Psyko skrev:
@Astral > Jeg synes forresten, det er lidt sjovt, at du taler så rosende om coke, når du kun har prøvet det to fucking gange. Det her er ikke ment som noget diss, men burde du ikke lære stoffet lidt bedre at kende?
Og fanny...Man skal næsten have prøvet coke i byen, inden man rigtig kan vurdere hvor fedt det er. Jeg er ikke så vild med stoffet, som jeg var engang (tager det vel max. 1 gang pr. måned), men en god bytur på coke er stadigvæk en sikker vinder.
Mvh. Psyko
Syns da ik jeg taler særlig rosende om coke? Forklar

Rangere det blot som et mindre onde end f.eks. amf....
Synes faktisk ik at min pengepung er så vild med at ende som pulver oppe i næsen, medmindre det er noget Psychedelisk
Tager du aldrig psychedeliske stoffer mere?
Hva med om man blandede det med coke, tror det ku ta noget af angsten
Men har som sagt kun prøvet med pinde, booz og amf
Så ved ik lige hvor psychedelisk det er
Plejer du at tage din coke ren?
Synes coke uden en pind ik er noget specielt....
Men ku forestille mig at blandingen amf coke og ghb kunne være for viiilld
Ik at jeg har lyst til at prøve lige umidelbart, men hvis man godt kan lide dopamin rush
Det var faktisk ik helt rigtigt det jeg sagde, jeg kommer i tanke om at jeg også har prøvet det ved en anden lejlighed hvor jeg var MONSTER stif af 80% sprut og absinth og jeg kan LOVE dig for at en streg coke i den forbindelse er rigtig nice til at blive frisk i knoppen....
Men ved nu ik om jeg roser det så meget måske lidt tværtimod, siger egentlig bare at det bliver bedre og bedre og derved også afhængighedsskabende desto mere man bruger det... Sådan føler jeg det ihvertfald.
Men hvis vi snakker om skadevirkninger så tror jeg altså på at coke er NOGET sundere end Amf og kix!!
Så derfor vil jeg rangere det højere end ellers
Men nu skal det så lige siges at coke for mit vedkommende helst skal blandes, har prøvet det med hash, amf og sprut, to sidstnævnte virker bedst, men eftersom jeg hverken tager amf eller sprut mere så har jeg ik haft den vilde trang til coke
Men hvem ved.... Måske hvis lejligheden byder sig og den rette stemning og omgivelse er til stede, så kan det være jeg gider igen...
Mit ynglingsstoffer er nu stadig de samme, DMT/maoi og THC
Og det er mest det jeg tager for tiden
'Ik så meget andet udover det end mine KOSTTILSKUD

Mvh. AStral