Jeg er af den meget klare overbevisning at en kæreste/potentiel kæreste skal vide noget om hvad jeg foretager mig med stoffer udgør en meget stor del af mit liv og at det betyder så meget for mig.
Man er IMO et svin hvis ikke man fortæller den slags til sin kæreste, hvis man ved hun er meget stor modstander af det. Også selvom hun ikke kan omvendes ved det.
Det hænger nu nok også sammen med at jeg går ind for at folk er meget åbne i deres forhold og ikke undlader at fortælle hinanden ting. Også selvom det gør meget ondt på modparten, men det gør at man ved hvor man har den anden henne og dermed ikke skal gætte sig frem til den andens virkelige personlighed... Hmm, måske det ik giver så meget mening for jer, men det gør det sgu for mig...
Ovenstående gælder iøvrigt også for venner, man fortæller sgu alligevel hinanden så meget i forvejen...
Min ex, som jeg har været sammen med i nogle år, havde røget tjald før mig. Jeg var en sen starter, men det er jeg jo så kommet efter sidenhen, hehe...

Jeg prøvede svampe en del gange og hun blev mere og mere nysgerrig for til sidst at guffe lidt selv. Hun kunne meget godt lide det men blev altid meget indelukket når hun trippede.
Når jeg tænker tilbage på det var hun måske ik så vanvittigt interesseret i det, mere med for oplevelsens skyld...
MEN som Halifaxx så fint formulerer det, så er jeg også stor tilhænger af en 7100 Special. Den virker sgu hver gang!!