Det kunne være sjovt at høre, hvad de forskellige folk herinde værdsatte i et psykedelisk trip - dét, som får jer til at føle jer utrolig godt tilpas og ét med alt. Så kan det være at folk får nogle idéer fra jer, som de vil afprøve i deres kommende trips

Personligt holder jeg meget af at være på svampe/syre/aya og køre på psykedelisk chillout/ambient musik i nogle timer, så hovedet bliver lidt rundtosset af al det musik. Og så pludselig slukke for det hele, og bare være i en total stilhed.
Jeg synes det er fedt, fordi trippet ikke længere følger nogle bestemte og systematiske lyde længere. Det hele flyder rundt, usystematisk... man er nærmest vand. Det skifter pludselig fra støj til stilhed, og det giver en ekstrem god følelse. Desuden er der ikke noget der er bedre end børnelyde, vind og træer fra vinduerne i stilheden efter man har fået banket musik i hoved

En anden ting er, især på svampe, at jeg tit kommer ind i en stadie, hvor jeg kan få alt til at hænge sammen og give mening. Men ja - hvordan forklarer man det uforklarelige?

Så er der jo de smukke hallucinationer og visuals... i forbindelse med ens opfindsomme tankegang, så er ens dag reddet

Og igen: Musik, musik, musik og musik.
Jeg kan varmt anbefale støj/stilhed-metoden.
Hvad siger I?