Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:07

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kærester
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hi all! Grundet en diskussion jeg havde med noname for et stykke tid siden, kom jeg til at tænke på piger og narko (lige til en forandring). Så til drengene: Hvad var jeres kærestes syn på stoffer før i startede? Var hun afholdende og blev konverteret, er hun stadig afholdende, eller er hun forlængst trukket ud på et skråplan?
Og til pigerne: Har i kæreste, tager han stoffer, og hvem af jer startede?

Selv er jeg af den overbevisning at ethvert forhold bør kickstartes af et par rohypnoler i en Screwdriver. Kald mig bare en blødsødden, gammel romantiker, men detr sætter virkelig gang i safterne...

Titel:
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Min kæreste har ret mange foredomme om stoffer, fordi hun er vokset op et sted, hvor alle hendes venner var fucked up på diverse ting som amfetamin, extacy og hash - hvilket også var grunden til, at hun flyttede til Århus. Hun havde én veninde der gik ned på LSD (som i forvejen var ret fucked på kokain), og siden den dag har min kæreste hadet alle stoffer.

Jeg fortalte hende så, at jeg havde taget LSD én gang før, selvom jeg har gjort det flere gange. At jeg havde taget andet før, fortalte jeg ikke. Hun blev temmelig sur, men tilgav mig hurtigt, da jeg valgte ikke at snakke med hende og vise at jeg var ret ligeglad med hendes foredomme.

Nogle uger senere slog jeg op, fordi jeg havde det dårligt med at jeg gik og holdte denne hemmelighed hemmeligt for hende. Men 3 dage efter begyndte vi at komme sammen igen, hvor jeg fortalte hende lidt om mit trip. Hun var stadig ligeså meget lukket som før, så jeg tænkte at jeg nok aldrig vil kunne overbevise hende om, at svampene og LSD'en har hjulpet mig så meget i mit liv - og at de rent faktisk var svampenes skyld, at vi kommer sammen (de fik mig til at forlade min religion og derfor gjorde de det også muligt at have kærester og trodse religionens regler om ægteskab).

Jeg tager stadig hallucinogener af og til, bag hendes ryg. Jeg har ikke tænkt mig at stoppe med det, for det har været en del af min udvikling, og det vil det altid være... om hun forstår det eller ej.

Mit højeste ønske idag er, at hun får forståelse for det, men jeg tror aldrig det vil ske. Hun har sagt at ALLE stoffer fucker alle folk op, lige meget hvad de gør - vi har kommet sammen i 8-9 måneder nu, og jeg har taget hallucinogener i 11 måneder. Det har ikke fucked mig op, og hun siger selv, at jeg er den bedste kæreste hun nogensinde har haft.

Så hendes påstand om at det fucker alle op, holder ingen steder, men det ved hun ikke selv. Og hvor meget jeg ved om stoffer, har hun heller ingen anelse om. Men jeg håber inderligt at hun vil få forståelse for det en dag - for dét er min religion.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Greve
Min X kæreste tog osse sotffer og vi gjorde det samme og det var fedt, vi kunne snakke om alt samme, det var så fedt at have fundte en som bare ville trippe det samme som jeg ville trippe, men det skal så osse sige at hun tog bare i mod alle de stoffe hun kunne få, og det jeg hadet ved hinne var når vi røg hash samme så kunne hun bare sidde for selv i et hjøren og ikke gide at snakke med nogen, men selv om vi ikke kommer sammen mere, så trippe vi sammen nogel gang, det var et kort forhold jeg havde med hinne men det var ikke stoffe det gjorde det forbi...

Titel: Re: Kærester
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Halifaxxx skrev:
Selv er jeg af den overbevisning at ethvert forhold bør kickstartes af et par rohypnoler i en Screwdriver. Kald mig bare en blødsødden, gammel romantiker, men detr sætter virkelig gang i safterne...

You crack me up :lol:

Beklager at jeg ikke kan bidrage med noget konstruktivt!

-Psyko

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
min kæreste har taget lidt stoffer før jeg mødte hende, selv er hun ikke ligeså entusiastisk omkring dem som jeg er, men hun er stadig liberal og synes det er helt okay når den lige på en triptur sammen med vennerne.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Jeg er af den meget klare overbevisning at en kæreste/potentiel kæreste skal vide noget om hvad jeg foretager mig med stoffer udgør en meget stor del af mit liv og at det betyder så meget for mig.

Man er IMO et svin hvis ikke man fortæller den slags til sin kæreste, hvis man ved hun er meget stor modstander af det. Også selvom hun ikke kan omvendes ved det.
Det hænger nu nok også sammen med at jeg går ind for at folk er meget åbne i deres forhold og ikke undlader at fortælle hinanden ting. Også selvom det gør meget ondt på modparten, men det gør at man ved hvor man har den anden henne og dermed ikke skal gætte sig frem til den andens virkelige personlighed... Hmm, måske det ik giver så meget mening for jer, men det gør det sgu for mig...

Ovenstående gælder iøvrigt også for venner, man fortæller sgu alligevel hinanden så meget i forvejen...

Min ex, som jeg har været sammen med i nogle år, havde røget tjald før mig. Jeg var en sen starter, men det er jeg jo så kommet efter sidenhen, hehe... :D Jeg prøvede svampe en del gange og hun blev mere og mere nysgerrig for til sidst at guffe lidt selv. Hun kunne meget godt lide det men blev altid meget indelukket når hun trippede.
Når jeg tænker tilbage på det var hun måske ik så vanvittigt interesseret i det, mere med for oplevelsens skyld...

MEN som Halifaxx så fint formulerer det, så er jeg også stor tilhænger af en 7100 Special. Den virker sgu hver gang!!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
Da jeg fortalte min kæreste, at jeg havde taget stoffer gennem en længere periode og stadig gør, sagde hun bare "nåeh, var det bare det". For jeg havde sagt, jeg gerne ville fortælle hende noget.

Hun har aldrig prøvet stoffer - af ulovlig art - og er sådan set ligeglad med mit forbrug. Jeg tror heller aldrig, at hun kommer til at tage stoffer.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Min sidste kæreste rev jeg streger med, men hende før slog op, fordi hun fik at vide, at jeg tog stoffer (inkl. nogle andre ting).

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Det med at kæresten bare er med for oplevelsen og ikke har en egentlig interesse i psykedeliske substanser, tror jeg godt jeg kan genkende. Men det kan måske også være svært at være med på det niveau jeg fører (er virkelig nørd). Nogle gange har jeg på fornemmelsen at hun bare sådan "tagger along" Men på den anden side; hvor tit er det egentlig at piger interesserer sig for noget på samme måde som drenge?

Drenge har en tendens til at fordybe sig i et eller andet, som fx. sport, biler, computere, eller narko, hehe... Piger derimod går op i mere generelle (og ligegyldige) ting som shopping, at sludre med veninder og deres udseende. De eneste undtagelser er piger som er virkelig grimme. De har tit en eller anden obskur hobby, som de fordyber sig i.
Well, måske er det bare sådan naturen hænger sammen...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Sport og biler er sguda også ret ligegyldige ting! :P

Jeg syntes du generaliserer lidt.

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Dextrose skrev:
Jeg syntes du generaliserer lidt.

Jeg er glad for at du ikke synes det længere :p

Desuden tror jeg at halifaxxx statements skal tages med et gran salt. Hvorimod alt hvad vi andre siger er den skinbarlige og usødede sandhed.

Mvh. Psyko

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nu ved jeg godt at jeg er det kvindelige køn.. men jeg synes virkelig det er fedt at være sammen med en kæreste på et trip, det kunne jeg godt med min x-.. men det var nok også fordi vi var sammen så lang tid og vi forstod hinanden... men siden har jeg haft et forhol med en som slet ikk kunne acceptere stoffer (det gik også hurtig over) men helt klart jeg vil være ærlig overfor fyren, for stoffer er vel på en måde en del af mit liv.. og en del af hvem jeg er.. det er mega fedt bare sidde og snakke til langt ud på morgen med en fyr man virkelig holder af..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Midtjylland
Tina skrev:
nu ved jeg godt at jeg er det kvindelige køn.. men jeg synes virkelig det er fedt at være sammen med en kæreste på et trip, det kunne jeg godt med min x-.. men det var nok også fordi vi var sammen så lang tid og vi forstod hinanden.....

Selvfølgelig er det lækkert, at være sammen med kæresten på et trip. Man skal bare passe på, at det ikke er trips, som man bygger hele sit forhold på.

No drug, not even alcohol, causes the fundamental ills of society. If we're looking for the source of our troubles, we shouldn't test people for drugs, we should test them for stupidity, ignorance, greed and love of power.

P. J. O'Rourke

Titel:
Medlem

"Hvad var jeres kærestes syn på stoffer før i startede?"

Nu burde jeg vel spørge hende om det, men så vidt jeg ved syntes hun det var meget lækkert med stoffer. Specielt til fest. For så vidt, var stoffer ok, så lang tid der ikke var tale om et destruktivt misbrug.

"Var hun afholdende og blev konverteret, er hun stadig afholdende, eller er hun forlængst trukket ud på et skråplan? "

Ehhh, hun tog stoffer da jeg mødte hende - Dvs, jeg havde selv prøvet svampe, amfetamin og hash da jeg mødte hende, hun introducerede mig så for ecstacy. Hun har for så vidt aldrig været ude på et skråplan, jeg vil sige, at jeg har selv stået og kigget lidt ned i afgrunden (men synes aldrig jeg er faldet i). (over 8 år)

Nu tager min kæreste ikke stoffer mere, jeg gør det engang imellem. Hun er ofte med når jeg tager stoffer, og tager del i mine oplevelser. På en måde ville jeg gerne have hun stadig tog stoffer, men igen, man skal ikke tage noget hvis man ikke vil.
Egentlig har jeg det jo meget nemt, fordi der er næsten total tolerance på det punkt.

MVH

Bart

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]