Hvad med kokain? Set med hr øjne virker det da klart som det sikreste valg. det har et højere misbrugspotentiale, men synes også det er en dum ide at bruge stimulanser så ofte, det måske virker som om, du har lyst til (siger jeg, uden du har nævnt noget om dit forbrug....) Euforisk og opløftende, tjek. Kort halveringstid, dobbelttjek. Samtidig er det nok den reneste stimulans du finder, og owner alt andet jeg har prøvet. Det kræver naturligvis du finder noget forholdsvis rent, ellers er det absolut intet værd. Men med internettet i dag er alt muligt, og det virker generelt ikke som om tilgængelighed er et problem for dig. Det er meget dyrt, ja, men når doserne ligger på 20-30 mg går det vel nok. Hvis du overvejer (m)ethylphenidat, er coke da i hvert fald et langt bedre valg. Du får det gode fra ritalin, bare meget bedre og helt uden de klamme bivirkninger der lader til at vare i evigheder på trods af den forholdsvis korte halveringstid, ritalin har
Kokain er stort set den eneste stimulans, jeg kan finde på at bruge, da jeg også hader bivirkningerne som næsten alle andre stimulanser giver i et eller andet omfanga
Kokain er alt for dyrt, virker i for kort tid og påvirker også serotonin receptorerne, derfor egner det sig slet ikke til det jeg søger desværre.
Hvad får dig til at tro jeg har tænkt mig at (mis)bruge stimmulanser? Det eneste jeg er ude efter er et amfetaminlignende produkt grundet dets lange halveringstid. Jeg har ingen intentioner om at indtage det regelmæssigt, eller på dagligbasis...

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem.

Mvh.