Ja men du tager tren og samtidig ikke tilfører testosteron udefra - så har du altså et komplet shutdown. Testosterone giver mest bang for the buck når vi snakker muskelmasse og bivirkninger, jeg holder stadig fast i at hjørnestenen i en kur skal være testosteron.
Dit testosteron nivua vil falde ja, men det fører ikke til et komplet shutdown, som du kalder det. Steroider er meget individuelle, hvad der virker på mig, virker måske ikke på dig - lidt ligesom træning.
Derfor syntes jeg det er lidt underligt at udtale sig så skråsiklert, om noget man ikke engang har personlige erfaringer med. Men du har selvfølgelig lov til at have en mening..
Du modsiger dig selv - Du siger at tren ikke nødvendigvis uden test vil få dig i shutdown - Du siger så også at vi alle er individuelle og det virker forskelligt ? :O
For mig lyder det som om du ingen erfaring har med tren, vil med glæde se dig gennemføre tren a 10uger uden test

Nej det siger jeg sådan set ikke. Jeg siger at tren uden test ikke nødvendigvis medfører et shutdown, men helt sikkert vil skabe et fald i din testosteron produktion. Det burde dog ikke være det største problem hvis du for det op igen efter endt kur.
Jeg har skam kørt tren uden test i ti uger, det var dog tren enanthate og ikke acetate. Med gode resultater, og jeg kender ihvertfald fem andre der har gjort det samme, også med gode resultater.
Det med at jeg modsiger mig selv må du prøve igen. Selvfølgelig er der nogle bivirkninger ved et præp, som er meget gængse. Det ændre dog ikke på at det sammetidig er meget individuelt.