Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jun 2025 23:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Godt emne.

Jeg interesserer mig en del for psykedeliske stoffer, og de fylder derfor noget af min fritid, ikke mindst i kraft af psychedelia - men dog ikke mere end så meget andet gør.

Rent forbrugsmæssigt, så har det været for højt på det sidste, så jeg vil til at tage en slapper med mine psykedelika, stille og roligt. ;-)

Titel:
Psychedelia Gay Overlord

Geografisk sted: Biløen
det fylder ikke så meget hos mig

Titel:
Junior medlem

(Den påstridige, men ännu inte uppmärksammade svensken smyger in ännu ett inlägg för att diskret marknadsföra sin websida.)

Trots att jag inte rört några droger sedan över ett halvår så är ändå effekterna kvar där i bakgrunden. Varje gång jag praktiserar Kriya Yoga tydliggörs den deitet som jag mötte vid min senaste svampritual. Verkligen spännande!

Sedan handlar ju det projekt som jag gett mig i kast med om växtlärare i ett vidare perspektiv. Så i indirekt form fyller "stofferna" en mycket stor del, nästan allt ihop :)

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for københavn
Jo, stoffer fylder meget i mit liv, altså psykedeliske stoffer. Efter jeg i mange år kun tog svampetrip 1-2 gange på et år, er mit forbrug "eksploderet" til omtrent en gang om ugen. Det har jeg det helt fint med og ser ikke noget problem i det. Dog kan jeg godt mærke når jeg strammer den, ved at tage 2 trip med 3-4 dages mellemrum. Så står "dørene" lige lovligt åbne i normaltistanden, og det tager længere tid før de lukker igen.

En positiv ting ved at trippe i weekenden er at jeg sjældent drikker særlig meget alkohol, og jeg har sjældent egentlige tømmermænd, som jeg havde før.
Jeg føler at psykedelisk samvær er langt mere givende, sjovt og lærerigt end alkoholisk samvær, og man kan huske aftenens forløb langt bedre.

Det skal så lige siges, at en hver må finde sin egen grænse for hvornår det er "nok", og min grænse har helt klart også flyttet sig. Denne adfærd var aldrig gået den gang jeg var 20.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fanny skrev:
Jo, stoffer fylder meget i mit liv, altså psykedeliske stoffer. Efter jeg i mange år kun tog svampetrip 1-2 gange på et år, er mit forbrug "eksploderet" til omtrent en gang om ugen. Det har jeg det helt fint med og ser ikke noget problem i det. Dog kan jeg godt mærke når jeg strammer den, ved at tage 2 trip med 3-4 dages mellemrum. Så står "dørene" lige lovligt åbne i normaltistanden, og det tager længere tid før de lukker igen.

En positiv ting ved at trippe i weekenden er at jeg sjældent drikker særlig meget alkohol, og jeg har sjældent egentlige tømmermænd, som jeg havde før.
Jeg føler at psykedelisk samvær er langt mere givende, sjovt og lærerigt end alkoholisk samvær, og man kan huske aftenens forløb langt bedre.

Det skal så lige siges, at en hver må finde sin egen grænse for hvornår det er "nok", og min grænse har helt klart også flyttet sig. Denne adfærd var aldrig gået den gang jeg var 20.

Hilsen Fanny

En gang om ugen er ret vildt

Hva er det for det meste du tager?

Titel:
In our memories

Geografisk sted: Provinsen
Astral skrev:
Hva er det for det meste du tager?

Coke, Astral, coke! Fanny og jeg har en tradition - hver torsdag mødes vi på Fair Play dansebar (2300 amager!!!) og snupper en fadøl og nogle lines ude på toilettet, og derefter tager vi på Crazy Daisy og plukker dadler! Det er alt for sygt, og Fanny hun suger så meget coke, at gutterne på Fair Play kalder hende "Dyson!"

Når man først møder Fanny virker hun lidt hippieagtig, men det er altsammen facade! Nedenunder den intellektuelle og naturvidenskabelige facade, gemmer der sig et frådende coke-monster, der ikke stopper før Dankortet bliver spærret og fogeden henter fjernsynet.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det lyder godt nok vildt! :P

Har kun prøvet coke to gange ca.

en gang var med amf

Tror på det bliver mere spændende efter man har prøvet et par gange

bare lad være med at lave det om til crack og ryge det

så blir du meget hurtigt

HOOKED!

OG når du banger det med hero deo henry så er du først for alvor ude at skide, ala speedball

Syns coke og heroin er alt for vanedannende for mig, tror hurtigt man ville ku komme ud i et seriøst misbrug hvis man har penge nok...

Gemmer dem til noget mere hippieagtigt ;)

Er sq ik langhåret for ingenting

Det er sq lige før jeg render rundt med indianer farver på

Synes sq at vi skal prøve at være lidt mere naturlige ;)

PERUVIANSK rafineret eller leaf style

Måske i greenhouse?

Mvh. Astral

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Ha ha! Du er for syg at høre på, Psyko! (men det lyder da ellers som noget vi burde gøre sammen en weekend :wink: ).

Astral> Jeg har prøvet coke en gang, uden at det imponerede mig, men måske virker det sjovere hvis man er i byen. I hverfald syntes jeg at virkningen var lidt ireterende. Jeg kunne ikke mærke mine følelser og empatien var væk.
Ellers holder jeg af mange forskellige psykedeliske stoffer.
Det bliver mest til: svampe, lsd, 2cb, ketamin, 5-MeO-DMT. Mescalin har jeg prøvet en gang, men det er en agent jeg højest kommer til at møde 4 gange på et år.

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Fanny skrev:
Ha ha! Du er for syg at høre på, Psyko! (men det lyder da ellers som noget vi burde gøre sammen en weekend :wink: ).

Astral> Jeg har prøvet coke en gang, uden at det imponerede mig, men måske virker det sjovere hvis man er i byen. I hverfald syntes jeg at virkningen var lidt ireterende. Jeg kunne ikke mærke mine følelser og empatien var væk.
Ellers holder jeg af mange forskellige psykedeliske stoffer.
Det bliver mest til: svampe, lsd, 2cb, ketamin, 5-MeO-DMT. Mescalin har jeg prøvet en gang, men det er en agent jeg højest kommer til at møde 4 gange på et år.

Hilsen Fanny

Allright! :)

JEg finder de naturlige entheogener mest eeh.. naturlige.. hehe

Anyway, hvordan synes du personligt om forskellen?

Nogen mærker en mærkbar forskel andre ikke

Har ik prøvet så meget sååå... Vil gerne høre andres erfaringer

Titel:
In our memories

Astral skrev:
OG når du banger det med hero deo henry så er du først for alvor ude at skide, ala speedball

Jeg går ud fra, at du mener "IV" når du skriver "banger"...Det skal lige siges, at jeg har prøvet den klassiske speedball (coke+heroin) hvor jeg blot insufflerede det, og der var der ingen voldsom eufori.
Tror helt bestemt at man skal IV'e, hvis det "virkelig skal rykke"

@Fanny > Ja, vi må helt klart finde ud af noget en dag, du må bare love mig at du ikke løber udenfor og smider tøjet for at kræmme lygtepælene - den slags kan få fatale konsekvenser, når man befinder sig på amager ;)

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories

@Astral > Jeg synes forresten, det er lidt sjovt, at du taler så rosende om coke, når du kun har prøvet det to fucking gange. Det her er ikke ment som noget diss, men burde du ikke lære stoffet lidt bedre at kende?

Og fanny...Man skal næsten have prøvet coke i byen, inden man rigtig kan vurdere hvor fedt det er. Jeg er ikke så vild med stoffet, som jeg var engang (tager det vel max. 1 gang pr. måned), men en god bytur på coke er stadigvæk en sikker vinder.

Mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Psyko skrev:
@Astral > Jeg synes forresten, det er lidt sjovt, at du taler så rosende om coke, når du kun har prøvet det to fucking gange. Det her er ikke ment som noget diss, men burde du ikke lære stoffet lidt bedre at kende?

Og fanny...Man skal næsten have prøvet coke i byen, inden man rigtig kan vurdere hvor fedt det er. Jeg er ikke så vild med stoffet, som jeg var engang (tager det vel max. 1 gang pr. måned), men en god bytur på coke er stadigvæk en sikker vinder.

Mvh. Psyko

Syns da ik jeg taler særlig rosende om coke? Forklar :D
Rangere det blot som et mindre onde end f.eks. amf....

Synes faktisk ik at min pengepung er så vild med at ende som pulver oppe i næsen, medmindre det er noget Psychedelisk

Tager du aldrig psychedeliske stoffer mere?

Hva med om man blandede det med coke, tror det ku ta noget af angsten
Men har som sagt kun prøvet med pinde, booz og amf
Så ved ik lige hvor psychedelisk det er

Plejer du at tage din coke ren?

Synes coke uden en pind ik er noget specielt....

Men ku forestille mig at blandingen amf coke og ghb kunne være for viiilld
Ik at jeg har lyst til at prøve lige umidelbart, men hvis man godt kan lide dopamin rush

Det var faktisk ik helt rigtigt det jeg sagde, jeg kommer i tanke om at jeg også har prøvet det ved en anden lejlighed hvor jeg var MONSTER stif af 80% sprut og absinth og jeg kan LOVE dig for at en streg coke i den forbindelse er rigtig nice til at blive frisk i knoppen....

Men ved nu ik om jeg roser det så meget måske lidt tværtimod, siger egentlig bare at det bliver bedre og bedre og derved også afhængighedsskabende desto mere man bruger det... Sådan føler jeg det ihvertfald.

Men hvis vi snakker om skadevirkninger så tror jeg altså på at coke er NOGET sundere end Amf og kix!!

Så derfor vil jeg rangere det højere end ellers

Men nu skal det så lige siges at coke for mit vedkommende helst skal blandes, har prøvet det med hash, amf og sprut, to sidstnævnte virker bedst, men eftersom jeg hverken tager amf eller sprut mere så har jeg ik haft den vilde trang til coke

Men hvem ved.... Måske hvis lejligheden byder sig og den rette stemning og omgivelse er til stede, så kan det være jeg gider igen...

Mit ynglingsstoffer er nu stadig de samme, DMT/maoi og THC

Og det er mest det jeg tager for tiden

'Ik så meget andet udover det end mine KOSTTILSKUD :D

Mvh. AStral

Titel:
Site Admin
Brugeravatar

Citat:
'Ik så meget andet udover det end mine KOSTTILSKUD

Så vidt jeg husker, var det vist også nogle ret vilde kosttilskud du brugte!

Ang. forskel på naturlige entheogener og syntetiske: Jo jeg kan godt mærke forskel. Specielt San pedro syntes jeg indeholdt en slags vejledende naturånd, som man kan spørge til råds.
Men jeg holder lige så meget af de syntetiske. De er redskaber som mennesket har skabt, og det med at skabe redskaber, tjaah.... det er vel nærmest kendetegnet for mennesket. Der er vel ikke nogen som synes, det var unaturligt og "forkert" af stenaldermenneskene, at de begyndte at lave flinteredskaber. Syntetiske psykedeliske stoffer er redskaber til at åbne op for højere bevidsthedstilstande. Selvom de er menneskeskabt, er den bevidsthedstilstand de åbner op til ægte og "naturlig".

Hilsen Fanny

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Hehe yep

Jeg har det som du med meskalin at der er en vejleder, en ånd

Dette tror jeg mangler ved de syntetiske

Og jeg tror at naturen udøver støre klogskab end mennesket er istand til, husk på hvem som har skabt os, har også skabt planterne og naturen

Vi efterligner og laver nogen småændringer, men man ved egentlig ikke om de småændringer er godt, det kan kun afprøves men på langt sigt er det vidst lidt tivlsomt hva der vil ske

Jeg er FANATISK natur-entheogen-spisende øko-romantisk-hippie-flipper-trækræmmer! :D

Men semi-syntetiske stoffer er noget andet, det kan jeg gå mere med til

Vi bør samarbejde med naturen, frem for at modarbejde den

Tror stadig vi har meget at lære, efter miljøets tilstand

På få år er vi ved at forvandle hvores planet til en slum planet... :(

NÅ WAY OFF-Topic, men det ligner mig os

Titel:
In our memories

Jeg er ked af at sige det, Astral, men når du rambler på den måde, kommer du til at gentage dig selv.

Astral skrev:
Syns da ik jeg taler særlig rosende om coke? Forklar :D
Rangere det blot som et mindre onde end f.eks. amf....

Astral skrev:
Men ved nu ik om jeg roser det så meget måske lidt tværtimod, siger egentlig bare at det bliver bedre og bedre og derved også afhængighedsskabende desto mere man bruger det... Sådan føler jeg det ihvertfald.

Nu ved jeg godt, at det sikker var en joke, men i den her tråd anbefaler du coke over amf: http://www.psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?t=10683

Du kan jo tydeligvis godt se, at coke formentlig er mere afhængighedsskabende end amf (på trods af at du kun har prøvet det 3 gange, og at det tog mig ca. 5-6 gange at blive rigtig glad for det) og derfor kan jeg heller ikke rigtig forstå, at du anbefaler det fremfor amf.
Nu ved jeg godt, at du har nogle ret vilde teorier om hvordan amf skader kroppen, og dem skal vi ikke komme ind på her. Jeg vil blot pointere, at kokain somregel er mere afhængighedsskabende, og derfor ikke noget jeg vil anbefale til folk.

Og nej, jeg leger ikke med psykedeliske stoffer længere...faktisk tager jeg kun opiater nu, og måske lidt coke sammen med alkohol, hvis jeg skal til en stor fest. Jeg har ikke tænkt mig at prøve psykedeliske stoffer igen og da slet ikke sammen med coke (det har ingen angstdæmpende effekt på mig.)

mvh. Psyko

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Ok du har ret Psyko

Coke er vejen til et ødelagt liv

Og amf er vejen til dårlige nerver, paranoia og insomnia som hurtigt kan gå over i en slags hypnogogisk tilstand efter et par dage hvor man begynder at se drømmebilleder og se panserne køre efter en i en lysserød bil fordi de er undercover

Og at der bliver lagt hemelige ting og efter-retninger om din tilstedeværelse i et register for uhæmmede internetbrugere! :D

Men når vi snakker om måde

Så er det jo en anden snak, men hvad er måde og hva er umåde

Rotter på coke klare sig ihvertfald dårligere end rotter på heroin

Men det kan jo være at nye prøver siger noget helt andet

Vi må ihvertfald bare vente og se

Hva med Opiat + tryptamin? Er det helt udelukket for dit vedkommende

Titel:
In our memories

Hvis vi nu undlader de allerværste tilfælde, så vil jeg mene at et væsentligt problem med coke er prisen. I den periode på ca. et år, hvor jeg tog en del coke (ca. hver, hver anden weekend) forsvandt der 10.000 kr. fra min børneopsparing samtidig at det meste af min løn plus SU også forsvandt op i næsen. Det samme problem ville ikke have været med amf, plus at kokain - som vi også er blevet enige om - er langt mere afhængighedsskabende. Hvis du tager rigtig meget coke, så tror jeg endda at mange af bivirkningerne vil være de samme som ved amf.

Astral skrev:
Hva med Opiat + tryptamin? Er det helt udelukket for dit vedkommende

Ja, jeg er færdig med psykedeliske stoffer, det er simpelthen for meget hasarrd i mit tilfælde. Ellers tak for rådet....

Mvh. Psyko

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 37 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]