urenheder i produktet.

Oprensning af produkt = renere, men mindre produkt (og mere arbejde) - et trin som jeg går ud fra at de fleste "narkobaroner" gerne springer over, for at skabe mere profit!

Hvis du f.eks. får en hvid pille med små brune flager i, så er det højst sandsynligt urent (og misfarvet MDMA), presset med hvidt bindemiddel.

Der er så visse tilfælde (heldigvis mest i USA), hvor især "Matrix"-komboen (TFMPP + BZP), DXM, aMT og Foxy Methoxy (5-MeO-DiPT) har været tilgængeligt (rent) i store mængder, er derfor "blot" krævede en tur i en pillepresse.

Behøver jeg at nævne, at DEA har gjort samtlige af de nævnte kemikalier ulovlige, netop pga. den pludselige massedistribution i piller. (Her er DXM dog undtaget, da det jo også kan bruges i medicinsk øjemed)

Phew! - Det var lidt af en smøre... Jeg håber det har klaret nogle ting op!

/Dex

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Fenriz skrev:
Hvis du har linket ville det være cool, jeg skriver bare som jeg gør fordi jeg mener at have læst at det kan være skadeligt, altså rent fysisk, at tage det IV, men jeg kan tage fejl.

http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... adid=72099

http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... adid=56330

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Dextrose skrev:
... Jeg håber det har klaret nogle ting op!
/Dex

U sure did :P

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens, Danmark
BRB skrev:
Fenriz skrev:

http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... adid=72099
http://www.bluelight.nu/vb/showthread.p ... adid=56330

Her er nogle opdaterede links, det lader til Bluelight skiftede fra .NU til .RU på et tidspunkt, og det skal de jo have lov til ...

http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... adid=56330
http://www.bluelight.ru/vb/showthread.p ... adid=72099

--
Denne opdaterings-service blev bragt til Dem af Novartis® Ritalin® og begrebet "god tid i nattetimerne".

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]