Tror i BabyBush ku' finde på at gå så langt som til dette? Clinton ville ikke ha' gjort det er jeg sikker på, men bush...I dont know. Jeg føler mig ihvertfald ikke tryg ved ham, og slet ikke sålænge han har fingeren på knappen.
Der er jo stadig værdifuld olie dernede på hans private krigs-legeplads. Og et par irakkere fra eller til gør vel ikke den store forskel for ham.
Og der har jo også været historier i nyhederne, ihvertfald i usa-pressen, om at han måske hævner et eller andet attentat mod hans far (den tidligere, og også højre-orienterede, præsident bush (han var lige før clinton, og sad kun 1 periode (ligesom vores danske regering iøvrigt også kun gør, hehe, men det er jo en anden historie. Eller delvis en anden historie ihvertfald, for danmark _er_ jo sådan set også med i krigen.))), og på en måde bare misbruger amerikansk våbenmagt.
Det ka' også være han har en eller anden fanatisk religiøs ide, han ikke si'r noget om. Han har, det var i et eller andet amerikansk nyheds-show de snakkede om hvorvidt det ku' betyde noget, tidligere nævnt at han var på et eller andet korstog.
Nu spekuleres der jo selvfølgelig meget, både vidt og bredt, i den amerikanske presse, og i al anden presse for den sags skyld, men er bush religiøs, penge-grisk, eller ude efter hævn? Eller er det noget helt andet?
Mirv sends his love (and wishes for a warm and hot summer)

(Jeg synes den er spooky. Den ligner 3 kukluxklan typer eller noget i den retning. Også det at den er så skræmmende simpelt formet til ligefrem at bore sig igennem jordens atmosfære. Og størrelsen, som Ali jo går en del op i har jeg hørt noget om, hehe, han ku' stå med en af dem i sine arme. Og på den måde stå med hvad der ville være energi nok til at lave en sky-svamp væsentlig større, ihvertfald fysisk set, end de mere normale paddehatte af mere psykedelisk slags (ihvertfald mere _fredelig_ psykedelisk slags. Orv ja, hvorfor laver man ikke en agent-orange mission over irak? Men istedet for gift, så sprøjter man et eller andet narko udover dem, så de istedet for krig og død osv, laver irak om til en kæmpe techno-fest fuld af lammehoveder. Så ku' man tale om 'lamfightere' af en helt ny kaliber, hehe

))
Nå, det er jo desværre babybush der sidder ved magten, så det bli'r jo nok ved krigen (de højre-orienterede ledere har fint styr på det! host-host)
Tænk engang hvis de havde lyttet til os her på psy i sin tid, for såvidt jeg mindes, så vidste vi alle at det ville gå galt.
Men det gjorde de jo som bekendt ikke.
Oh well.