Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 00:37

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Blå stue afdeling 2A
Hvad med kokain? Set med hr øjne virker det da klart som det sikreste valg. det har et højere misbrugspotentiale, men synes også det er en dum ide at bruge stimulanser så ofte, det måske virker som om, du har lyst til (siger jeg, uden du har nævnt noget om dit forbrug....) Euforisk og opløftende, tjek. Kort halveringstid, dobbelttjek. Samtidig er det nok den reneste stimulans du finder, og owner alt andet jeg har prøvet. Det kræver naturligvis du finder noget forholdsvis rent, ellers er det absolut intet værd. Men med internettet i dag er alt muligt, og det virker generelt ikke som om tilgængelighed er et problem for dig. Det er meget dyrt, ja, men når doserne ligger på 20-30 mg går det vel nok. Hvis du overvejer (m)ethylphenidat, er coke da i hvert fald et langt bedre valg. Du får det gode fra ritalin, bare meget bedre og helt uden de klamme bivirkninger der lader til at vare i evigheder på trods af den forholdsvis korte halveringstid, ritalin har

Kokain er stort set den eneste stimulans, jeg kan finde på at bruge, da jeg også hader bivirkningerne som næsten alle andre stimulanser giver i et eller andet omfanga

Kokain er alt for dyrt, virker i for kort tid og påvirker også serotonin receptorerne, derfor egner det sig slet ikke til det jeg søger desværre.

Hvad får dig til at tro jeg har tænkt mig at (mis)bruge stimmulanser? Det eneste jeg er ude efter er et amfetaminlignende produkt grundet dets lange halveringstid. Jeg har ingen intentioner om at indtage det regelmæssigt, eller på dagligbasis... :?

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Du skrev selv, du godt kunne bruge en pause på et par måneder, derfor...

Og påvirkning af serotonin receptorerne gør ikke rusen værre :P
Men du har ret i, det ikke varer så lang tid. Det er vel både godt og skidt, det er f.eks. dejligt at kunne gå direkte i seng, efter man har været blæst en hel aften. Jeg synes ikke det er for dyrt, når man tænker over, hvor længe det egentlig holde.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du skrev selv, du godt kunne bruge en pause på et par måneder, derfor...

Og påvirkning af serotonin receptorerne gør ikke rusen værre :P
Men du har ret i, det ikke varer så lang tid. Det er vel både godt og skidt, det er f.eks. dejligt at kunne gå direkte i seng, efter man har været blæst en hel aften. Jeg synes ikke det er for dyrt, når man tænker over, hvor længe det egentlig holde.

Jeg skrev også det havde været en vild ferie, og mit studie snart starter.. :roll:

Jo, en påvirkning af serotonin receptorerne vil netop gøre stoffet uegnet til det formål jeg efterspørger.

Alt hvad jeg skriver her på boardet er baseret på fantasi og forestillinger. Jeg tager intet ansvar for mine udtalelser, ej heller for dine beslutninger baseret her på. Mine holdninger har ingen troværdighed, og bør forstås med kraftig ironi. Jeg har intet personlig kendskab til stoffer, eller folk der tager dem. :)

Mvh.

Medlem

Okay søde, god studiestart, håber ikke jeg fornærmede dig :*

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Okay søde, god studiestart, håber ikke jeg fornærmede dig :*

Overhovedet ikke, og jeg håber heller ikke jeg fornærmer dig når jeg nu beder dig om fremover, at holde dine inkompetente indvendinger ude af mine tråde, søde :wink:

Og tak tak. :lol:

Mvh.

Medlem
Brugeravatar

Allrigty then! :D

Men jeg tror i hvertfald jeg giver 2-FA et skud, og måske 4-FMA :)

Jeg vil anbefale dig 2-FMA i stedet for 4-FMA

Hvorfor?

Det føles langt bedre for mig, men prøv at lav lidt videnskabeligt arbejde og find ud af det selv.
Folk er jo forskellige, det er altid spændende, sjovt og hører om andres erfaringer :) Selvom der skal tages højde for de forskellige batches, der kan jo være stor forskel.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

^ Allright, tak for tippet, men jeg må somsagt lige researche lidt før jeg tager en beslutning. :)

Mvh.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvad blev den endelig beslutning så? :)

Grunden til jeg spørger, er at jeg selv står og leder efter en stimulans, så jeg kan få et lille boost til lektier, arbejde etc.

Jeg overvejer at anskaffe mig noget "amph paste", men da jeg kun har erfaring med methylphenidate, ved jeg ikke helt hvordan og hvorledes det kommer til at påvirke mig. Men hvis det kommer til at påvirke mig i stil a lá Methylphenidate, ville det jo være ganske fint, især til den relative lave pris!

... Lad os snakke amfetamin igen, har brug for at blive klogere :lol:

NL: Efter der var problemer med vaskemaskine i lidt over en måned har jeg fået et nyt forhold til at vaske tøj. I stedet for at udskyde det indtil jeg ikke har andre muligheder end at vaske, får jeg rent faktisk gjort det løbende.

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er noget af et skråplan at komme ud på at bruge stoffer til at lave lektier.
Hvis du ikke kan klare dit studie uden, er der noget virkelig galt. Du burde snakke med din studievejledning for at prøve at løse de problemer, der ligger til grund for dette behov, evt. få lavet en ny studieplan eller få rådgivning om hvor du kan få terapi for eventuelle psykiske problemer, der giver dig problemer i studiet.
Der vil altid komme udfordringer i dit liv og disse bliver kun større. At tage stoffer for at klare udfordringerne er som at tisse i bukserne for at holde varmen.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 49 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]