Tak for velkomsten Dextrose, det varmer min gamle overtweekede hjerne, at dens ofte irrationelle tankestrømme har et fristed, til at forsøge at løse nogle af de stofrelaterede spørgsmål, der har hobet sig op, og som gennem årene ved hands on experience har dannet grundlag for mere eller mindre (u)logiske personlige teorier, der dog desværre hvor eksotisk / indlysende, de end er udtænkt, ofte lider under at være dødfødte ideer fra et fantasifuld sind, videnskabelig set i hvertfald

Og så til det mere kedelige, postede oprindeligt om piller med logoet '112', men fik det ændret til skulls / killers, da der spontant fremsprang et indre billede af en hvid pille med dødningehoved på da jeg diskuterede sagen med en kammerat, der ikk selv havde taget dem, men havde set dem i den korte periode de var omløb, han mente nemlig at der var dødningehoveder på, og min hjerne sprang med på vognen, da de umiddeltbart tilgængelige erindringer, er blevet noget vage med årene.
Dette var må jeg efter videre debat med andre lokale der havde stødt på dem i samme periode, konstatere at det var en subliminal løgn, som blev til en fuldbyrdet bommert på Psychedelia, blev bare så glad da jeg fandt et par posts om skulls, og mindedes en kammerat og mig have diskuteret det tidligere, hvor han netop argumterede for at der var skulls på dem ene side af pillen, godtog hans ord ved nærmere overvejelser og i desperat higen efter en success og troede min lykke var gjort, men går nu med bøjet nakke, skueende i horisonten, min troværdighed på hastig retræte.
Pillerne var mærket med logoet '112' - no more no less
De var fremme omkring 98-00 (kan ikke sige præcist hvornår da jeg var ret blæst i perioden og har ingen specifikke ting at tidsfæste episoden med, udover at jeg hang ud med ham, jeg prøvede dem sammen med i ca. de år).
Regner med at denne thread dør heromkring, men vil lige høre om folk selvantænder hvis jeg starter et nyt thread i syntetiske drugz med titlen '112'ere, hvad indeholder de ?' ?
Hvis i med lidt velvilje kan følge mig i at vi som analogi til at konkludere, at der aldrig forekommer heroin eller lsd i Ecstasy-tabletter, da der ikke findes nogen tests på alle pille test sitesne som taler for dette, også kan konkludere at piller mærket med 112 ikke er en ecstasy pille, da de ikke findes i arkiverne.
Min teori er at pillen er lavet i dk eller i hvertfald med henblik på dk, pga navnet, og der er større chance for at en bruger her på forummet sku ha mødt den, end at der lige pludselig dukker tests op af en pille som jeg ikke har set siden ca år2000, og som ikke er nævnt nogen steder