dance2trance skrev:
Fordi jeg formoder det er billigere, at proppe noget så "enkelt" som hovedpine-piller i, og det vil stadigvæk ende med en pille der ligner enhver anden kix
Hør her "tøs-barn"!

Pillemaskiner er noget af det mest suspekte og dyre at skaffe... de koster fra små hundrede tusinde op til flere millioner, og kræver i de fleste tilfælde nok en længerevarende uddannelse at betjene!
Og det er så kun presse-delen af det... De enorme mængder kemikalier de kræver at lave MDMA (og andre stoffer), laboratorieudstyr osv., hænger heller ikke lige på træerne - kort sagt, det er
ikke ligefrem små baggårdskemikere der producerer pillerne, men storstilede narkobaroner. (Findes der et bedre ord end det?

)
Kort sagt, det er 10000-vis til flere millioner piller der bliver spyttet ud rundt omkring på kloden! (Og tror du virkelig at "baronerne" gider at forsøge sig at skaffe panodiler nok til at cutte deres MDMA-(piller) med?

)
Når jeg taler om ren MDMA, mener jeg MDMA i krystal-form, for det meste så blankt at man kan spejle sig i det (selvom der desværre er langt i mellem det

)... men det findes, til tider!
Den dag jeg får cuttet MDMA i hænderne, bliver jeg satme sur i masken!
Af personlig erfaring (og fra bogen Ecstasy - A Comprehensive View at the Risk and Dangers of MDMA - UTFSE!

), kan jeg fortælle at de fleste bivirkninger hænger sammen med sløsede synteser, og urenheder i produktet.
Oprensning af produkt = renere, men mindre produkt (og mere arbejde) - et trin som jeg går ud fra at de fleste "narkobaroner" gerne springer over, for at skabe mere profit!
Hvis du f.eks. får en hvid pille med små brune flager i, så er det højst sandsynligt urent (og misfarvet MDMA), presset med hvidt bindemiddel.
Der er så visse tilfælde (heldigvis mest i USA), hvor især "Matrix"-komboen (TFMPP + BZP), DXM, aMT og Foxy Methoxy (5-MeO-DiPT) har været tilgængeligt (rent) i store mængder, er derfor "blot" krævede en tur i en pillepresse.
Behøver jeg at nævne, at DEA har gjort samtlige af de nævnte kemikalier ulovlige, netop pga. den pludselige massedistribution i piller. (Her er DXM dog undtaget, da det jo også kan bruges i medicinsk øjemed)
Phew! - Det var lidt af en smøre... Jeg håber det har klaret nogle ting op!
/Dex