Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:09

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Hold kæft, hvor er i nogle aber! Det var da helt sindssygt! Det kan under ingen omstændigheder være anbefalelsesværdigt at administrere nogetsomhelst i øjet, medmindre din læge har ordineret det! Og da slet ikke noget som med er lavet i et eller andet undergrundslaboratorium uden kvalitetskontrol eller renhedsprøver. Øjnene er noget at det vigtigste i har, så tag da for helvede og pas på dem!

Copelandia skrev:
Jeg synes bare at det er nederen at man ikke kan komme med noget almen viden uden at man skal underbygge det med allemulige links og andet.

Cope, du er en abe!

LeSeid skrev:
Morfin i øjet siger du? Fuck hvor vildt.. er det noget der kan lade sig gøre i den virkelig verden?

LeSeid, du er især en abe!

sorn skrev:
tror også det er biologi man skal have før man ved hvordan øjet optager.. Men hvis nogen ved hvordan LSD helt præcist fungere i hjernen (gider ikke lige søge), så vil man da kunne konkludere om det er fordi den muligvis lammer synsnerven(?) eller der bare er bedre "flow" fra øjet til hovedet, end andre faconer..

Men tror kun det kan være skadeligt for øjet hvis man går over til fx. amf som man nok ville skulle putte i større mængder i øjet.. ubehagelig tanke

Sorn, du er så meget en abe at jeg ikke kan finde ord for det!

Brug dog jeres hoveder eller åbn en bog for en gangs skyld! Eller måske kunne i tage og lytte lidt bedre efter, når erfarne brugere, som har været her på boardet i flere år før jer, udtaler sig om et emne. Det kan betale sig i det lange løb. Jeg håber bare, at der aldrig er nogen af jer, som kommer i nærheden af nogetsomhelst vigtigt, værdifuldt, eller især farligt! Jeez....

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
:lol: :lol: :lol: :lol:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Citat:
Øjnene sidder ligesom lungerne og næsen tættere på hjernen?

det burde ikke umilbart have noget med det at gøre da det jo specielt også har noget med hastigheden i overførslen til blodbanerne, fx en nål i låret (intramuskulært) virker jo næsten omgående.

men som Halifaxxx så rigtigt siger er det slet ikke en administrationsvej jeg vil overveje ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
hmm... ja ok Hallifaxxx du har nok ret i at jeg er gal :D Men ikke farlig! kun med et fuldautomatisk gevær :shock:
totalt yndlings måde at dele aber ud på...

-Cope

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Away...
Hvad med at åbne en bog og kigge lidt på noget anatomi?
Hvis du drypper noget i øjet bliver det opløst i den øjenvæske (tårer) der holder øjnene fugtige hele tiden.
Denne væske produceres hele tiden og løber gennem en kanal (canalis nasolacrimalis for den interesserede) til næsens slimhinder. Det er derfor næsen begynder at løbe på kællingerne når de begynder at tude...
MEN syren eller hvad du nu (ikke) skal have i øjet bliver altså opløst og løber derefter ned på en stor slimhinde.
Den eneste grund jeg kunne se til at det skulle virke hurtigere er fordi det er en tyndere slimhinde, (den under tungen er ret kraftig da den skal modstå slid fra maden) og du ikke risikerer at skylle den gode syre ned i maven, hvor meget af det bliver ødelagt pga nasty miljø...

Fisser...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ringkøbing amt.
det vil sige at det er "bull shit" det jeg har fået mig fortalt eller hva?

-Cope

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
Ja...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]