Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 04 maj 2025 22:58

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Ja men du tager tren og samtidig ikke tilfører testosteron udefra - så har du altså et komplet shutdown. Testosterone giver mest bang for the buck når vi snakker muskelmasse og bivirkninger, jeg holder stadig fast i at hjørnestenen i en kur skal være testosteron.

Dit testosteron nivua vil falde ja, men det fører ikke til et komplet shutdown, som du kalder det. Steroider er meget individuelle, hvad der virker på mig, virker måske ikke på dig - lidt ligesom træning.
Derfor syntes jeg det er lidt underligt at udtale sig så skråsiklert, om noget man ikke engang har personlige erfaringer med. Men du har selvfølgelig lov til at have en mening..

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Medlem

Geografisk sted: København
Arh kan vi ikke lade være med at hive 5 år gamle tråde frem? Jeg var ung og dum teenager dengang.

Det altid fedt når folk tag fat i deres gamle tråde. En lille opsummering hvis du kan overskude det?

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg ser ingen grund til at skulle forsvare en mening jeg havde som 15-årig og håbløst hjernevasket af ADD's propaganda. Heldigvis er jeg blevet klogere siden da.

6990 ulfborg
Ullsgade 4a

Medlem
Brugeravatar

Punny Pete. Grunden til at jeg hiver dit gamle indlæg frem er, at jeg spørger dig hvornår du har skiftet holdning ift. Brugen af steroider. Hvorefter du skriver at du ALDRIG har været imod brugen af dem. Jeg huskede at du engang havde haft en anden mening og husker dig derfor på det. Længere er den ikke.

"This topic brings me to that worst outcrop of herd life, the military system, which I abhor... This plague-spot of civilization ought to be abolished with all possible speed. Heroism on command, senseless violence, and all the loathsome nonsense that goes by the name of patriotism -- how passionately I hate them! -

Albert Einstein

Medlem

Ja men du tager tren og samtidig ikke tilfører testosteron udefra - så har du altså et komplet shutdown. Testosterone giver mest bang for the buck når vi snakker muskelmasse og bivirkninger, jeg holder stadig fast i at hjørnestenen i en kur skal være testosteron.

Dit testosteron nivua vil falde ja, men det fører ikke til et komplet shutdown, som du kalder det. Steroider er meget individuelle, hvad der virker på mig, virker måske ikke på dig - lidt ligesom træning.
Derfor syntes jeg det er lidt underligt at udtale sig så skråsiklert, om noget man ikke engang har personlige erfaringer med. Men du har selvfølgelig lov til at have en mening..

Du modsiger dig selv - Du siger at tren ikke nødvendigvis uden test vil få dig i shutdown - Du siger så også at vi alle er individuelle og det virker forskelligt ? :O
For mig lyder det som om du ingen erfaring har med tren, vil med glæde se dig gennemføre tren a 10uger uden test ;)

Medlem
Brugeravatar

Du modsiger dig selv - Du siger at tren ikke nødvendigvis uden test vil få dig i shutdown - Du siger så også at vi alle er individuelle og det virker forskelligt ? :O
For mig lyder det som om du ingen erfaring har med tren, vil med glæde se dig gennemføre tren a 10uger uden test ;)

Nej det siger jeg sådan set ikke. Jeg siger at tren uden test ikke nødvendigvis medfører et shutdown, men helt sikkert vil skabe et fald i din testosteron produktion. Det burde dog ikke være det største problem hvis du for det op igen efter endt kur.

Jeg har skam kørt tren uden test i ti uger, det var dog tren enanthate og ikke acetate. Med gode resultater, og jeg kender ihvertfald fem andre der har gjort det samme, også med gode resultater.

Det med at jeg modsiger mig selv må du prøve igen. Selvfølgelig er der nogle bivirkninger ved et præp, som er meget gængse. Det ændre dog ikke på at det sammetidig er meget individuelt.

"There are some sins that you commit that you can't come back from, you know, no matter how hard you try. You just can't. It's like the devil is waiting for your body to quit. Because he knows, he knows that he already owns your soul. And then I think maybe there's no devil. You die... and God, he says, Nah, nah you can't come in. You have to leave now. You have to leave and go away and you have to be alone. You have to be alone forever."

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]