Hold kæft, hvor er i nogle aber! Det var da helt sindssygt! Det kan under ingen omstændigheder være anbefalelsesværdigt at administrere nogetsomhelst i øjet, medmindre din læge har ordineret det! Og da slet ikke noget som med er lavet i et eller andet undergrundslaboratorium uden kvalitetskontrol eller renhedsprøver. Øjnene er noget at det vigtigste i har, så tag da for helvede og pas på dem!
Copelandia skrev:
Jeg synes bare at det er nederen at man ikke kan komme med noget almen viden uden at man skal underbygge det med allemulige links og andet.
Cope, du er en abe!
LeSeid skrev:
Morfin i øjet siger du? Fuck hvor vildt.. er det noget der kan lade sig gøre i den virkelig verden?
LeSeid, du er især en abe!
sorn skrev:
tror også det er biologi man skal have før man ved hvordan øjet optager.. Men hvis nogen ved hvordan LSD helt præcist fungere i hjernen (gider ikke lige søge), så vil man da kunne konkludere om det er fordi den muligvis lammer synsnerven(?) eller der bare er bedre "flow" fra øjet til hovedet, end andre faconer..
Men tror kun det kan være skadeligt for øjet hvis man går over til fx. amf som man nok ville skulle putte i større mængder i øjet.. ubehagelig tanke
Sorn, du er så meget en abe at jeg ikke kan finde ord for det!
Brug dog jeres hoveder eller åbn en bog for en gangs skyld! Eller måske kunne i tage og lytte lidt bedre efter, når erfarne brugere, som har været her på boardet i flere år før jer, udtaler sig om et emne. Det kan betale sig i det lange løb. Jeg håber bare, at der aldrig er nogen af jer, som kommer i nærheden af nogetsomhelst vigtigt, værdifuldt, eller især farligt! Jeez....