Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:32

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 
Forfatter besked
Psykedelisk Syreperker
Brugeravatar

Geografisk sted: Acidophilic environments
Det kunne være sjovt at høre, hvad de forskellige folk herinde værdsatte i et psykedelisk trip - dét, som får jer til at føle jer utrolig godt tilpas og ét med alt. Så kan det være at folk får nogle idéer fra jer, som de vil afprøve i deres kommende trips :P

Personligt holder jeg meget af at være på svampe/syre/aya og køre på psykedelisk chillout/ambient musik i nogle timer, så hovedet bliver lidt rundtosset af al det musik. Og så pludselig slukke for det hele, og bare være i en total stilhed.

Jeg synes det er fedt, fordi trippet ikke længere følger nogle bestemte og systematiske lyde længere. Det hele flyder rundt, usystematisk... man er nærmest vand. Det skifter pludselig fra støj til stilhed, og det giver en ekstrem god følelse. Desuden er der ikke noget der er bedre end børnelyde, vind og træer fra vinduerne i stilheden efter man har fået banket musik i hoved ;)

En anden ting er, især på svampe, at jeg tit kommer ind i en stadie, hvor jeg kan få alt til at hænge sammen og give mening. Men ja - hvordan forklarer man det uforklarelige? :)

Så er der jo de smukke hallucinationer og visuals... i forbindelse med ens opfindsomme tankegang, så er ens dag reddet :)

Og igen: Musik, musik, musik og musik.

Jeg kan varmt anbefale støj/stilhed-metoden.

Hvad siger I?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Her og der
Jeg er helt enig angående musik. Det er nok noget af det vigtigste når jeg tripper - og i mit liv generelt.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
ok... nu er jeg stiv igen... måske jeg skulle stoppe med at skrive når jeg er stiv. men jeg har sniffet DMT i form af yopo snus, det virkede iikke ordentlgt før jeg begyndte at drikke alkohol. det skyder trippet et sted hen hvor man ikke har lyst til at være med mere! men en ting er sikkert! -muik styrer mine trps totalt!

-Cope

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Universets Kerne, we all float down here.
Jeg har kun erfaringer med dxm og lsa men jeg synes at det er så dejligt at ligge og styre sine halluer og bare være meget kreativ og jeg har det ligesom ali også som om alting hænger sammen og man analyserer de forskellige aspekter i sin personlighed, andre mennesker, dyrs adfærd, eller bare ligger og føler naturens kærlighed

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark
Jeg oplever også det at alting giver mening ved comedown på svampe, alt er fred og gammen - det er nok det jeg værdsætter mest. Især fordi selve trippet er SÅ forvirrende :)

Titel:
Junior medlem

arrgh! endnu et Emne om psychedeliske trips osv.

men har ikke prøvet det endnu! at få hallu'er osv. :'( der er flere grunde:

1. er for lille (14 år) - men på 1 elr snart tidspunkt slår min sunde fornuft fra, så jeg prøver det. : /

2. kan ikke finde ud af hvad er bedst at starte med. ?!?! :?

3. osv. osv. osv. :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Igloolik island
Det er også dejligt med et fodbad...!

Titel:
Dedikeret medlem

Mazs skrev:
arrgh! endnu et Emne om psychedeliske trips osv.

men har ikke prøvet det endnu! at få hallu'er osv. :'( der er flere grunde:

1. er for lille (14 år) - men på 1 elr snart tidspunkt slår min sunde fornuft fra, så jeg prøver det. : /

2. kan ikke finde ud af hvad er bedst at starte med. ?!?! :?

3. osv. osv. osv. :wink:

Når din sunde fornuft slår fra, så lad dog vær med at tage hallucinogener!

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: -Rocket Earth!!!
hmm..godt spørgsmål :arrow: :idea: :!:

Sætter stor pris på alt der har lys, farver og former (damer:), får tit inspiration til mine malerier i "hverdagslivet" udfra visuals og halluér på trip! Især til forskellige farve kombinationer...

Og selfølgelig musikken, alt afhængig af tid og sted om det er chill eller ej....men foretrækker klart elektronisk musik!:))

Vil give dig helt ret i at det kan være fedt at stoppe musikken brat.. Man kan fornemme trippet på en meget anderledes måde, har tit oplevet at hallu´erne og visuals foresætter til beatet op til 5-10 minutter efter musikken er stoppet (især på 2ci), hvor efter de ligesom flyder ud og er "aktive på en anden måde"??!

Et event med folk i deres es....som om man ender med at dele en fælles energi når men er helt på toppen...mmm uuh aah!

Naturen.....gør tit at jeg føler mig hjemme, velbehag! At mærke susen i træerne...at gå i vandet på trip....skal opleves!

At Redde hele verdenssituationen og får styr på alle de løse ender i en langt ude samtale! :D

PS.. Jeg hader:( fyldte gågader ved højlys dag (bor i en!) :evil:

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Utopia
Jeg kan godt lide at sidde sammen med en kammerat eller to og ryge en masse hash når vi tripper. Musikstilen er for det meste hård psykedelisk techno (og det må gerne være højt!). Og så lige henover midnat ryger vi gerne en lille freebase (enten DMT eller crack, alt efter humør) for lige at nå toppen. Når det så begynder at blive morgen igen plejer vi at slutte af med et møllehjul eller to (metadon). Så slapper man af :wink:

Kort sagt; trips og techno er vejen frem! :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 10 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]